Miksi jotkut miehet eivät välitä naisen nautinnosta?
Eli, aivan kirjoittavat tänne että "samapa tuo, kunhan itse saan". Onko tämä ihan totta. Jos niin miksi?
Kommentit (23)
Aaaarrrggghhh...ei taas. Oletko dementikko?
Ei, olen ihan vaan realisti, joka kokenut ikävä kyllä, itse tämän. Mitä sinä ivailet? Panet naista kunnes saat, siinä se.
Sen lisäksi, että saatte aina, solvaatte vielä naisia, ja puhutte mitä sattuu. Moni mies kirjoittaa tällä palstalla, ettei välitä kunhan itse saa.
Moniko "mies " tämän viitsii kieltää?
Vierailija kirjoitti:
KH back in busines...
Joo "Kullihullu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH back in busines...
Joo "Kullihullu".
In english CM (Clit maniac).
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen ihan vaan realisti, joka kokenut ikävä kyllä, itse tämän. Mitä sinä ivailet? Panet naista kunnes saat, siinä se.
Kyllä olet dementikko. Mies hoitaa sinulle hienon orkun ja sinä unohdat sen samantien. Ei kovin palkitsevaa miehelle.
Typerä DM -dick maniac. kuka on mulle hienon orgasmin toimittanut? Omalle itselleen kyllä ja monasti. Pidä iltasi itsekäs runkku.
jokainen hoitakoon omat orgasminsa sanoi periskin aikoinaan ja lisäsi että tarvitsee naisen vain sen takia että se kuljettaa siemennesteet pois makuuhuoneesta mikä onkin ihan järkevä perustelu
Vierailija kirjoitti:
jokainen hoitakoon omat orgasminsa sanoi periskin aikoinaan ja lisäsi että tarvitsee naisen vain sen takia että se kuljettaa siemennesteet pois makuuhuoneesta mikä onkin ihan järkevä perustelu
' Tässä meillä suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Typerä DM -dick maniac. kuka on mulle hienon orgasmin toimittanut? Omalle itselleen kyllä ja monasti. Pidä iltasi itsekäs runkku.
Minäkin sinusta...
Seksi loppuu, kun mies saa. Ei osata tyydyttää naista sormin, suulla tai lelulla. Sitten ihnetellään miksi seksi ei kelpaa. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi loppuu, kun mies saa. Ei osata tyydyttää naista sormin, suulla tai lelulla. Sitten ihnetellään miksi seksi ei kelpaa. Näin meillä.
Voi ei. mutta voithan lopettaa panot sitten , jos et vaikkapa saa ensin. Ja aina voi mietä opettaa.
Minä en moiseen suostuisi.
”Olisi pitänyt aina vaatia miehiltä enemmän ja sanoa heti ihan suoraan, kun tylsistytti. Ihan turhaan olen feikannut satoja orgasmeja, jotta se jyystäminen loppuisi. En ainakaan tehnyt palvelusta näiden miesten seuraaville kumppaneille.” Nainen, 30 Iltasanomat
Usein puhuminen puolison kanssa auttaa.
En välitä paskan vertaa, koska seksi ei kuulu harrastuksiini.
Vierailija kirjoitti:
”Olisi pitänyt aina vaatia miehiltä enemmän ja sanoa heti ihan suoraan, kun tylsistytti. Ihan turhaan olen feikannut satoja orgasmeja, jotta se jyystäminen loppuisi. En ainakaan tehnyt palvelusta näiden miesten seuraaville kumppaneille.” Nainen, 30 Iltasanomat
Mitä tästä opimme, tyhmyydestä sakotetaan. Olisi voinut puhaltaa pelin poikki jo ekan kanssa ja ilmoittaa, että seksissä on molemmilla yhtäläiset oikeudet nautintoon. Aina ihmetellyt näitä naisia, mikseivät pidä puoliaan. Omani on pitänyt aina puolensa alusta lähtien ja siten kasvattanut minua miehenä paremmaksi rakastajaksi. On ollut vastuu hänen tyydyttämisestään - ja nautinto.
Luultavasti samasta syystä miksi jotkut naiset eivät välitä miehen nautinnosta.