Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on ongelma...

Vierailija
22.02.2015 |

Eli kirjoitin tänne vihastuksissani siitä, kuinka mies valvotti minua törkeästi, kähmi ja häiritsi. Minua ei ihan helpolla saa niin äärettömän kovaan raivon valtaan kuin silloin olin.

Mies on töppäillyt ennenkin, ollut ilkeä ja puhunut rumasti. Olen tavallisesti heivannut mäkeen ihmiset, jotka kohtelevat minua kuin roskaa, mutta tälle halusin antaa mahdollisuuden, koska aina saa lukea netistä tarinoita, kuinka mies oli sellainen ja tällainen mutta muuttui ja nyt olemme olleet *15 vuotta* onnellisesti yhdessä ja blaa blaa. En halunnut lukea vastaavia tarinoita lempattuani ihmisen, jossa "olisi voinut olla potentiaalia", jos olisin vain ollut kärsivällinen.

(Tiedän, ettei minun tarvitse eikä edes pitäisi olla.)

Tosiaan kun mies on näitä töppäilyjään pyytänyt anteeksi niin olen sitten heltynyt ja olemme jatkaneet ihan onnellisesti eteenpäin.

Nyt kuitenkin raivostuin tästä episodista niin, että estin miehen numeron enkä ole eilisen jälkeen sanonut hänelle sanaakaan puhelimessa tai viestillä.

Hän oli yrittänyt soittaa, ja nyt hän sitten tietää itsekin olevansa estolistallani...

Voisin vaikka vannoa, että mies yritti taas hyvitellä törkeyksiään ja saada kaiken jatkumaan kuten ennenkin. Joo, hän oli kännissä, mutta ei normaali ihminen valvota toista huomatessaan, kuinka hermoraunioina ja raivoissaan tämä on asiasta.

Tietenkin minua surettaa ajatus siitä, että taas asiat ovat menneet päin persettä. Se tuntuu olevan arkipäivää minulle.

Kuitenkin minulla on tunne, että tuo valvottamisjuttu ja ne rumat sanat olivat vikatikki, jota ei vain voi antaa anteeksi, ei millään.

Mitäs mieltä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan järjellinen nainen viipyisi suhteessa, josta joutuu kirjoittamaan noin kielteiseen sävyyn. Ei, ei se tuosta paremmaksi muutu ajansaatossa.

Vierailija
22/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta.

Kukaan ei halua psykolehmää riesoikseen, ainakaan tietoisesti. Hanki apua mt-ongelmiisi.

Yksikään mies ei ansaitse kohtelua jota annat miehille.
[/quote]

Siis tän yhten AINOAN kerran olen kanssasi samaa mieltä! Ap, oot sekaisin. Tarkastelet miestä täysin analyyttisesti kuin jotain luhapalaa tai uutta hankintaa. "Hänessä on paljon mitä EDELLYTÄN... ja paljon mitä en voi SIETÄÄ"! Oikeasti ap, sä et saavuta sitä onnea ja auvoa yhtään kenenkään kanssa, jos et ensin korjaa omia vikojasi.

Ei mulla muuta, vitun sekava keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta.

Kukaan ei halua psykolehmää riesoikseen, ainakaan tietoisesti. Hanki apua mt-ongelmiisi.

[/quote]

Siis tän yhten AINOAN kerran olen kanssasi samaa mieltä! Ap, oot sekaisin. Tarkastelet miestä täysin analyyttisesti kuin jotain luhapalaa tai uutta hankintaa. "Hänessä on paljon mitä EDELLYTÄN... ja paljon mitä en voi SIETÄÄ"! Oikeasti ap, sä et saavuta sitä onnea ja auvoa yhtään kenenkään kanssa, jos et ensin korjaa omia vikojasi.

[/quote]

Säälin sinua, jos et EDELLYTÄ kumppaniltasi mitään. Ap

Vierailija
24/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta. Kukaan ei halua psykolehmää riesoikseen, ainakaan tietoisesti. Hanki apua mt-ongelmiisi. Yksikään mies ei ansaitse kohtelua jota annat miehille. [/quote] Ootko sekaisin. Ohis

[/quote]

saako ämmät siis elää kuin pellossa? aloittajakin myöntää kaiken menevän aina päin persettä.

syy on aina miehissä? te pyhät vulvat olette täydellisiä? itsetutkiskeluko on vierasta teille?

Vierailija
25/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:43"]Miksi ihmeessä kukaan järjellinen nainen viipyisi suhteessa, josta joutuu kirjoittamaan noin kielteiseen sävyyn. Ei, ei se tuosta paremmaksi muutu ajansaatossa.
[/quote]

Jotkut kuulemma muuttuvat.

Vastaus kysymykseen: Enpä tiedä itsekään.

Vierailija
26/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta. Kukaan ei halua psykolehmää riesoikseen, ainakaan tietoisesti. Hanki apua mt-ongelmiisi. Yksikään mies ei ansaitse kohtelua jota annat miehille. [/quote] Ootko sekaisin. Ohis

[/quote]

saako ämmät siis elää kuin pellossa? aloittajakin myöntää kaiken menevän aina päin persettä.

syy on aina miehissä? te pyhät vulvat olette täydellisiä? itsetutkiskeluko on vierasta teille?
[/quote]

Ja mitähän minä olen tehnyt ansaitakseni valvottamista ja törkeitä sanoja? :D usko pois, kaikki johtui miehen kännistä ja siitä, että hän päätteli minun olevan kylmä bitch, koska en jaksanut kommunikoida sammaltavan idiootin kanssa.

Vierailija
27/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:34"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta. Kukaan ei halua psykolehmää riesoikseen, ainakaan tietoisesti. Hanki apua mt-ongelmiisi. Yksikään mies ei ansaitse kohtelua jota annat miehille. [/quote] Ootko sekaisin. Ohis [/quote]   saako ämmät siis elää kuin pellossa? aloittajakin myöntää kaiken menevän aina päin persettä. syy on aina miehissä? te pyhät vulvat olette täydellisiä? itsetutkiskeluko on vierasta teille? [/quote] Ja mitähän minä olen tehnyt ansaitakseni valvottamista ja törkeitä sanoja? :D usko pois, kaikki johtui miehen kännistä ja siitä, että hän päätteli minun olevan kylmä bitch, koska en jaksanut kommunikoida sammaltavan idiootin kanssa.

[/quote]

tekstisi perusteella et arvosta miestäsi laisinkaan ja sinulla on aina kaikki päin persettä.

miehessäkö vika siis? ei. vaan sinussa.

Vierailija
28/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:34"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta. Kukaan ei halua psykolehmää riesoikseen, ainakaan tietoisesti. Hanki apua mt-ongelmiisi. Yksikään mies ei ansaitse kohtelua jota annat miehille. [/quote] Ootko sekaisin. Ohis [/quote]   saako ämmät siis elää kuin pellossa? aloittajakin myöntää kaiken menevän aina päin persettä. syy on aina miehissä? te pyhät vulvat olette täydellisiä? itsetutkiskeluko on vierasta teille? [/quote] Ja mitähän minä olen tehnyt ansaitakseni valvottamista ja törkeitä sanoja? :D usko pois, kaikki johtui miehen kännistä ja siitä, että hän päätteli minun olevan kylmä bitch, koska en jaksanut kommunikoida sammaltavan idiootin kanssa.

[/quote]

tekstisi perusteella et arvosta miestäsi laisinkaan ja sinulla on aina kaikki päin persettä.

miehessäkö vika siis? ei. vaan sinussa.
[/quote]

Mitä voin arvostaa ihmisessä, joka tuhannesta pyynnöstä ja käskystä huolimatta valvottaa minua läpi yön?

Vierailija
29/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
30/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sääli ihan rauhassa! Minä olen ollut naimisissa jo 8 vuotta ja tunnettu 9, lapsia kolme, mies ei valvota tai puhu rumia, jos ei ole seksistä kyse (mitä on paljon ja kiihkeää). Miehellä hyvät tulotkin. Enkä kuule EDELYTTÄNYT yhtään mitään aikanaan, vain sen tunteen, kemian ja sydämen.

Sanoisin, että päädyin paremman kumppanin löytämään kuin koskaan voit tyylilläsi löytää. Ja ikää minulla 31 vuotta. Hyvin menee, mutta menköön, kuis sulla;)?

Vierailija
31/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sääli ihan rauhassa! Minä olen ollut naimisissa jo 8 vuotta ja tunnettu 9, lapsia kolme, mies ei valvota tai puhu rumia, jos ei ole seksistä kyse (mitä on paljon ja kiihkeää). Miehellä hyvät tulotkin. Enkä kuule EDELYTTÄNYT yhtään mitään aikanaan, vain sen tunteen, kemian ja sydämen.

Sanoisin, että päädyin paremman kumppanin löytämään kuin koskaan voit tyylilläsi löytää. Ja ikää minulla 31 vuotta. Hyvin menee, mutta menköön, kuis sulla;)?
[/quote]

Eli sinä kelpuutat alkkismiehen, narkkarimiehen, vankilakundin, HIV-positiivisen, väkivaltaisen miehen, miehen joka on maannut 200:n naisen kanssa, on pettänyt sata ja tuhat kertaa...

Ja ihan turha sanoa vastaan. Sinä juuri ylpeilit, kuinka et edellytä yhtään mitään! ;) Eli yllä oleva on täysin totta kohdallasi. Mitäs tässä nyt sanoisi... Onnea valitsemallasi tiellä? :)

Vierailija
32/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli sinä kelpuutat alkkismiehen, narkkarimiehen, vankilakundin, HIV-positiivisen, väkivaltaisen miehen, miehen joka on maannut 200:n naisen kanssa, on pettänyt sata ja tuhat kertaa...

Ja ihan turha sanoa vastaan. Sinä juuri ylpeilit, kuinka et edellytä yhtään mitään! ;) Eli yllä oleva on täysin totta kohdallasi. Mitäs tässä nyt sanoisi... Onnea valitsemallasi tiellä? :)
[/quote]

Itselläni on kuitenkin jonkin sortin seula, ja en kyllä ihan ketä tahansa kusimulkkua kelpuuta elämäni jakajaksi.

Vierailija
33/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Itselläni on kuitenkin jonkin sortin seula, ja en kyllä ihan ketä tahansa kusimulkkua kelpuuta elämäni jakajaksi.
[/quote]

Luoja mikä pissis. Kaikki normaalit miehet täyttää sitten sinun kriteerisi ja silti menee perseelleen? Ja kiitos onnitteluista, kuljen mielelläni valitsemallani tiellä raittiin, normaalin, terveen, uskollisen ja rakastavan mieheni kanssa. Olet säälittävä.

Vierailija
34/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:31"]Voit nalkuttaa, pihdata ja loisia omalla lompakollasi ilman ketään miestä, jos tuo on kerran normaalia käytöstä sinulta.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Luoja mikä pissis. Kaikki normaalit miehet täyttää sitten sinun kriteerisi ja silti menee perseelleen? Ja kiitos onnitteluista, kuljen mielelläni valitsemallani tiellä raittiin, normaalin, terveen, uskollisen ja rakastavan mieheni kanssa. Olet säälittävä.
[/quote]

Minkäs minä sille mahdan, jos ominaisuuksiltaan minulle sopivat miehet ovat sitten vaikkapa valehtelevia kuspäitä, jotka vievät aikaani turhaan eivätkä haluakaan sitoutua. :)

Vierailija
35/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimikirjaimet JT?

Vierailija
36/36 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:00"]Onko miehen nimikirjaimet JT?
[/quote]

Nope.