Tiedättekö flirttailevat naiset, jotka saavat vain itse
flirttailla ja flirttailevat paljon miehille, mutta jos mies uskaltautuu flirttailemaan naiselle, tulee kylmä teräs vastaan. Miksi teette noin?
Kommentit (9)
Nainen kokee näyttäneensä ihastustaan liikaa ja siksi tulee kylmää terästä. Ettei vain näytä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kokee näyttäneensä ihastustaan liikaa ja siksi tulee kylmää terästä. Ettei vain näytä yhtään.
TAI sitten mies on vain kuvitellut naisen flirttailun, ja tosiasiassa nainen on vain ollut ystävällinen. - sama
Kokevat itsensä uhatuksi jos eivät itse ole tehneet aloitetta?
Tarkoitatko ap nyt että sama nainen on flirttaillut sulle mutta ollut kylmä kun flirttailit takas?
Ei voi tietää miten mies flirttailee ennen kuin se flirttailee. Jos reaktio ei ole sellainen joka toimii niin sitten pitää stopata.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ap nyt että sama nainen on flirttaillut sulle mutta ollut kylmä kun flirttailit takas?
Kyllä. Olen nähnyt hänen myös flirttailevan muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen nähnyt hänen myös flirttailevan muille.
Taidat kuvitella koko jutun.
En tunnista ko. ilmiötä. Kaikkien kanssa ei huvita flirttailla syystä tai toisesta. Olen itse saanut monta kertaa "flirttipakit".
N30