Teetkö vapaaehtoistyötä?
Teetkö? Jos et, miksi et? Mitä haluaisit tehdä, jos tekisit? Mietin itse lapsille sporttikummiksi ryhtymistä.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:36"]
En jaksa
[/quote]
Mikset? Ap
en todellakaan, hyvä kun ehdin hoitaa pakolliset kuviot
Teen. Elämäni olisi muuten aika tyhjää. Vaikka vapaaehtois työ viekin paljon aikaa, niin se on myös antaa välillä aika paljon. Lasten kanssa on välillä niin hauska leikkiä ja teinien kanssa jutella maailman menosta. Lapset ja nuoret on erityisen lähellä sydäntä, kun he ovat tämän maan tulevaisuus.
m21
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:43"]
en todellakaan, hyvä kun ehdin hoitaa pakolliset kuviot
[/quote]
Monessa paikassa on ollut, että tukikummina tms. vapaaehtoistyössä ei tarvitsisi olla mukana kuin 1-4 krt/kk. Onko se liikaa?
Itse mietin, että kyllä minulta muutama ilta kuukaudessa varmasti liikenee auttamaan lapsia, joiden omat vanhemmat eivät pysty osallistumaan lapsensa harrastukseen. Ap
En tee, koska palkkatyö+koti+läheiset vievät sen verran paljon aikaa, että en halua nyt sitoutua mihinkään muuhun.
Jossain vaiheessa kyllä kiinnostaisi jokin lasten urheiluseuratoiminta.
Teen. Valmennan n. 8-10 -vuotiaita urheiluseurassa. Harjoituksia on 1-2krt/vk.
Tukiperheenä. Olen todella tyytyväinen tähän. Vuosien varrella pääsee näkemään myös kuinka tärkeää tämä työ on itse kullekin osapuolelle. Henkinen palkka on suuri. Itsellä kohteet on myös lapset ja nuoret. Tulevaisuudessa haluaisin sijaisperheeksi.
Teen, tavallaan, pidän enemmän harrastuksena. Olen aktiivisesti mukana ylioppilaskunnan toiminnassa.
Valmennan lapsia ja nuoria 4 krt viikossa
Teen vapaaehtoistyötä yhdelle seuralle. Olen mukana uuden vapaaehtoisten koulutuksessa ja hoidan muiden vapaaehtoisten asioita.
Tietysti. Joku voisi sanoa tätä harrastukseksi, mutta partionjohtajana toiminen on enemmän työtä, vaikka tästä ei rahaa saa. Palkinto tuleekin ihan muussa muodossa.
Käyn kerran-pari viikossa ulkoilemassa palvelutalossa asuvan naisen kanssa.
En jaksa tehdä nykyään yhtään mitään, vaikka olen ihan nuori vasta... Ajattelin kuitenkin mennä luovuttamaan verta sitten, kun tulee tilaisuus...
En jaksa