Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi erään äidin syöttämästä ruuvasta perheelleen

Vierailija
23.02.2015 |

kaverini sanotaan vaikka tiina omistaa pari lasta ja ne ovat alle 5 vuotiaita kaikki. Tiina itse laihduttaa ja syö normaalisti mutta lapsille syöttää kinkkupiirakoita, lihapiirakoita, karkkia, kebabbia, ranskalaisia perunoita, majoneesikastikeitta, fetakolmioita, pekonia, kakkua lähes joka päivä!!!!!

myös kun hoitaa minun lastani niin heidän tekemsisensä on leipomista!!!! suklaakakkua viimeksi!! en tietenkään voinut näytää raivoani mutta keljutti.. lihottaa vielä muidenki lapset!

voisikohan asiasta mainita hienovaraisesti ettei lapset olisi kohta ylipainoisia diabeetikkoja/;

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis yh? Vai mielipide isän ja äidin syöttämästä ruuasta?

Mutta kuullostaa hirveältä. Tajuaakohan nämä valmisruokien/roskaruokien syöttäjät, että niistä ei saa ravintoaineita, eli lapset ovat 'aliravittuja' , pelkkä suola, sokeri ja rasva ei vaan riitä.

Vierailija
22/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-Ddd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sit syö kunnon ruokaa muulloin ja tykkäävät tuollaisesta ruu vv asta, kun vekarasi on siellä

Vierailija
24/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä näistä morkkaajista. 

Kieliasu kirjoituksessasi provosoi porukkaa tölvimään. Monenlaista ajattelijaa täällä on. Sulla on ajatusta.

asiasi on ihan aiheellinen... Kuullostaa, että kaverisi nautti siitä, kun muuta syövät...saa käsitellä herkkuja, vaikkei niitä itse syö.

jotenkin hienovaraisesti esim. miten teillä syödään tai onpa mielenkiintoisia juttuja tässä artikkelissa ravinnosta ja diabeteksesta... Koska huolesi on todellinen, niin voisihan jotenkin yrittää vaikuttaa.

Vierailija
25/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän Suomessa kukaan syö eineshöttöpaskaa. Alle 10 vuotiaan ainoa herkku on luomusokerijuurikas ja itsekasvatetut porkkanat. Karkit, lihapiirakat ja pullat on kaupassa koristeena, kauppias heittää ne sitten roskalavalle, kun ovat vanhentuneet. 

Onneksi itse asun maassa, jossa ihmisillä on terve suhtautuminen herkkuihin. Niitä ei demonisoida... Eikä kukaan kyttää ostoksia tai syömisiä.

Vierailija
26/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, tämä on PARODIA tyypillisestä av-aloituksesta.

Bravo ap, nauroin kippurassa. :D

Vierailija
27/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressut :D :D :D

Vierailija
28/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 09:25"]Onko siis yh? Vai mielipide isän ja äidin syöttämästä ruuasta?

Mutta kuullostaa hirveältä. Tajuaakohan nämä valmisruokien/roskaruokien syöttäjät, että niistä ei saa ravintoaineita, eli lapset ovat 'aliravittuja' , pelkkä suola, sokeri ja rasva ei vaan riitä.
[/quote]

Missä puhuttiin valmisruuasta? Eikö tämä ""Tiina" tehnyt kaiken itse?
Luulen että syövät ihan muutakin ruokaa . Joku suolainen piirakka on esim iltapala? Ja muutaman kerran viikossa tekee makeaa vaikka jälkkäriksi!

Vierailija
29/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 07:20"]Vastuuttomalle kuulostaa. Ei ilmeisesti kiinnosta lasten terveys ja mahdolliset sairaudet. Olisi kiva tietää noiden lasten verikoearvot, saattaisi paljastua yllättäviä asioita.

-terveydenhoitaja
[/quote]

Mua kiinnostaisi oman lapsen veriarvot. Mitä niistä voi selvitä?

Lapseni siis syö huonosti, ruoka ei kiinnosta, kun on nälkä syö ruokaa muutaman lusikallisen, ja sitten ei enää kiinnosta, olen stressannut kaksi vuotta saako lapsi tarpeeksi ravintoa.

Vierailija
30/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*naurua*

Vierailija
31/31 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinäki äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi