Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies haluaa minut vasta sitten kun olen jo toisen?

Vierailija
27.11.2021 |

Pitkään yritin saada häntä, mutta hän oli epämääräinen. Nyt kun minulla on jo toinen, hän avaa sylinsä suuremmin kuin koskaan aiemmin.

Kertokaa miehet miksi teette näin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ota molemmat. Rakkautta ei voi olla liikaa.

Vierailija
2/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen haluaa aina sitä, mitä ei voi saada. Ruoho on vihreämpää jne. Jos luovut nyksästäsi ja otat hänet, niin kohta hän on taas kyllästynyt ja sinä itket yksinäisyyttäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitää aina varanaisia ja jos vaikuttaa, että varanainen on vaarassa päätyä toiselle miehelle tai tämän mielenkiinto on laskemaan päin niin sitä tehdään se minimi, että saadaan varanainen taas roikkumaan.

Vierailija
4/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ailahtelevainen pikku otus.

Vierailija
5/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ailahtelevainen pikku otus.

Haha

Vierailija
6/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sinua edelleenkään. Ei vaan halua, että toinen mies "voittaa" sinut. Miehillä on vielä tuota luolamiehen metsästysviettiä päällä.

Vierailija
7/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä erikoista. Ainakin itselläni (olen nainen) kiinnostus katoaa tosi tehokkaasti, jos saan tietää miehen olevan varattu. Ei voisi vähempää kiinnostaa varatut enkä todellakaan alkaisi yrittämään.

No, meitä on moneen, tässäkin asiassa.

Vierailija
8/8 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä erikoista. Ainakin itselläni (olen nainen) kiinnostus katoaa tosi tehokkaasti, jos saan tietää miehen olevan varattu. Ei voisi vähempää kiinnostaa varatut enkä todellakaan alkaisi yrittämään.

No, meitä on moneen, tässäkin asiassa.

Mulla on sama. Esimerkiksi monet naimisissa olevat miehet usein vilkuilevat minua, mutta kun kuulen heidän olevan naimisissa, itse lopetan seinään sen homman.

Miehet ovat erilaisia.