Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok jos 36v mies on tukihenkilönä 16 vuotiaille laitosnuorelle (tyttö)

Vierailija
27.11.2021 |

Käymme viikonloppuisin syömässä ja ostoksilla.Tyttö on myös tulossa jouluksi luokseni kun saman ikäinen tyttäreni on kanssa tulossa jouluna tänne niin vietämme yhdessä joulua.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiparalla ei vissiin ole ketään suojelemassa sitä. Toivottavasti tämä on vaan joku sairas fantasia taas. Miksi oi miksi miehet on niin sairaita.

Minä pidän ja sossut pidetään kyllä tytöstä huolta.

Ap

Miksi sitten kysyt asiaa? Mikä on ongelmasi?

Vierailija
42/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvän näköinen? Ikä on jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään kenen tahansa 16-vuotiaan tytön isältä haluaako hän 36-vuotiaan miehen tyttärensä tukihenkilöksi. Ap:kään ei halua oman tyttärensä, vaikka voi omaa asiaansa ajaakseen teeskennellä. Missäköhän tämän tytön isä on.

Vierailija
44/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että pitäisi olla samaa sukupuolta oleva tukihenkilö. Mutta ei niin, että homomies on pojalle ja lesbonainen tytölle. Siinä on riskinsä, varsinkin kuin homoilla pe d est ria on hyvin yleistä, yleisempää kuin heteroilla. Eli täytyy muistaa, että myös pojat ovat uhreja ja hyväksikäyttäjä voi olla nainenkin. Useimmiten se on kuitenkin mies, oli kyseessä sitten poika tai tyttöuhri.

Vierailija
45/45 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että pitäisi olla samaa sukupuolta oleva tukihenkilö. Mutta ei niin, että homomies on pojalle ja lesbonainen tytölle. Siinä on riskinsä, varsinkin kuin homoilla pe d est ria on hyvin yleistä, yleisempää kuin heteroilla. Eli täytyy muistaa, että myös pojat ovat uhreja ja hyväksikäyttäjä voi olla nainenkin. Useimmiten se on kuitenkin mies, oli kyseessä sitten poika tai tyttöuhri.

Mutta entäs jos se nuori tyttö on lesbo.