Onko pyörätuolissa istuva nainen vähemmän haluttava? Miehet vastaavat
Olen varmaan monien mielestä hiekkap.... mutta mielestäni on jotenkin hirveää että tämänkaltaisia juttuja viitsitään julkaista!
MTV:llä on joka viikko naitä "Nainen, pukeudu näin jotta miellytät miehiä!" "Onko yli 20-v nainen enää seksikäs? Miehet vastaavat" "Onko meikitön nainen ruma? Miehet vastaavat" Tasapuolisuuden nimissä joskus viikko-pari sitten tehtiin juttu, jossa naiset kertoivat minkälaiset vaatteet ovat miehellä seksikkäät.
MTV on vajonnut aika sovinistiseksi.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:43"]http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/onko-pyoratuolissa-istuva-nainen-vahemman-haluttava-miehet-vastaavat/4794176
Olen varmaan monien mielestä hiekkap.... mutta mielestäni on jotenkin hirveää että tämänkaltaisia juttuja viitsitään julkaista!
MTV:llä on joka viikko naitä "Nainen, pukeudu näin jotta miellytät miehiä!" "Onko yli 20-v nainen enää seksikäs? Miehet vastaavat" "Onko meikitön nainen ruma? Miehet vastaavat" Tasapuolisuuden nimissä joskus viikko-pari sitten tehtiin juttu, jossa naiset kertoivat minkälaiset vaatteet ovat miehellä seksikkäät.
MTV on vajonnut aika sovinistiseksi.
[/quote]
Tämä oli ilmeisesti jonkun lukijan lähettämä kysymys. Sinne saa lähettää kysymyksiä, mitä haluaa miehiltä kysyttävän.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:57"]
Tämä oli ilmeisesti jonkun lukijan lähettämä kysymys. Sinne saa lähettää kysymyksiä, mitä haluaa miehiltä kysyttävän.
[/quote]
Juu niin oli. Itse en koe tarvetta kysellä miehiltä, mikä heitä miellyttää. Minulla on tarpeeksi hyvä itsetunto.
-ap
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:56"]
No jotkut miehet ei halua pyörätuolinaista varmasti siksi, koska sellaisesta ei ole niin hyväksi passaajaksi. Nämä vätykset pelkäävät että joutuvat ottamaan jostain vastuuta.
[/quote]
No jos karjalalippis karsii 90% naisista niin ei voi olettaa , että pyörätuoli ei karsisi suurta osaa miehistä ja naisista.
Paskoisin siihe tuolille ja naaraa räkättäisin t mako sln
No jotkut miehet ei halua pyörätuolinaista varmasti siksi, koska sellaisesta ei ole niin hyväksi passaajaksi. Nämä vätykset pelkäävät että joutuvat ottamaan jostain vastuuta.