Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pyörätuolissa istuva nainen vähemmän haluttava? Miehet vastaavat

Vierailija
22.02.2015 |

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/onko-pyoratuolissa-istuva-nainen-vahemman-haluttava-miehet-vastaavat/4794176

Olen varmaan monien mielestä hiekkap.... mutta mielestäni on jotenkin hirveää että tämänkaltaisia juttuja viitsitään julkaista!

MTV:llä on joka viikko naitä "Nainen, pukeudu näin jotta miellytät miehiä!" "Onko yli 20-v nainen enää seksikäs? Miehet vastaavat" "Onko meikitön nainen ruma? Miehet vastaavat" Tasapuolisuuden nimissä joskus viikko-pari sitten tehtiin juttu, jossa naiset kertoivat minkälaiset vaatteet ovat miehellä seksikkäät.

MTV on vajonnut aika sovinistiseksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut miehet ei halua pyörätuolinaista varmasti siksi, koska sellaisesta ei ole niin hyväksi passaajaksi. Nämä vätykset pelkäävät että joutuvat ottamaan jostain vastuuta.

Vierailija
22/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:43"]http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/onko-pyoratuolissa-istuva-nainen-vahemman-haluttava-miehet-vastaavat/4794176

Olen varmaan monien mielestä hiekkap.... mutta mielestäni on jotenkin hirveää että tämänkaltaisia juttuja viitsitään julkaista!

MTV:llä on joka viikko naitä "Nainen, pukeudu näin jotta miellytät miehiä!" "Onko yli 20-v nainen enää seksikäs? Miehet vastaavat" "Onko meikitön nainen ruma? Miehet vastaavat" Tasapuolisuuden nimissä joskus viikko-pari sitten tehtiin juttu, jossa naiset kertoivat minkälaiset vaatteet ovat miehellä seksikkäät.

MTV on vajonnut aika sovinistiseksi.

[/quote]

Tämä oli ilmeisesti jonkun lukijan lähettämä kysymys. Sinne saa lähettää kysymyksiä, mitä haluaa miehiltä kysyttävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:57"]

Tämä oli ilmeisesti jonkun lukijan lähettämä kysymys. Sinne saa lähettää kysymyksiä, mitä haluaa miehiltä kysyttävän.

[/quote]

Juu niin oli. Itse en koe tarvetta kysellä miehiltä, mikä heitä miellyttää. Minulla on tarpeeksi hyvä itsetunto.

-ap

Vierailija
24/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:56"]

No jotkut miehet ei halua pyörätuolinaista varmasti siksi, koska sellaisesta ei ole niin hyväksi passaajaksi. Nämä vätykset pelkäävät että joutuvat ottamaan jostain vastuuta.

[/quote]

No jos karjalalippis karsii 90% naisista niin ei voi olettaa , että pyörätuoli ei karsisi suurta osaa miehistä ja naisista.

Vierailija
25/25 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoisin siihe tuolille ja naaraa räkättäisin t mako sln