Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi varattua kirjoittelee. Onko ok?

Vierailija
22.02.2015 |

Olen kirjoitellut tässä vuodenvaihteesta alkaen mukavan miehen kanssa. Juteltu niistä asioista mistä puolisomme eivät suostu juttelemaan. Mitään asiatonta ei olla viestitty, vaikka  joka päivä viestejä ollaankin lähetelty. Emme ole uskaltaneet kertoa puolisoillemme kirjoittelusta, vaikka ei tämä kaveruutta kummempaa olekaan.

Miten suhtautuisit asiaan, jos olisit miehen vaimo? Miten suhtautuisit asiaan, jos olisit mieheni?

Uskallammeko kertoa kirjoittelusta puolisoillemme?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paraskaveri sattuu olemaan mies (on ollut jo 15vuotta) ja molemmat tahoillamme olemme avoliitoissa ja itse menossa naimisiin syksyllä. Miehelleni ei ole mikään ongelma, että satun jakamaan osan suruista ja iloista miespuolisen ystävän kanssa.. Minusta kuulostaa epäterveeltä alkaaa vaatimaan toista valikoimaan juttukaverit sukupuolen perusteella...

Vierailija
22/44 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:40"]

Platoniset suhteet menee siinä ja siinä, onko ne henkisen pettämisen rajalla vai ei.

[/quote]

Et voi olla tosissasi. Mielestäsi kenestäkään muusta kuin omasta puolisosta ei saa pitää olematta potentiaalinen henkinen pettäjä? Käytkö ihan täysillä?

Saako naapureita moikata tai työkavereille jutella vai napsahtaako näistäkin petturuus? :D
[/quote]

No totta helvetissä saa moikata ja vaihtaa kuulumisia, käydä vaikka kahdestaan viettämässä aikaa, kunhan suhteessa ei ole MITÄÄN salailemista. Mutta jos ystävyyttä tai toveruutta pitää oikein painottaa, että se on platoninen niin yleensä takana on jotakin muuta. On kuule omakohtaisia kokemuksia aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:53"]Mieheni harrastaa tätä, etsii naisia suomi24:sta ja milloin mistäkin. Hakee jonkinlaista nostetta, vaikka vannoo rakastavansa mua. Ei tiedä, että minä tiedän näistä nettisuhteista. Mua loukkaa hirveesti, itsetuntoni on ihan lytätty. En kuitenkaan voi ottaa asiaa puheeksi, koska silloin kärähtäisin miehen sähköpostien lukemisesta. Tämä tilanne tappaa mut pikkuhiljaa. Terkkuja vaan Tarjalle ja muille rouville. [/quote] Tiedän tunteen. Otapa asia oikeasti puheeksi oman miehesi kanssa. Nostakaa kissa pöydälle ja kerro, että se loukkaa sinua, että hänellä on jotakin selkäsi takana! Et voi ikuisuuksiin elää tuolla tavalla, koska se jäytää ja joka päivä tuntuu raskaammalta. Suhteenne on henkisesti kuolemassa, jos jäät seisomaan ja katsot vierestä.

[/quote]

Pelkään että meille tulee ero siinä tapauksessa. Mieheni raivostuisi, jos tietäisi että olen salaa lukenut hänen sähköpostejaan. Olen niin pahasti puun ja kuoren välissä.
[/quote]
Onko sillä sitten enää väliä, millä tavalla tapat suhteen? Jos et edes yritä, et voi pelastaa sitä.

Vierailija
24/44 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:05"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 11:53"]Mieheni harrastaa tätä, etsii naisia suomi24:sta ja milloin mistäkin. Hakee jonkinlaista nostetta, vaikka vannoo rakastavansa mua. Ei tiedä, että minä tiedän näistä nettisuhteista. Mua loukkaa hirveesti, itsetuntoni on ihan lytätty. En kuitenkaan voi ottaa asiaa puheeksi, koska silloin kärähtäisin miehen sähköpostien lukemisesta. Tämä tilanne tappaa mut pikkuhiljaa. Terkkuja vaan Tarjalle ja muille rouville. [/quote] Tiedän tunteen. Otapa asia oikeasti puheeksi oman miehesi kanssa. Nostakaa kissa pöydälle ja kerro, että se loukkaa sinua, että hänellä on jotakin selkäsi takana! Et voi ikuisuuksiin elää tuolla tavalla, koska se jäytää ja joka päivä tuntuu raskaammalta. Suhteenne on henkisesti kuolemassa, jos jäät seisomaan ja katsot vierestä. [/quote] Pelkään että meille tulee ero siinä tapauksessa. Mieheni raivostuisi, jos tietäisi että olen salaa lukenut hänen sähköpostejaan. Olen niin pahasti puun ja kuoren välissä. [/quote] Onko sillä sitten enää väliä, millä tavalla tapat suhteen? Jos et edes yritä, et voi pelastaa sitä.

[/quote]

Kiitos, hyvä pointti. Ollaan jo yli viiskymppisiä, tässä iässä ei enää viitsisi pistää elämäänsä ihan palasiksi.

Vierailija
25/44 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok, kunhan muna ei käy pimpissä tai suussa tai pyllyreiässä tai kädessä.

Vierailija
26/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin tosi huonosti asiaan. Kokisin itseni petetyksi ja että nainen himoitsee muita miehiä.

Vierailija
27/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättäisi heti epäilykset koska asiaa on salailtu. Olen huomannut että suhde on parempi silloin kun on täysin rehellinen kaikissa asioissa!

Vierailija
28/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok, tiedät sen kyllä itsekin.

Vierailija
29/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista puolisot eivät suostu juttelemaan? Jos on salattavaa, kaikki ei ole silloin kohdillaan kuten hyvin itsekin tiedät.

Vierailija
30/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, mutta on vain ajan kysymys, milloin tuo muuttuu ihastukseksi. Se, että olette salanneet asian, kertoo että itsekin alitajuisesti tiedätte sen.

Vierailija
31/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään asiatonta ei ole juteltu, en näkisi tapausta asiattomaksi. Miehelläni on oikeus olla myös naispuolisia kavereita, kunhan pysyvät vain kavereina. Minua ei kiinnosta jutella esim. koneasioista. Jos mies haluaa jutella jonkun toisen kanssa niistä, en tietenään katso sitä pahalla.

Vierailija
32/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan politiikasta ja ajankohtaisista uutisista sekä autoista. Puolisomme eivät vain osaa sanoa niistä mitään.

ap

Vierailija
33/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi varattua kirjoittelee, onko ok?

Kaksi varattua käy kahvilla, onko ok?

Kaksi varattua menee kaljalle, onko ok?

Kaksi varattua päätyy sänkyyn, onko ok?

Kaksi varattua jatkavat suhdetta, onko ok?

Kaksi varattua kärähtävät, ja kaksi avioeroa tapahtuu, onko ok?

Kaksi petettyä ja liuta viattomia lapsia kärsii, onko TODELLAKIN ok???

Vierailija
34/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla kertoa puolisollesi = tiedät siis itsekin tekeväsi väärin. 

Vierailija
35/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä kertoa kirjoittelusta avoimesti puolisoille ja tarvittaessa osoittaa, että kyse on viattomasta kirjoittelusta kaverimielessä. Eli onko teille molemmille ok, että puolisot näkevät kirjoituksianne? Kaveruudessa ei ole mitään pahaa, ja kun se on viatonta, ei sitä ole mitään syytä salaillakaan.

Vierailija
36/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:27"]

Et uskalla kertoa puolisollesi = tiedät siis itsekin tekeväsi väärin. 

[/quote]

Tai sitten pelkää neanderthalmiehen reaktiota. Jos on niin dille ettei osaa keskustella edes politiikasta, pitää vain hyväksyä se, että kumppani juttelee fiksummille yksilöille. 

Vierailija
37/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi tehdä samoin. Hän saattaa kirjoitella useammankin naisen kanssa, koska hänen vaimonsa ei kiinnosta häntä.

Vierailija
38/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Olen itse harrastanut ajatustenvaihtoa avioliittoni ulkopuolelle noin viiden vuoden ajan. Minulla on kaksi naimisissa olevaa miestä kavereina, joiden kanssa juttu luistaa loistavasti. 

Keskusteluaiheet vaihtelevat maan ja taivaan väliltä ja tosi paljon olemme keskustelleet parisuhteesta, ystävyydestä, perheestä ja myös seksistä.

Jollain tavalla koen jääväni puolisoni taholta vaille tällaista kaveruutta ja sitä paikkaan miesystävieni kanssa. Itse koen tällaisen ystävyyden tosi hienona juttuna, enkä ainakaan mitenkään uhkana parisuhteelleni.

Vierailija
39/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän useita "kirjoittelijoiden" petettyjä exiä.

Vierailija
40/44 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon miespuolisia kavereita, koska olen miesvaltaisella alalla. Olen myös ollut monessa suhteessa, jotka ovat alkaneet viatto[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:26"]Puhutaan politiikasta ja ajankohtaisista uutisista sekä autoista. Puolisomme eivät vain osaa sanoa niistä mitään.

ap
[/quote]

Eikö olisi kiva, että kumppanin kanssa voi keskustella? Ensin olin sitä mieltä, että leikitte tulella. Tämän luettuani olen sitä mieltä, että leikkikää vaan mutta erotkaa ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi