Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on kauhea tyyli tuok kaljuuntuvilla ukoilla että kasvatetaan parta.

Vierailija
27.11.2021 |

Hyi

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla on kalju mies, hänelle sopii sekä parta että se kun parta on ajettu pois. Mutta tuo mies ei oikein mieti mitä naisille puhuu eli ei jatkoon.

Miehet ei ymmärrä, että se mitä naisille puhuu on tärkeintä.

Yks mies ymmärtää. Mutta torjui silti mut. En jaksa siis enää uskoa edes kauniisti puhuviin miehiin.

Minäkin luulin, että meidän työpaikalla yksi mies on mukava, mutta taisin luulla väärin.

Mukavia miehiä ei kuule taida olla olemassa, olen tullut siihen tulokseen. Nainen on onnellisempi yksin.

Hukassa ovat myös mukavat naiset. Ei heitä ole.

Vierailija
22/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekkään vaalealle miehelle ei kalju sovi, pitäkää sitä lakkia ainakin yleisillä paikoilla jos hiuksenne alkavat harvenemaan. Parta sopii lähinnä lähi-idästä oleville miehille parhaiten, he ovat komea kasvoisia muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisten keksiminä kehopositiivisyys ja ylipainon ihannointi on yök.

Niin ja mies ei saa olla lyhyt eikä nainen pitkä, ne on ne säännöt mitä on.

Vierailija
24/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla on kalju mies, hänelle sopii sekä parta että se kun parta on ajettu pois. Mutta tuo mies ei oikein mieti mitä naisille puhuu eli ei jatkoon.

Varmaan vähän kuin ap ja muut hyi-ihmiset tässä ketjussa. 

Vierailija
25/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja mies ei saa olla lyhyt eikä nainen pitkä, ne on ne säännöt mitä on.

Olen 170 cm, voisin seurustella itseni pituisen miehen kanssa, mutta en itseäni lyhyemmän. Valitettavasti se menee monella naisella niin.

Moni mies myös pilaa puheillaan sen, että nainen kiinnostuisi.

Vierailija
26/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään naista joka ihannoi läskiä.

Vierailija
27/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti naisten keksintö.

Vierailija
28/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tullut aika selväksi itselleni kuinka naiset vihavat kaljuja miehiä. En tule koskaan saamaan tyttöystävää.

Vierailija
29/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhdelle kymmenestä sopii, mutta joillain paikkakunnilla tietyissä ikäluokissa sama look on yhdeksällä kymmenestä.

Vierailija
30/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellekkään vaalealle miehelle ei kalju sovi, pitäkää sitä lakkia ainakin yleisillä paikoilla jos hiuksenne alkavat harvenemaan. Parta sopii lähinnä lähi-idästä oleville miehille parhaiten, he ovat komea kasvoisia muutenkin.

Totta, mutta silti niin moni vaalea pitää kaljua, voisivat parturit valistaa.

Vierailija
31/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta on kiva. Mutta viikset ällöttää...

Viikset useimmiten sopivat partaan. Mutta ne viikset, jotka näyttävät valuvan sieraimista, ovat kamalat. Mieluummin koko pää kaljuksi.

Vierailija
32/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun niistä tulee sen parran kanssa sellaisia viikinkimäisiä ja miehekkäitä. 

Jos käy vielä salilla ja on kauniit silmät, niin huh kun on hot, oli hiuksia tai ei. 

Vierailija
33/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti naisten keksintö.

Niin te miehet luulette.

Vierailija
34/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tullut aika selväksi itselleni kuinka naiset vihavat kaljuja miehiä. En tule koskaan saamaan tyttöystävää.

Mä olen seurustellut kaljun kanssa.

Vierailija
35/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, seurustellut. Jätit hänet koska vihaat kaljuja.

Vierailija
36/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat jos osaat käyttäytyä ja huomioida naisen esim. kuunnella kun nainen puhuu, kehua naista jne. vaikka nainen ei ääneen sanoisi mitään niin kiinnittää sinuun kyllä huomiota. Ja jos alat seurustelemaan niin auta kotitöissä, tarjoudu hieromaan naisen niskoja jne. hyväkäytöksiset miehet ovat haluttuja kumppaneita.

Naiset kiinnittävät huomiota myös miehen pukeutumiseen, vaikka eivät ääneen sano mitään.

Vierailija
37/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan vihaa kaljuja miehiä. Kyllähän upea leijonanharja näyttää miehillä yhtä hienolta kuin naisilla pitkät ja paksut hiukset, mutta ei kaikille vaan kasva sellaista luonnostaan, kuten ei kaikilla naisillakaan. Silloin on parempi pitää lyhyttä siistiä tukkatyyliä, tai miesten kohdalla ajaa sovinnolla kaljuksi. Ja minä kyllä tykkään, että jos miehellä kasvaa parta hyvin niin pitää partaa sitten. Parran kanssa sama juttu kuin hiuksilla, jos ei kasva hyvin tai pelkästään kaulassa, parempi ajaa se pois. Toki jokainen saa tehdä ulkonäölleen mitä itse tykkää. Jotkut tyylit vaan on epäsiistin näköisiä. Esimerkiksi Juice-tukka.

Vierailija
38/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä kyllä kasvaisi hiukset, mutta hän ajelee päätään aina kaljuksi. En osaa kuvitella miltä hän näyttäisi hiuksilla, kun en ole koskaan nähnyt häntä niillä. Kuulemma ei tykkää kasvattaa hiuksia koska ne ovat kiharat. Ja turha tulla sanomaan että mies valehtelee, kyllä siitä sängestä näkee, että hänellä ei ole mitään pälvikaljuuntumista. Hän vaan haluaa pitää päänsä klanina ja itse saa päättää mitä tukalleen tekee.

Vierailija
39/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkitukka/kalju ja parta seksikkään näköistä varsinkin jos mies muutenkin karvainen kropasta ja miehekkään roteva ja harteikas.

Vierailija
40/42 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänellä se nainen jo on, tai sitten pitää hieman salaisempaa suhdetta. Miestä ei selvästikään näytä kiinnostavan mitä työpaikan naiset hänestä ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi