Pentulive <3
Seuraa labradorinnoutajan pentujen elämää kahdeksan viikon ajan syntymästä luovutusikään asti. ❤️
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Aada riitu on käyny koira uimalassa , paitsi sen piti vielä vaan kattoo rannalta 🥰
Tuo on hienoa että voivat noutaa vedestä saaliin/haavakon.
Nyt mä en oo pariin päivään päässy kattoon pentujen insta sivuja 😔 kun en oo kirjautuneena, enkä osaa tehdä omaa tiliä ,pitää vissiin lahjoo toi mun avomies että se tekis mulle sen
Jesss tänään pääsin kattoon pentujen insta sivuja,(ilman kirjautumista) heti tuli parempi mieli ku näki noita iloisia ihania pentuja❤ mitäköhän niille muille kuuluu
Tulee tosiaan niin hyvä mieli kun näkee pentujen kuvia ja pieniä videokatkelmia.
Nekin kuvat kun pentu nukkuu, voi että kuinka suloista!
Ja kun näkee, et se nukkuu ihan toisen koiran vieressä, kuono toisen niskassa ym.
Porukassa nukkuminen kertoo, et tulokas on hyväksytty laumaan.
Ja ihanat pikku vaatteet päällä ettei vattaan tuu kylmä kun lumessa rämpivät😍
Vierailija kirjoitti:
Jesss tänään pääsin kattoon pentujen insta sivuja,(ilman kirjautumista) heti tuli parempi mieli ku näki noita iloisia ihania pentuja❤ mitäköhän niille muille kuuluu
Minäkään en ole kirjautunut sinne enkä kirjaudukaan. Minulle riittää kun pääsee muutenkin katsomaan kun kuitenkin pääsee vähintään joka toinen päivä kurkkaamaan.
Mistäköhän se johtuu toi että välillä näkee noita insta sivuja ilman kirjautumista, sitte taas välillä ei nää
Onko tosiaan niin ettei Iisakista ole missään ollut mitään juttua??!
Samaa olen ihmetellyt, siis Iisakin "katoamista".
Ja sen yhden mustan pennun juttua Yle Kemistä olen odottanut.
Niin jos muistan oikein,niin se juttu Kemistä pitäis kertoo siitä kuinka opettaa pentu sisäsiistiks talviaikana,,ei oo kyllä näkyny missään mitään juttua2
Kait yle vielä muistaa meidät pentuliveläiset, että me edelleen halutaan tietää kaikki pennuista ❤
Onko tiedossa, löytyykö Vinski/Sulo somesta?
Mä en ainakaan oo huomannu missään että Vinski Sulolla olis insta sivua, mutta toivottavasti tulee ❤
Aada Riitulla on paljo eläin ystäviä 🙂 hevosia ja lampaita, lehmiä. Olis kyllä ihanaa näin ihmisenki näkökulmasta jos olis tommosessa paikassa, paljon eläimiä 😍
Oiva Allu osaa niin hienosti antaa tassua❤ pennut on kyllä paljon mielessä,, siitä varmaan mun uni,, nuorena mulla oli koira, ja nyt se tuli pienenä pentuna mun unessa takas ❤
Ihana, Vinskimuki <3 Tai koko pentuemuki <3 <3 <3