Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa muita ruoan verkkokauppoja kuin Prisma ja Citymarket?

Vierailija
27.11.2021 |

Olen ostanut ruokaa ja päivittäistavaroita Prismasta ja Citymarketista, mutta edellinen muutti vastikään nimeään ja käytäntöjään, ja jälkimmäisessa on pienehkö valikoima ja korkeat hinnat.

Onko olemassa muita ostospaikkoja, joissa on myös kotiinkuljetus? En tarkoita satunnaisia tuotteita vaan ihan jokapäiväistä juustoa, leipää ja maitoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole?

Vierailija
2/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ostan cittarista.

Jotkut pienemmät k-kaupat kotiinkuljettavat myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni, eihän Suomessa edes muita kauppoja enää ole.

Paitsi Lidl.

Vaan nythän norjalainen ruokakauppa on tulossa Suomen markkinoille ruuan verkkokauppaan.

Kotiinkuljetus hintoja ei vielä tiedetä, eikä myöskään sitä, millainen valikoima ruuasta, tuolla ruokakaupalla tulee olemaan.

Itse olen käyttänyt jo vuosiakausia City-marketin kotiinkuljetus ruokaostoksissa.

Sen valikoima on niin hyvä ja monipuolinen, ettät toista vastaavaa ei Suomessa ole.

Ja toki nyt on vertailukohteena vain S-ryhmä, koska muita ruuan verkkokauppoja ei vielä Suomessa ole.

Mutta kohta on tuo norjalainen.

Vierailija
4/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketista tai K-Supermarketista tilaan itse. Heidän kotiinkuljetus maksaa täällä 8€, Prisman ja Cittarin jopa 15€.

Vierailija
5/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kauppahalli24.fi/

Eivät tosin toimi kuin tietyillä alueilla.

Vierailija
6/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taas ihan missä asut. Woltilla on jotain ruokakauppatoimintaa joissain paikoissa. Sit alkuvuodesta taitaa alottaa se Norjalainen kauppa pk-seudulla. Kuinka laaja valikoima on sillä Kauppahalli24 palvelulla? Ja sit on niitä Rekoja, mutta niilläkään ei valikoima taida olla automarketin tasoo. Googlaamalla "ruuan nettikauppa kunta" varmaan löytys parhaiten vaihtoehdot.

Ja missä Cittarilla on pienet valikoimat? Kuulostaa erikoiselta, kun niillä on omalla alueella tarjontaa enemmänkin kuin tarpeeks.

Vierailija
7/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietääkseni, eihän Suomessa edes muita kauppoja enää ole.

Paitsi Lidl.

Vaan nythän norjalainen ruokakauppa on tulossa Suomen markkinoille ruuan verkkokauppaan.

Kotiinkuljetus hintoja ei vielä tiedetä, eikä myöskään sitä, millainen valikoima ruuasta, tuolla ruokakaupalla tulee olemaan.

Itse olen käyttänyt jo vuosiakausia City-marketin kotiinkuljetus ruokaostoksissa.

Sen valikoima on niin hyvä ja monipuolinen, ettät toista vastaavaa ei Suomessa ole.

Ja toki nyt on vertailukohteena vain S-ryhmä, koska muita ruuan verkkokauppoja ei vielä Suomessa ole.

Mutta kohta on tuo norjalainen.

Etsiminen ei tosiaan tuottanut tulosta. Löysin kaksi Alepaa, jotka toimittavat Wolt-kuskien välityksellä, mutta tuotevalikoima oli todella pieni.

Minä olen ostanut reilun vuoden ajan kaiken Itiksen Prismasta, jossa on paljon suurempi valikoima kuin Eastonissa, josta olen joskus myös tilannut. Nyt Foodie muuttui S-kaupoiksi, ja kaikki uudistukset ovat huonompaan suuntaan. Mikä pakko oli mennä rikkomaan järjestelmä, joka ei ollut täydellinen mutta sentään toimiva?

Tuo norjalainen tulokas ei aiheuta innostusta, jollei valikoima ole todella suuri ja kuljetushinnat selvästi matalammat kuin nykyisillä.

Pystyisipä edes kävelemään, niin olisi valinnanvaraa. :(

Ap

Vierailija
8/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taas ihan missä asut. Woltilla on jotain ruokakauppatoimintaa joissain paikoissa. Sit alkuvuodesta taitaa alottaa se Norjalainen kauppa pk-seudulla. Kuinka laaja valikoima on sillä Kauppahalli24 palvelulla? Ja sit on niitä Rekoja, mutta niilläkään ei valikoima taida olla automarketin tasoo. Googlaamalla "ruuan nettikauppa kunta" varmaan löytys parhaiten vaihtoehdot.

Ja missä Cittarilla on pienet valikoimat? Kuulostaa erikoiselta, kun niillä on omalla alueella tarjontaa enemmänkin kuin tarpeeks.

Mainitsemasi Kauppahalli24 vaikuttaa muuten hyvältä, mutta tuo asiakastili on hieman omituinen systeemi. Kuljetushinnatkaan eivät eroa olennaisesti muista. Pitää kai pysyä vanhassa ja niellä kiukkunsa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi