Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ikinä elää parisuhteessa ilmavaivojen takia :(

Vierailija
23.02.2015 |

Olen tavannut ihana miehen ja näemme silloin tällöin. Maksimiaika, jonka pystyn viettämään hänen kanssaan on vuorokausi, koska pitempään en pysty pidättämään pierujani. Häpeän aivan kamalasti itseäni ja olen onneton. Tuon yhden ainoa vuorokauden loppupuoliskokin on ihan yhtä tuskaa ja odotan vaan, että pääsen olemaan itsekseni ja takaisin kotiin. Mulle tulee ilmaa mahaan kaikesta mitä syön, ja monta kertaa päivässä joudun piereskelemään äänekkäästi. Haju ei yleensä ole kauhean paha mutta mua hävettää ihan hirveästi sumutorvi anuksessani.

En haluaisi olla sinkku :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, joku allergia tai suolistosairaus.

Vierailija
2/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vessassa välillä päästämässä ilmat? Pyydät että laittaa musiikkia tai tv on päällä, samalla lasket vettä hanasta ja/tai huuhtelet wcn kun ilmaat itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tule mieleen ratkaista ongelmaa??

Vierailija
4/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis oishan noita kaikenmaailman kikkoja, mutta olen alkanut stressaamaan tästä asiasta niin pahasti jo, että se on tappanut osan innostuksestani miestä kohtaan. On vaan paljon helpompaa olla yksin poissa muitten korvista ja silmistä. 

ap

Vierailija
5/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että hyvässä ihmisessä ei pahat hajut voi ees pysyä. :) piereskely on normaalia, eikä sitä tartte hävetä.

Vierailija
6/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen päästää suolistokaasuja luonnollisesti päivittäin...toiset paukuttelevat sitten unissaan.

Vierailija
7/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pierekelen kovaa ja PALJON. Mitä avomies sanoo? Nauraa aivan älyttömästi ja kutsuu minua nimellä fartmachine. Totta kai muutama päivä kesti ennen kuin uskalsin hänen edessä piereä. Etsi mies ketä ei haittaa. Tää omani on huvittunut ja aattelee sen lähinnä olevan söpöä kuin ällöä.

Vierailija
8/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Vierailija
9/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy yksin lenkillä. Siellä päästelet.

Vierailija
10/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:15"]Voi luoja.
[/quote]

No ihan tiedoksesi vaan, alapeukuttelija, minulla itsellänikin on runsaita ilmavaivoja.
Joskus maha turpoaa raskausmahan näköiseksi, ihan kovaksi palloksi. Mutta josmies kauhistuu jotain maailman luonnollisinta asiaa kuin piereskely, niin enpä jää perään itkemään. Keskityn aikuisiin miehiin, en pikkupoikiin.

Vierailija
11/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo jostakin ongelmasta suolistossa tai ruuansulatuksessa. Älä lannistu vaan lähde hakemaan tilanteeseen ratkaisu. Itsellä oli sana tilanne vielä 5v sitten, ilmavaivat olivat jatkuva riesa. Niihin löytyi syy ja ongelma on poistunut.
Ei ilmavaivoista kuulu eikä tarvitse kärsiä niin että elämänlaatu merkittävästi heikkenee. Ja tiedän kokemuksesta että hoitamattomana tuo vaiva kyllä sen tekee.
Kehotan myös pitämään ruokapäiväkirjaa ja siinä rinnalla "pierupäiväkirjaa", eli merkitset mitä syöt ja sitten sen pierettääkö enemmän vai vähemmän. Tuosta on hyötyä kun syytä lähdetään hakemaan. Ongelma voi tietenkin olla jokin muu kuin ruokavalio mutta siitä on helppo aloittaa.
Googlettelemalla löytää myös yleisiä aiheuttajia, niistä voi miettiä olisiko joku omalla kohdalla mahdollinen.
Motivoivaa on että kun syy löytyy niin vaiva poistuu välittömästi, ja saat olla pieruvapaa koko elämäsi!

Vierailija
12/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokun tässä on vielä psykologinen puolikin. Jos lähden lenkille yksin, niin eihän mua siellä pieretä. Liikunta saa ilmat jonnekin takasin ylöspäin. Sitten kun olen paikallani vaikka sohvalla, niin johan pukkaa ilmaa. Kiusallista ja tosi inhottavaa. En pysty edes käymään kakkaamassa miehen luona. Tää vaikuttaa kaikkeen. Seksissäkään ei pysty rentoutumaan kun pelottaa koko ajan että pääseekö ääni. 

ap

Vierailija
13/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:20"]

Nokun tässä on vielä psykologinen puolikin. Jos lähden lenkille yksin, niin eihän mua siellä pieretä. Liikunta saa ilmat jonnekin takasin ylöspäin. Sitten kun olen paikallani vaikka sohvalla, niin johan pukkaa ilmaa. Kiusallista ja tosi inhottavaa. En pysty edes käymään kakkaamassa miehen luona. Tää vaikuttaa kaikkeen. Seksissäkään ei pysty rentoutumaan kun pelottaa koko ajan että pääseekö ääni. 

ap

[/quote]

Eli mitä olet valmis tekemään asian eteen vai halusitko vain valittaa?

Vierailija
14/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, oletteko tosiaan noin tyhmiä? Jos on ilmavaivoja, syy on siinä ruoassa, mitä syötte. Korjausta vaatii näin

ollen ruokavalio.

Vierailija
15/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, et todellakaan ole valmis parisuhteeseen. Vielä pitää kasvaa pitkän aikaa ja saada terve itsetunto ennen kumppania...

Vierailija
16/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:28"]Siis, oletteko tosiaan noin tyhmiä? Jos on ilmavaivoja, syy on siinä ruoassa, mitä syötte. Korjausta vaatii näin

ollen ruokavalio.
[/quote]

Oon laktoosi-intorelantikko ja en ole valmis luopumaan juustoista tai tuhlaamaan rahaa johonki ylihinnoiteltuihi laktoosittomiin tuotteisiin.

Vierailija
17/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokavaliokokeiluja (laktoositon? gluteeniton? ei herneitä, ei sieniä) ja käy wc:ssä paukuttelemassa (kyllä - siellä se on sallittua). Lääkäri voi testauttaa jotakin, mm. juuri laktoosi-intoleranssin ja keliakian.

Vierailija
18/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalion tarkistus?

Oletko kokeillut CUPLATONIA?
Apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
19/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:20"]Nokun tässä on vielä psykologinen puolikin. Jos lähden lenkille yksin, niin eihän mua siellä pieretä. Liikunta saa ilmat jonnekin takasin ylöspäin. Sitten kun olen paikallani vaikka sohvalla, niin johan pukkaa ilmaa. Kiusallista ja tosi inhottavaa. En pysty edes käymään kakkaamassa miehen luona. Tää vaikuttaa kaikkeen. Seksissäkään ei pysty rentoutumaan kun pelottaa koko ajan että pääseekö ääni. 

ap
[/quote]

Avaa suusi! Jos se mies lähtee ku sanot, että sua pierettää ni antaa mennä.

Vierailija
20/26 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:28"]Siis, oletteko tosiaan noin tyhmiä? Jos on ilmavaivoja, syy on siinä ruoassa, mitä syötte. Korjausta vaatii näin

ollen ruokavalio.
[/quote]

Oon laktoosi-intorelantikko ja en ole valmis luopumaan juustoista tai tuhlaamaan rahaa johonki ylihinnoiteltuihi laktoosittomiin tuotteisiin.
[/quote]

Joo. Kyllä se juusto onkin paljon parempi vaihtoehto kuin puoliso.
Elämä juuston kanss on niin ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi