Onko komeilla miehillä aina iso penis ja päinvastoin
Olen seurustellut vain komeiden miesten kanssa ja heillä on ollut tosi isot penikset kaikilla. Onko vähemmän hyvän näköisillä siis sitten pieni penis? N21
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:21"]
Vähän samaan tapaan kuin kauniilla naisilla on tiukka pillu, ja päinvastoin.
[/quote]
Ja kauniilla naisilla on aina E-kupin rinnat.
Lähes 80 miestä takana ja voin sanoa, että kolme isointa kikkeliä ei todellakaan olleet kylän näteimmillä pojilla.
Hiphei! Pääsit selville siis salaisuudestamme! Ethän kerro kenellekään?
Oon huomannu saman. Yhellä mun exällä oli tosi pieni ja ohut, kaiken lisäks se oli tosi ruma ja laiha. Kaikilla komeilla miehillä joita oon tapaillut on aina ollut isot. N20
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:24"]
Lähes 80 miestä takana ja voin sanoa,
[/quote]
Aikamoinen kiertopalkinto olet. Luuletko kelpaavasi enää kenellekään kunnolliselle, jos historiasi tulee ilmi?
Hyvin monet naiset ovat kehuneet minua komeaksi ja minulla on hieman tavallista pienempi, ainakin jos kondomien standardeihin on uskominen. Kyse siis paksuudesta, pituus aika perus 16 cm. Olisipa mieluummin lyhyt ja paksu, koska paksuus on molempien nautinnon kannalta tärkeämpää.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 22:27"]
Hyvin monet naiset ovat kehuneet minua komeaksi ja minulla on hieman tavallista pienempi, ainakin jos kondomien standardeihin on uskominen. Kyse siis paksuudesta, pituus aika perus 16 cm. Olisipa mieluummin lyhyt ja paksu, koska paksuus on molempien nautinnon kannalta tärkeämpää.
[/quote]
Wtf, ihan ku mun kirjoittama :D ostanpa varmaa penispumpun.
Minä olin nuorena erittäin komeakasvoinen. Nyt minulla on rillit ja olen kaljuuntunut. Penikseni on pysynyt saman kokoisena.
Maailman suurimman peniksin omaava mies ei ainakaan mikään superhunksi ole...
Jos sinulla on ollut vain komeita miehiä ja kaikilla on ollut "iso", kokemuksesi kertoo komeilla miehillä olevan samankokoiset.
MUTTA: ovatko vehkeet olleet suuria vai pieniä, sitä et tiedä ilman vertailukohdetta.
Valitsepa kokeeksi 182 senttinen 30 vee hiukan huonoihoinenja kaljapulloharteinen mutta ehdottomasti pitkänenäinen rillipää. Saat tosi isoa ja kymmenen varvia ekana yönä. Kannattaa kokeilla.
Älä vedä hätäisiä johtopäätöksiä. Jos kerran olet seurustellut pelkästään komeiden kanssa, niin se tarkoittaa sitä, että sinä olet kaunis nainen ja mieheltä vaatii paljon pokkaa yrittää kaunista naista tyttöystäväkseen. Komealta ja isomunaiselta löytyy tietenkin oikea asenne iskemiseesi, joten sellaiset seuraasi etsiytyvät. Peniksen koko on varmaan kaikista eniten miehen itsevarmuuteen vaikuttava asia.
Ei pidä paikkaansa :D Komeimmalla miehellä, jonka kanssa olen ollut, ja nyt puhutaan ihan mallitasosta, oli tosi pieni. Olin ihan innoissani, kun hän osoitti kiinnostusta läheisempään kanssakäymiseen, mutta petyin sitten aika paljon varustuksen kokoon. Se oli sellaista osastoa, että piti erikseen varoa, ettei se lipsahtaisi jatkuvasti ulos.
Vähän samaan tapaan kuin kauniilla naisilla on tiukka pillu, ja päinvastoin.