Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ostamaan 45 euron toppatakkia niin ostinkin 250 euron toppatakin, teinkö hyvät kaupat?

Vierailija
27.11.2021 |

Halvempi takki ei miellyttänytkään mutta tuo kalliimpi takki oli viimeisen päälle hieno ja oli vielä 100 euron alennuksessa, kannattaako takista maksaa noin paljon? Minkä hintaisia toppatakkeja itse ostatte?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katso hintalappuja.

Vierailija
2/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin minkä ostin itselleni oli jotain 250 tai 300 euroa. En katsele hintaa vaan laatua, mallia, sopivuutta ja muita ominaisuuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta saa hyviä vaatteita kympeillä. Ihan turha ostaa noin kalliita kaupasta uutena.

Vierailija
4/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äkkiseltään väittäisin, että ainakin vetoketju toimii kalliimmassa takissa luotettavammin. On oletettavasti vahvempaa materiaalia eivätkä muovisen tapaan niitä vetoketjun hampaita pääse hajoamaan.

Vierailija
5/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä mikä tyhmä

Vierailija
6/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse lähtisin ostamaan 45 euron toppatakkia, mutta sieltä tarttuisikin mukaan 250 euron toppatakki niin kokisin olevani manipuloitu. Kauppias nyt ainaskin teki hyvät kaupat.

Vierailija
7/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä ymmärrät, että alennukset on silmänlumetta. Laitetaan korkeampi hinta ja annetaan muhkea alennus! Jes mikä löytö.

Vierailija
8/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos itse lähtisin ostamaan 45 euron toppatakkia, mutta sieltä tarttuisikin mukaan 250 euron toppatakki niin kokisin olevani manipuloitu. Kauppias nyt ainaskin teki hyvät kaupat.

Toisessa kaupassa sama takki oli 100 euroa kalliimpi ja tuo oli 100 alennuksessa, miten voi olla huonot kaupat?

Vierailija
9/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä ymmärrät, että alennukset on silmänlumetta. Laitetaan korkeampi hinta ja annetaan muhkea alennus! Jes mikä löytö.

Kyllä siinä oli satasen alennus kun toinen kauppa myi sitä 350 euroon. Olisko minun pitänyt sitten ostaa tuollainen halpatakki joka näyttää rumalta?

Vierailija
10/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla merkkitakki. Edullisestikin saa hyvän, tai alesta. Jos on varaa ostaa nii toki eri asia. Itse en voi ostaa yli noin kallista takkia.

Vierailija
11/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpparilta saa hyviä vaatteita kympeillä. Ihan turha ostaa noin kalliita kaupasta uutena.

Hienosti kohta löytyy niitä hyviä vaatteita, jos kukaan ei koskaan osta kaupasta uutena.

Vierailija
12/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin äkkiseltään väittäisin, että ainakin vetoketju toimii kalliimmassa takissa luotettavammin. On oletettavasti vahvempaa materiaalia eivätkä muovisen tapaan niitä vetoketjun hampaita pääse hajoamaan.

Siihen ei kannata luottaa, että kalliimmassa vetoketju olisi juuri parempi kuin halvemmassa.

Vierailija
13/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa pelkän hintalapun perusteella oliko hyvä vai huono kauppa. Riippuu takista. 45e takki nyt joka tapauksessa on paras jättää ostamatta, sillä rahalla ei saa kuin huonolaatuisen lapsityövoimalla jossain hengenvaarallisessa tehtaassa valmistetun kammotuksen.

Vierailija
14/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisessa kaupassa sama takki oli 100 euroa kalliimpi ja tuo oli 100 alennuksessa, miten voi olla huonot kaupat?

En sanonut että teit huonot kaupat. Toivottavasti pidät ostamastasi takista. Tarkoitin vain sitä, että jos minun tarkoitukseni olisi ostaa 45 eurolla takki, mutta käyttäisinkin kaupassa takkiin viisinkertaisen summan niin kokisin olevani manipuloitu käyttämään enemmän rahaa kuin mitä ajattelin käyttäväni. Mutta vilpittömästi siis toivon että tykkäät takistasi. Itselläni on 50 euron takki joka ei ole kovin lämmin, mutta tarkenee.

Vierailija
15/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla merkkitakki. Edullisestikin saa hyvän, tai alesta. Jos on varaa ostaa nii toki eri asia. Itse en voi ostaa yli noin kallista takkia.

En ole ennen laittanut mihinkää vaatteeseen noin paljon mutta kun näytti niin hyvältä päällä ja vaikutti laadukkaalta niin osti ja laatumerkki.

Vierailija
16/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en katso hintalappuja.

Cheek?

Stefu Therrrmann?

Vierailija
17/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin UFF:sta 25€.

Vierailija
18/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan 5 kertaa parempaa kuten hinta antaa ymmärtää. Moni halpisvaate tulee ihan samasta tehtaasta kuin kalliit vaatteet.

Vierailija
19/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihan hieno ja laadukas, että siinä mielessä todnäk hyvät kaupat. Mutta onko sulla varaa siihen? Jos ei, sitten oli ehkä huono veto. Ja se että kyselet täällä, antaa vihjeen että sulla ehkä ei olisi ollut kunnolla varaa. Itse tiedät.

Vierailija
20/25 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 e toppatakki on todennäköisesti huono. On tuo 250e iso raha toppatakista, mutta jos se on hyvä, kestävä ja sinulla on varaa siihen niin ostos on hyvä.

Ostin 9 vuotta sitten untuvatakin ja parkatakin -molemmat kuin uusia. Pesetetty pesulassa pari kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan