Rehellisesti: mitä ole mieltä miehestä joka pitää pitkistä naisista?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en miehenä erota onko nainen esimerkiksi 165cm vai 173cm. Olematon ero. Ja olen sentään itse 174cm.
Naisilla on varmaankin sisäänrakennettuna joku lasertutka, sen verran merkitsevää on muutaman sentin ero pituudessa.
Muutama sentti on ihmisten pituudessa aika paljon. Sinä katsot 173-senttistä ihmistä suoraan silmiin, mutta 165-senttisen silmät ovat leukasi tasalla. On siinä eronsa.
Ehkä en vain miehenä kiinnitä jatkuvasti huomiota pituuseroihin, niin kuin te naiset.
Miten sinä et voi huomata sitä, että katsot juttukaveriasi reilusti alaspäin? Huomaisitko, jos omat silmäsi olisivat juttukaverisi leuan tasalla?
En pane asiaa merkille koska keskityn siihen mitä sillä ihmisellä on sanottavana.
On yksi ja sama ovatko jomman kumman silmät muutaman sentin ylempänä.
Tuntuisi typerältä jos tarkkailisin tuollaisia asioita.
Väitätkö tosissasi, ettet edes huomaisi pituuseroa, jos puhuisit yli 180-senttisen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en miehenä erota onko nainen esimerkiksi 165cm vai 173cm. Olematon ero. Ja olen sentään itse 174cm.
Naisilla on varmaankin sisäänrakennettuna joku lasertutka, sen verran merkitsevää on muutaman sentin ero pituudessa.
Muutama sentti on ihmisten pituudessa aika paljon. Sinä katsot 173-senttistä ihmistä suoraan silmiin, mutta 165-senttisen silmät ovat leukasi tasalla. On siinä eronsa.
Ehkä en vain miehenä kiinnitä jatkuvasti huomiota pituuseroihin, niin kuin te naiset.
Miten sinä et voi huomata sitä, että katsot juttukaveriasi reilusti alaspäin? Huomaisitko, jos omat silmäsi olisivat juttukaverisi leuan tasalla?
Itseasiassa... En minäkään tule koskaan ajatelleeksi, jos ihminen on kanssani suunnilleen saman pituinen tai lyhempi. Olen niin tottunut siihen, että etenkin naiset on lyhempiä. Sitten jos henkilö on reilusti (5 cm ->) minua pidempi, se tuntuu häiritsevältä. Kumppanini on minua noin 4cm lyhempi mies, ja tämä sopii todella hyvin.
N 178cm
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä mutta seurustellut pari kertaa itseäni vähän lyhyemmän miehen kanssa. Olen pannut merkille, että lyhyillä miehillä, jotka hakeutuu pitkien naisten seuraan on usein poikkeuksellisen hyvä itsetunto, hyvä huumorintaju ja pokkaa.
Se on se mikä sitten pitkää naista voi joskus viehättää ja sillon unohtaa pituuden.
Olet kuitenkin yhtä mieltä muiden naisten kanssa siitä että tuo on asia jonka nainen voi unohtaa, ei asia josta nainen voisi tykätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane asiaa merkille koska keskityn siihen mitä sillä ihmisellä on sanottavana.
Väitätkö tosissasi, ettet edes huomaisi pituuseroa, jos puhuisit yli 180-senttisen naisen kanssa?
Kuinka paljon yli?
180cm nainen on 6cm pidempi, sitä en panisi merkille.
Pisin tuntemani nainen on suurin piirtein 185cm, huomaan että hän on pidempi. Tosin yleensä näemme tilaisuuksissa ajoissa hän käyttää korkkareita, joten pituuseroa taitaa olla lähemmäs 20cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon yli?
180cm nainen on 6cm pidempi, sitä en panisi merkille.
Pisin tuntemani nainen on suurin piirtein 185cm, huomaan että hän on pidempi. Tosin yleensä näemme tilaisuuksissa ajoissa hän käyttää korkkareita, joten pituuseroa taitaa olla lähemmäs 20cm.
No vaikka se 8 cm, jonka mainitsit aiemmin.
Tarkoitatko nyt, että et ollenkaan huomaa pituuseroa - et siis pysty kertomaan poliisille jälkeenpäin pituuserosta - vai että et "noteeraa" sitä?
Pidän pitkistä naisista. Ovat monesti upeita ilmestyksiä, jopa tietämättään. Ja tunnen montakin hienoa pitkää naista, joitakin jopa hyvinkinkin läheisesti. Naisihanteeni, jos sellaista lopultakaan edes on, on kuitenkin erilainen. Luonne on kuitenkin se tärkein.
Miksi ihmeessä tästä pitäisi olla jotain mieltä? Tykätköön mistä tykkää, mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä mutta seurustellut pari kertaa itseäni vähän lyhyemmän miehen kanssa. Olen pannut merkille, että lyhyillä miehillä, jotka hakeutuu pitkien naisten seuraan on usein poikkeuksellisen hyvä itsetunto, hyvä huumorintaju ja pokkaa.
Se on se mikä sitten pitkää naista voi joskus viehättää ja sillon unohtaa pituuden.
Olet kuitenkin yhtä mieltä muiden naisten kanssa siitä että tuo on asia jonka nainen voi unohtaa, ei asia josta nainen voisi tykätä?
Sen lisäksi että naisilla on enemmän samanlainen maku esimerkiksi pituuden suhteen, vielä isompi ero on siinä että naiset haluavat miehen pitävän vain klassisen naisellisista ominaisuuksista, ja ikään kuin unohtavan muut asiat naisessa.
Esimerkiksi nainen ei haluaisi miehen pitävän siitä että hän on miestä pidempi, isokokoinen, omaa vahvat hartiat, tms.
Onhan tuo tosi outoa. Pitkät naiset ovat jotenkin.. miesmäisiä.. Sori vaan. :/
T.161cm nainen
Miehellä on hyvä itsetunto, mikä on erittäin viehättävä piirre.
Mun mielestä lyhyet naiset on söpömpiä. En tiedä olenko vähemmistössä sitten..
Minulle on sinänsä sama mistä kukakin tykkää. Mutta välillä ihmettelen miksi on enemmän ok ihastella pitkiä naisia, kuin pieniä. Siis etenkin tällä palstalla. Livenä kuitenkin miehet ihastelee minun pienuutta ja siroutta. Toki ne pitkistä tykkäävät ei minua varmaan lähesty. Usein minua lähestyy reilusti pidemmät miehet.
Asia josta minulla ei ole mitään mielipidettä.
Ihan normi töitä tekevät kumpikin. Eli ei ole kyse fyrkasta. Mies on kyllä ihan komea naamaltaan ja luonteeltaan mukava.