Miten saa kainaloista pahan hajun pois kun lopetin alumiinttoman dödön käytön?
Käyn suihkussa mutta parin tunnin päästä lemuan jo pahalle vaikka puhtaat vaatteet. Varmaan joku ominais juttu, koska syön terveellisesti ja juon vettä jne. Olen nainen joten tämä on kiusallista kun haisen pahalle. Alumiiinia en myöskään halua kainaloihini vaikka se pitäisi hien hajun poissa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hankaa kainalot terässaippualla. En tiedä mikä taika siinä on, mutta vie hajut.
Irtoaako siitä alumiinia?
Mulla tepsii pesuaineena lactoline . Suihkusaippua ei putsaa hajuja. Lisäksi ajelen haisuja keräävät karvat pois. Dödöllä ei nykyään ole niin väliä kun pesen sopivalla aineella.
Naiset, totuttautukaa luonnollisiin hajuihinne. Itse olen mies ja kokonaan lopettanut deodoranttien käytön ajat sitten. Ainoa hygienianhoitoni on suihku hajusteettomilla pesuaineilla parin päivän välein. Vaatteita vaihdan tiheään. Kukaan ei ole koskaan valittanut, että haisen. Jos joku daami valittaa, hän on nirppanokka, joka joutaa mennä.
Naisessa jatkuva itsensä tarkkailu ja puunaaminen on aikamoinen turn-off. Itse arvostan naista, jolle ei tuota vaikeuksia viikon Lapin vaellus ilman peseytymisiä, korkeintaan hampi- ja silmipesu tunturipurossa.
..