Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakastan miestä joka rakastaa myös toista.

Vierailija
23.02.2015 |

Eli siis alkuaikoina mies oli naimisissa, mutta en halunnut olla mikään toinen nainen joten sanoin miehelle etten ala millekään sikäli kun hän on jonkun kanssa. Jonkin aikaa kului ja mies erosi. Sovimme aiemmin olevamme kuitenkin kavereita, juttelimme aika paljon. Rakastuin mieheen tulisesti heti ensimmäisenä iltana kun tapasin hänet. Viimeiset pari vuotta, (erosivat silloin) on kuitenkin ollut on off sarjaa, koska miehellä on lapsia. Olen ymmärtänyt asian, koska jos tuntuu että haluaa yrittää vielä lastenkin takia niin minun mielestäni se ei miestä pahenna. Yrityksistä huolimatta miehen ja sitten exänsä suhde ei toiminut ja välimme taas lämpesivät. Mies kertoi rakastavansa minua ja minä rakastan häntä. Nyt kuitenkin mies sanoi että hänellä on edelleen tunteita exäänsä kohtaan, ja ettei se ole reilua minua kohtaan. Kysyn siis, onko mahdollista kun he olivat kuitenkin yhdessä yli kymmenen vuotta, että kyse on vain kun mies ei osaa suhteuttaa tunteitaan vai olenko tässä aivan turhaan? Tällaiset selviytymistarinat kiinnostaisivat minua, jos voisitte kirjoittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 00:20"]Tulin myös miettineeksi, että onko mahdollista että mies ei ymmärrä kiintymystään kyseistä naista kohtaan, kuitenkin noin pitkä historia, ja sekoittaa sen rakkauteen? Kuinka monen suhde on kestänyt vaikka on vaihtunut ns. Lennosta?

-Ap
[/quote]

Tämä menee nyt vähän ohi aiheen, koska olen nuori, ei lapsia, puhun siis nyt miten omat tunteeni ovat menneet suhteideni kanssa, kun olin vähänkuin tuon miehen asemassa.
Seurustelin monta vuotta exäni kanssa, joista viimeisen vuoden mietin eroa päivittäin. Ajattelin kuitenkin rakastavani silloista poikaystävääni. Välini lämpenivät erään toisen kanssa, ja lopulta jätin exäni. Suhde eteni nopeasti tämän uuden miehen kanssa ja välillä piti oikeasti pysähtyä miettimään, että mitä tässä nyt on tekemässä. Tajusin olleeni todella kiintynyt exääni. Olimme tavallaan kasvaneet "aikuisiksi" yhdessä... Uuden suhteen aikana tuli tuntemuksia exää kohtaan ja kaipuuta. Mutta lopulta ymmärsin, että niissä ei ollut kyse mistään rakkauden tuntemuksista... Kyllä tavallaan tulen aina rakastamaan exääni ja muistamaan hänet. Mutta tunteet piti tunnistaa, että pystyin keskittymään ja antamaan uudelle suhteelle mahdollisuuden. Tähän asti tuntunut siltä, että kannatti. Silloin alkanut suhde kestänyt nyt pari vuotta... Anna miehelle aikaa selvittää tuntemuksensa, jos hän tajuaakin perheen tärkeyden ja rakastaa naista, niin hyvä niin. Mutta voi myös olla että heidän suhteensa on vain palanut loppuun... Sen jälkeen ei tosin voi tietää haluaako mies jakaa elämäänsä kanssasi, vai aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä.

Vierailija
4/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin myös miettineeksi, että onko mahdollista että mies ei ymmärrä kiintymystään kyseistä naista kohtaan, kuitenkin noin pitkä historia, ja sekoittaa sen rakkauteen? Kuinka monen suhde on kestänyt vaikka on vaihtunut ns. Lennosta?

-Ap

Vierailija
6/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mun ja exäni elämää...saas nähdä kauanko viihtyy taas sen toisen naisen kanssa. Itse kyllä siirryin jo vihdoin eteenpäin, joten kai hänen on pakko jäädä sen kanssa hengailemaan, vaikka tunteita onkin ihan varmasti.

Vierailija
8/8 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ketkä olette olleet se 'kolmaspyörä' kun suhteenne on paljastunut (ap kyllä teki selväksi että ei ollut kolmaspyörä) ja vaimo uhkaa erolla kuinka teidän kävi tässä ero tilanteessa? alkoiko mies juuri Ap:n kertomalla tavalla jahkailemaan vai kuinka kävi?