Ihmisiä Marketit täynnä!!!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
On ollut viimeiset 2 vuotta. Ei se korona tartu, jos ei ole sairaan seurassa yli 15 minuuttia. Näin ainakin sanottiin epidemian alussa, ja sillä tiedolla olen ainakin minä mennyt nämä 2 vuotta.
Eli elät edelleenkin alkuperäisen viruksen ohjeiden mukaan. Ei voi kuin pyöritellä päätä tämän tyhmyyden äärellä. Annan, kun arvaan. Kuvittelet edelleen, että käsien pesemisellä vältät nykyisen aerosolitartuntana tarttuvan viruksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Eikä ne osaa käyttäytyä siellä kaupassa. Etsin itse viime sunnuntaina marketista kummilapselle joululahjaa ja katselin kirjoja niin joku ämmä tuli siihen ja tunki väkisin mun ja hyllyn väliin, mun piti pakittaa ja odottaa että se saa katsottua. Vttu mitä porukkaa, ihan on pakko syliin tunkea, voisi odottaa omaa vuoroa tai kysyä voiko katsoa tästä...
Ja mulla oli maski ja sillä tunkijalla ei ollut! Eikö maskittomat tajua että maskilliset ihmiset haluavat ja yrittävät suojella itseään, joten jos et käytä maskia niin se on oma asiasi ja häpeäsi, mutta pysy silloin kaukana maskipäisestä.
No joo, mutta maskillinen myös varoo maskitonta ja ei tule ihan viereen tuotetta valitsemaan, jos siis tuo pelottaa tai häiritsee.
Varoo toki, itse yritän ainakin, mutta en ymmärrä miksi jotkut maskittomat vaan tunkee syliin.
Niin tunkee maskillisetkin.
Nyt PERKELE sinne kauppaan kun hysteerikot on kotona, on PLANDEMIA.
Käsittämättömän kädetön maa tämä joka ei saa vartijoita ohjaamaan maskittomat pois.
Vierailija kirjoitti:
On ollut viimeiset 2 vuotta. Ei se korona tartu, jos ei ole sairaan seurassa yli 15 minuuttia. Näin ainakin sanottiin epidemian alussa, ja sillä tiedolla olen ainakin minä mennyt nämä 2 vuotta.
Nauratti silloin heti alkuun tuo 15 min. sääntö, mutta mikäs minä olen arvostelemaan näitä ohjeita, koulutetut älyköt ja kansastakin 9/10:stä on viisaampia kui meikä, niin näillä mennään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. 8Eikä ne osaa käyttäytyä siellä kaupassa. Etsin itse viime sunnuntaina marketista kummilapselle joululahjaa ja katselin kirjoja niin joku ämmä tuli siihen ja tunki väkisin mun ja hyllyn väliin, mun piti pakittaa ja odottaa että se saa katsottua. Vttu mitä porukkaa, ihan on pakko syliin tunkea, voisi odottaa omaa vuoroa tai kysyä voiko katsoa tästä...
Ja mulla oli maski ja sillä tunkijalla ei ollut! Eikö maskittomat tajua että maskilliset ihmiset haluavat ja yrittävät suojella itseään, joten jos et käytä maskia niin se on oma asiasi ja häpeäsi, mutta pysy silloin kaukana maskipäisestä.
Olihan tää ironiaa? Kysyn koska aina ei voi olla varma..jotkut oikeasti luulee suojelevansa maskilla itseään. Vai onko naamalla ffp2? Niitä ei usein näe, mutta silloin ei tarvi huolehtia muiden tunkemisesta.
Bussit täynnä ihmisiä, eikä suurimmalla osalla ole maskeja edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä. Eikä ne osaa käyttäytyä siellä kaupassa. Etsin itse viime sunnuntaina marketista kummilapselle joululahjaa ja katselin kirjoja niin joku ämmä tuli siihen ja tunki väkisin mun ja hyllyn väliin, mun piti pakittaa ja odottaa että se saa katsottua. Vttu mitä porukkaa, ihan on pakko syliin tunkea, voisi odottaa omaa vuoroa tai kysyä voiko katsoa tästä...
No joo, mutta maskillinen myös varoo maskitonta ja ei tule ihan viereen tuotetta valitsemaan, jos siis tuo pelottaa tai häiritsee.
Varoo toki, itse yritän ainakin, mutta en ymmärrä miksi jotkut maskittomat vaan tunkee syliin.
Niillä on halipula kun on pitänyt vuosikaudet pitää turvav*lejä.
Alkaa prekele taas vituttaa eläkeläisenä (400 alle köyhyysrajan ) nämä raitiviikot ja joulut . Katkaistun kakspiippuisen kaa aattelin mennä , oisko kuuluisan näköisiä naamoja . Siitä saa majoituksen ja ravinto-opin mukaiset safkat , terveyenhoion , jos onnistaa elintason kohotus näin . Menetähän tässä ei mitään . S. hallitus kurittanut jo liikaa . Palo käämit .
Tänään joku kanttura ulisi kaupassa lisää kassoja kun on se körööönäää, köröönäää, ei saa olla jonooojaaa, kuuluta lisää kassooojaaa