Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa tuo Hennan sivistyssanojen viljely.

Vierailija
22.02.2015 |

Eilen puhui infantiileista ja tänään paradoksaalisesta. Jotenkin ei vaan sovi sen sekavan tekstin joukkoon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
2/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Henna kirjoittaa ihan mielenkiintoista tekstiä. On myös kielellisesti lahjakas, ei mikään apukoulutason lukihäiriöinen, niin kuin monet täällä itseään mainostavat bloggarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, jos sinulla olisi lapsi, antaisitko sen sellaiselle ihmiselle hoidettavaksi joka levittelee erinäköisiä tappouhkauksia netissä ja vainoaa ihmisä noin muutenkin? En tiedä ymmärrätkö katsoa asiaa tältä kantilta enkä edes tiedä onko sinulta mitään järkeä kysellä tällaista. Viranomaiset ja terveydenhuollon ihmiset kyllä osaavat arvioida nämä asiat, ymmärsit sitä tai et.

Vierailija
4/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu joo. Taas kivoja harhoja. Usko nyt, jos jotkut puuhais jotain uutta maailmanjärjestystä niin sinä et varmasti olisi ensimmäisenä heidän tähtäimessään. Vai onko sulla jonkunnäköistä vaikutusvaltaa käytännössä mihinkään?

Toivottavasti saisit hoitoa noihin. Mutta tuskin saat kun olet aiemminkin hoidosta kieltäytynyt.

Vierailija
5/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

henna??
mikäs tapaus tämä on? :D

Vierailija
6/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hanna! Lupaa, että haet apua. Ihan varmasti sinua myös tuetaan, eikä kaikki kiusaa. Halusi hoitaa vauvaa, kertoo, että olet pohjimmiltasi hyvä ja kiltti. Ehkä voit hoitaa vauvaa, jos saat itsesi kuntoon. Mene lääkäriin ja näytä blogisi hänelle.

Vierailija
7/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hanna! Lupaa, että haet apua. Ihan varmasti sinua myös tuetaan, eikä kaikki kiusaa. Halusi hoitaa vauvaa, kertoo, että olet pohjimmiltasi hyvä ja kiltti. Ehkä voit hoitaa vauvaa, jos saat itsesi kuntoon. Mene lääkäriin ja näytä blogisi hänelle.

Vierailija
8/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 18:37"]

henna?? mikäs tapaus tämä on? :D

[/quote]

Monella tavalla sairas ihminen, joka ilmeisesti hyvää tarkoittanut häiriköinyt muita niin että siitä on tehty useampikin rikosilmoitus, kun enemmän ja vähemmät ystävälliset kiellot ei ole mennyt kaaliin.

Vierailija
9/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla on erilainen logiikka kuin muilla. ja jos kiusaatte minua sen takia kun sanon tykkääväni vauvoista, niin ymmärrän sen kyllä että jos en tule terveydenhuollon ihmistenkään kanssa toimeen niin sitten en tule ollenkaan ihmisten kanssa toimeen, olen ihmisten vihollinen. vauva on ihmisen pentu eikä mikään laji, ei edes ihminen antaisi avutonta jälkeläistä vihollisen käsiin. herää vaistomaisesti monella inhoreaktio asiaan, vähän sama inho kuin mikä monilla herää rottaa tai hämähäkkiä yms kohtaan. olen sotkenut asiani niin pahasti että olen päässyt ihmiskunnan luontaiseksi viholliseksi saakka. se on syy siihen etten voi esim hoitaa vauvaa. vihollinen ei jälkeläisiin koske, se on luonnon laki.

Vierailija
10/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:43"]

no mulla on erilainen logiikka kuin muilla. ja jos kiusaatte minua sen takia kun sanon tykkääväni vauvoista, niin ymmärrän sen kyllä että jos en tule terveydenhuollon ihmistenkään kanssa toimeen niin sitten en tule ollenkaan ihmisten kanssa toimeen, olen ihmisten vihollinen. vauva on ihmisen pentu eikä mikään laji, ei edes ihminen antaisi avutonta jälkeläistä vihollisen käsiin. herää vaistomaisesti monella inhoreaktio asiaan, vähän sama inho kuin mikä monilla herää rottaa tai hämähäkkiä yms kohtaan. olen sotkenut asiani niin pahasti että olen päässyt ihmiskunnan luontaiseksi viholliseksi saakka. se on syy siihen etten voi esim hoitaa vauvaa. vihollinen ei jälkeläisiin koske, se on luonnon laki.

[/quote]

Vihollinen on nyt ehkä vähän liioittelua..

Vierailija
11/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pahasti tuli sotkettua aaiat että en kuulu edes ihmislajiin enää. olen vieraantunut lajistani ja täsin ihmisyyden ulkopuolella oleva olento. täytän kaikki vihollisuuden kriteerit joita on: 1. ei uskota jälkeläistä vihollisen käsiin 2. suojellaan omaa lajia vihollisilta. tämä näkyy siinä kun jotkut huolestuu jopa niistäkin kanssaihmisistäni jotka vastavuoroiesti ovat minun kanssa kavereita ja ystäviä. herää huoli että minä olisin heillekin haitaksi, samoin varmaan myös omaisilleni olisin mielestänne uhka ettekä te mielellään laitokseenkaan minua haluaisi kun pelkäätte lajinne edustajiin kohdistuvaa uhkaa. myös siinä tämä näkyy että ongelmien sattuessa ihmisten välillä, olen minä yksiselitteinen syyllinen riippumatta siitä mikä minun asemani ja osuuteni konfliktissa oli. 3. ihmiset ei muutenkaan lähesty minua eikä minun ole helppo saada läheisiä ihmissuhteita.

olen ihmislajin vihollinen ja mikähän olikaan niin paha asia millä vihollisuuteen pääsin vaikka ketään en ole tappanut enkä seksuaalisestikaan käsiksi käynyt? vai onko terveydenhuollon ihmiset sitten niin hierarkian huipulla olevia kuningatarmuurahaisia että se muurahainen joka vaikeuttaa kuningatarmuurahaisen oloa on muurahaisyhteiskunnan vihollinen sen tehtyään. Se pitää paikkansa että ihmiset ovat kuin muurahaiset.

Vierailija
12/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pointti siinä kait on olemassa että ihan tavallisen tallaajan kanssa välinsä sotkenut as-henkilö saa vielä hoitaa vauvaa mut jos sotkee välinsä sairaanhoitajanb tai poliitikon kanssa niin silloin ei. sairaanhoitaja tai poliitikko osaa kyllä ihmen kohdata, myös vaikeimmankin mutta jos le edes sosiaalisesti kypsän tai taitavan ihmsen kanssa toimeen niin ei tule sitten varsinkaan vavan joka on ihmisistä kokemattomin ja sosiaalisesti haasteellisen ja tuollainen hoitaja yms on sosiaalisesti se helpoin jonka kanssa jokaisen luulis toimeen tulevan. jos ei tule niin silloin vika on perusteellisesti ihmisten kanssa toimeen tulemisessa, silloin siihen ei kykene mitenkään

Vierailija
13/13 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnassa ei käy päinsä että samaan aikaan hoitaa vauvaa mutta ei tule poliitikon tai sairaanhoitajan kanssa toimeen. silloin herää epäilys että toisinajattelijana kasvatan vauvasta uuden sukupolven vallankumouksellista