Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi loisii ja ärsyttää! Miten kestän?

Vierailija
22.02.2015 |

Lusinut täällä jo kolme yötä, joudun nukkumaan sohvalla kun anoppi ei saa unta muualla kun sängyssä, mikä on mun mielestä todella ällöttävää, en mä ainakaan suostuis nukkumaan kenenkään toisen sängyssä missä on pantu ym. Hän kuorsaa kovaa ja herää aamulla kuudelta kolistelemaan keittiössä (ei ole seinää olohuoneen ja keittiön välillä niin herään siihen). Onneks se lähtee huomenna! Ja sit kaiken kruunaa se, että hän yskii, aivastelee, sotkee ja muutenkin on vaan tiellä.
*
Mieheni on siis ollut ystävänsä luona tämän viikonlopun. Anoppi kysyi häneltä voiko tulla tänne yöksi, mulle kumpikaan ei sanonut mitään. Eka mulle kerrottiin, että anoppi on yhden yön. No, sit se venyi kahteen yöhön ja vielä kolmeen! Ärsyttää... Miten te kestätte loisivat anopit/apit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, että oikein kolme yötä?? Mun anoppi oli viime vuonna yhteen putkeen kaksi kuukautta, revi siitä.

Vierailija
2/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on liian pieni asunto.
Anoppia täytyy vaan sietää. Se on miehen lähisukulainen ja kuuluu siis perheeseenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppia 365 ja 15h\7

Vierailija
4/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän kyläily ei ole loisimista. Oliko anopilla joku syy yöpymisiinsä? Suosittelen hankkimaan hyvän vieraspatjan, ja jos sellainen ei kelpaa, on seuraava vaihtoehto hotellin sänky.

Vierailija
5/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ne appivanhemmat usein jopa asuivat samassa asunnossa. Asunnot olivat aika pieniä työläisillä.
Ennen siis oli laissa velvollisuus huolehtia vanhemmistaan, mikä käytännössä usein tarkoitti, että asuivat vuorotellen eri lastensa luona.

Vierailija
6/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:14"]Ohhoh, että oikein kolme yötä?? Mun anoppi oli viime vuonna yhteen putkeen kaksi kuukautta, revi siitä.
[/quote]

Hyi yök, siinä vaiheessa mies sais päättää että joko minä lähden tai anoppi lähtee!

Vierailija
7/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:14"]Ohhoh, että oikein kolme yötä?? Mun anoppi oli viime vuonna yhteen putkeen kaksi kuukautta, revi siitä. [/quote] Hyi yök, siinä vaiheessa mies sais päättää että joko minä lähden tai anoppi lähtee!

[/quote]

No, niin siitäkin on keskusteltu, mutta ei johda mihinkään. Minä julma yms, ei kuulemma elää enää kauan.. samaa läppää jo kymmenen vuotta.)

Vierailija
8/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ravasi ennen meillä yhtenään, kutsumatta. Vauvan synnyttyä alkoi vahtia syömisiämme, häiritä imetystä, ilkeillä yms. Mies ei suostu puhumaan äidilleen, koska sitä painavat jotkut vanhat kaunat. Lopulta mä jouduin ilmoittamaan, että kymäänvoi tulla, mutta pitää soittaa tai tekstata ensin. Anoppi ei käy enää ollenkaan.

Mua ei haittaisi köhimiset ja kolistelua, jos vieras olisi muuten mukava. Kolme yötä on aika lyhyt aika loppujen lopuksi.

Vierailija
9/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän se ole sinä , joka loisit miehesi lompakolla, anoppi on vain kylässä.

Ja ilman anoppiasi sinulla ei olisi sitä lompakkoa jolla loisit.

Vierailija
10/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on teillä, jos poikansakaan ei kerran ole paikalla? Miksei mene hotelliin, jos asutte noin ahtaasti eikä teillä ole edes vieraslakanoita tarjota?

Vierailija
11/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadota hänet ! Saat itse päättää miten :) !  Voit hyvällä tuurilla tulla julkkikseksi olemalla "syytön"  näin on jo tapahtunut ja saatat ehkä arvata mitä tarkoitin !