Jos miehellä lukee deittisivulla tanakka. Niin ovatko tosi vatsakkaita?
Kommentit (15)
Olen 182 senttiä pitkä ja painan 136 kiloa. Lihasta joka gramma. Deittiprofiilissani lukee tanakka. En taatusti ole vatsakas. Muut puhukoot omasta puolestaan.
Tarkoittaa tykinkuulamaisia olkapäitä.
Asetan pään miehen leuan alapuolelle ja etsin sopivan nukkuma-asennon.
Voimaurheilija kirjoitti:
Olen 182 senttiä pitkä ja painan 136 kiloa. Lihasta joka gramma. Deittiprofiilissani lukee tanakka. En taatusti ole vatsakas. Muut puhukoot omasta puolestaan.
Sähän kävisit sporttisesta siiten myös
Voimaurheilija kirjoitti:
Millaiset sisäelimet ja luut sinulla mahtaa olla kun eivät paina grammaakaan?
Vaikea kuvitella, että tarkoittaisi muuta kuin lihavaa. Ilmeisesti sairaalloisen lihavaa tuosta yhdestä vastauksesta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että tarkoittaisi muuta kuin lihavaa. Ilmeisesti sairaalloisen lihavaa tuosta yhdestä vastauksesta päätellen.
Sitä sanotaan myös kehopositiivisuudeksi.
Tanakka on hieman kauniimpi nimity reilusti ylipainoiselle
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli minullakin mieleen. Moni pyöristää painoaan alaspäin kuvaillessaan itseään, ja yleensä normaalipainoinen = lievästi ylipainoinen, joten tanakka = reilusti ylipainoinen.
Varmaan vyötärö eli vatsa pullistuu selvästi ulospäin.
Miksi kukaan voimaurheilija kuvailisi itseään tanakaksi eikä lihaksikkaaksi?
Varmaan, koska melko lailla vatsakkaita, jotka ovat kuvailleet itseään ”urheilulliseksi” olen tavannut.
Siihen rinnan päälle nukkumaan.