Kannattako laittaa kynsiin 50e/kk
Saisin hoidatettua itselleni hyvän näköiset ja helpot kynnet 50e/kk. Kannattaisiko panostaa? Olen asiantuntijatehtävissä töissä, joten huolitellut kynnet olisivat mukavat, mutta toisaalta en raaskisi tuhlata.
Kommentit (13)
Kannattaa. Mietin pitkään samaa asiaa, päädyin laittamaan enkä hetkeäkään ole katunut. Nyt kynnet on ollu 3v
Ilman muuta kannattaa, jos sinulla on varaa siihen. Kannattaa laittaa raha kiertämään :)
Riippuu varmaan että minkä alan asiantuntijana. Jos jokin "tekninen ala", esim. tietotekninen, niin ainakin monet miehet lähinnä naureskelee naisille, jotka kulkee pitkissä rakennekynsissään.
Toisin sanoen antaa hyvin epäammattimaisen kuvan, jos on harakankynnet jotka taatusti häiritsee esim koneella työskentelyä puhumattakaan muista käytännönpulmista. Ehkä toiset naiset niistä tykkää, siitä en tiedä.
Ja muutenkin todella typerää laittaa 50e/kk tuohon, osta vaikka salikortti ja käy ahkerasti salilla niin taatusti enemmän iloa elämään, tuskimpa ne torakynnet käsissä paljoa voi edes harrastaa.
En tarkoita pitkiä rakennekynsiä, vaan oman kynnen geelausta. Olen tuota kokeillut ja lopputulos on oikein hyvän näköinen ja pysynyt hyvin. Kynnet ovat luonnollisen pitkät, eivä mitään harakankynnet.
ap
Ei järjen kannalta kannata, mutta jos rahaa on ja nautit lopputuloksesta, niin anna mennä!
Tuttavani sai lopetettua kynsienpureskelun kuin seinään geelikynsien avulla. Joten siinä mielessä ainakin kannatti.
600 euroa vuodessa - itse en raaskisi, vaan mielummin laitan saman summan johonkin muuhun ylimääräiseen kivaan. Mutta jos itse tykkää ja on varaa, niin laita ihmeessä, kannattaahan ne rahat laittaa asioihin joista itse nauttii! :) Palveluiden ostaminen sitä paitsi työllistää pieniä yrittäjiä ja on ekologisesti parempi käyttökohde kuin tavaran ostaminen.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:40"]
600 euroa vuodessa [/quote]
Niinpä! Tuolla rahallahan tekisi vaikka pienen ulkomaanreissun. Toisaalta ajattelen että mieluummin nautin kynsistä joka päivä (oikeasti nautin niistä), kun vastaavasti mies laittaa tuon summan kerran vuodessa laskettelureissuun. Kumpikin on turhaa mutta niin ihanaa.
On meillä tuohon varaa, eli miestään ei tarvitsisi luopua ja silti jää rahaa säästöön. Mutta hassulta tuntuu törsätä tuohon ja toisaalta ostaa kaupasta halvimpia omppuja tai lapselle luistimet kirpparilta.
ap
Ei kannata