Pentulive <3
Seuraa labradorinnoutajan pentujen elämää kahdeksan viikon ajan syntymästä luovutusikään asti. ❤️
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainaki teetätän jotaki kivaa näistä pentujen kuvista,, ificolorissa on monia juttuja mitä kuvista voi tehdä.
Mä teetätin valokuvia kaikista🥰
Ihan en ymmärrä miksi te niitä kuvia teetätte tai teette jotain niistä. Eihän ne ole edes teidän koiria että olisi jotain tunnearvoa tms.
Me pentuliveläiset ollaan pentujen kummeja niin tietenki niistä haluaa jotaki muistoja ❤
Mä fanitan näitä ihania pentuja 🙂 niin tottakai pitää olla ja teetättää fanituotteita
Allimuori kirjoitti:
Ketkä ovat instassa?
Ainaki Arvo nemo ja Aada riitu ja Allu Oiva
Vierailija kirjoitti:
Ihan en ymmärrä miksi te niitä kuvia teetätte tai teette jotain niistä. Eihän ne ole edes teidän koiria että olisi jotain tunnearvoa tms.
Ensinnäkin itsensä vuoksi koska ovat pieniä koiranpentuja, sitten koronatalven yli yötä päivää seurattu ja jonkinlainen chattiyhteisökin siinä.
Niin nämä ihanat pennut ja pentulive sai kyllä ajatukset muualle ja mielen iloisemmaksi 🙂 sai jotaki kivempaa ajateltavaa tähän kamalaan korona aikaan
Nemo Arvo on ollu tallihommissa, eniten sitä kiinnosti ne lantapallot 😄
Vierailija kirjoitti:
Nemo Arvo on ollu tallihommissa, eniten sitä kiinnosti ne lantapallot 😄
Tuossa prosessituotteessa on varmaan valtavasti yksilöllistä informaatiota, terveydentilasta ja hormoneista. Onhan siinä jäljellä vielä ravinteitakin enemmän tai vähemmän. Pitänee sallia ystävillemme tuokin.
Täällä sivulla 47 on joku kiva ihminen laittanu niitten pentujen instagram linkit jotka on tiedossa 🙂 jos joku ei oo huomannu. Aada riituki on näköjään tallihommissa ❤
Berätta om det hörs att fler av valparna har instagram sidor 😍
Jeeee tilaamani valokuvat pennuista saapui,,hyviä kuvia tuli 🙂
Onko Iisakista kuulunut mitään sen jälkeen kun lähti?
Mä en ainakaan oo nähny huomannu missään mitään kuulumisia kestään muista ku näistä jolla on insta sivut,,on kyllä ikävä näitä muitaki pentuja ja niiden kuulumisia ❤
Milloinkahan se luvattu Yle Kemin juttu tulee? Olis kiva jo kuulla/nähdä.
Aada riitu on käyny koira uimalassa , paitsi sen piti vielä vaan kattoo rannalta 🥰
Ei tietenkäön, sopii hyvin Suomeen isän rooliin kaikessa.