Romaaneilta saatu kamala tauti
Eilen oli Kimmo-kirjailja keskusteluohjelmassa. Kimmo on julkaissut kirjan rajusta taudista minkä sai romaanien luona asuttuaan Romaniassa. Tautiin voi kuolla, Kimmolle jäi runnelmia kasvoihin. Mielestäni olen nähnyt paljon pahempiakin mutta hän sanoi olleensa hauskan näköine ennen. Mutta hän kertoo kirjassaan sopeutumisestaan. Eniten minua ihmetyttää että tällaisen jopa sisäelimiä tappajan taudin saa Euroopassa. Ei siis ole turvallista liikkua missä tahansa. Ei kai näillä Suomea hyödyntävillä ole samaa ruttoa?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:27"]
Minkälaisia romaaneja lukiessa se tauti tarttuu?
[/quote]
Taisi kirjatoukka purra.
Tulee ihan se Heikki Kinnusen esittämä hullu-hahmo mieleen tosta sepostuksesta :D Se mielenkiintoista-tyyppi, jos muistatte. ''Ja ne asustaa moskiitoissansa arabit syöden tattaripuuroo''
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:32"]
Tulee ihan se Heikki Kinnusen esittämä hullu-hahmo mieleen tosta sepostuksesta :D Se mielenkiintoista-tyyppi, jos muistatte. ''Ja ne asustaa moskiitoissansa arabit syöden tattaripuuroo''
[/quote]
Se oli kyllä ihan tavallinen stafylokokki.
ja jos luitte, niin hän on nyt tuonkin näköinen 12 plastiikkakirurgisen leikkauksen jälkeen, jossa hänelle on luotu uudet kasvot.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:33"]
Se oli kyllä ihan tavallinen stafylokokki.
ja jos luitte, niin hän on nyt tuonkin näköinen 12 plastiikkakirurgisen leikkauksen jälkeen, jossa hänelle on luotu uudet kasvot.
[/quote]
Mä sairastuin velttoiluun viettäessäni aikaa venäläisromaanien parissa. Oblomov oli pahin romaanihahmo.
Ei pitäis ahkeran suomalaisihmisen antaa pikkusormeakaan romaaneille.
Onko ap hullu vai muuten vain rajoittunut ymmärrykseltään? Atopia altisti herpesvirukselle ja rikkinäinen iho bakteerille joka elää sinunkin ihollasi.
Linkki siihen oikeaan naamaan? Vaikka repesin jo 8. Kuvalle xD
No joo tuliha tuosta vähä Freddy- efekti
immon tuttuna ihmettelen pilkkaamista. Mikä teitä riivaa. Kimmo käytti aikansa auttaakseen romaneja ja sai palkaksi taudin. K
Ihan normaalit herpes -virus ja stafylokokki -bakteeri tekivät tuollaista jälkea. Herpes -virus on aika usealla elimistössä. Samaa sarjaa on sekä sukupuoliherpes, huuliherpes, vyöruusu ja vesirokko, kaikki jotain herpes -viruslajia ja melkein kaikki sairastavat noista jonkun. Vähän pahempi sairastuminen ja siihen bakteeri päälle, niin voi käydä noin.
Siis mitä oliko se ennen taudin puhekeamista romaniassa vai?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:51"]
immon tuttuna ihmettelen pilkkaamista. Mikä teitä riivaa. Kimmo käytti aikansa auttaakseen romaneja ja sai palkaksi taudin. K
[/quote]
Mun nähdäkseni täällä on pilkattu kyllä lähinnä ap:n kirjoitustaitoa. Romani ja romaani kun ovat kaksi eri asiaa..
Minkälaisia romaaneja lukiessa se tauti tarttuu?