Ihana mies pyysi treffeille! Apua!
Eli mukava, kiltti, komea ja hauska mies pyysi minut treffeille. Olen itse aika tavis, ihan ok näköinen, mutta en mikään kaunotar ja jenkkakahvat ja selluliittiä löytyy. Eli miksi mies siis pyysi minut treffeille?? Hän on ihan eri sarjassa kanssani. Olemme kyllä tulleet hyvin juttuun ja meillä on ollut yhdessä hauskaa, mutta en vain voi uskoa, että mies olisi minusta millään tasolla kiinnostunut! Onko tämä liian hyvää ollakseen totta? Nolaanko itseni jos menen treffeille? Kannattaako minun innostua?
Kommentit (37)
Tietenkin kannattaa mennä treffeille. Ei se toisen seurassa viihtyminen kiloista ole kiinni.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:18"]
Jos mies on selvästi oman "tasosi" yläpuolella, niin joku haisee. Mies voi etsiä helppoa pompotettavaa, tai sitten hän on huonoitsetuntoinen ja masentunut ihminen, joka alkaa sinulle itkeä päivittäin, että miksi olet minun kanssani, kun olen näin turha ihminen. Samalla hän miettii kuitenkin, että kyllä saisin fiksumman ja kauniimmankin, jos vaan uskaltaisin.
Toisaalta voi myös olla, ettet tiedä omaa todellista viehätysvoimaasi.
[/quote]
Minä olen tuota jälkimmäistä tyyppiä ja siksi olenkin jättänyt naiset kokonaan rauhaan. En uskalla tehdä aloitetta niille kauniille, jotka kanssani flirttailevat ja tavallisemman naisen kanssa oleminen taas olisi itsepetosta. Säästän kaikkien aikaa ja mielenterveyttä olemalla yksin. Toki yritän parantaa henkistä puoltani, jotta uskaltaisin aidosti kiinnostavia naisia kosiskella.
[/quote]
Niin ja tämä ei toki ollut mikään vihje aloittajalle. Kannattaa nyt ainakin lähteä sinne treffeille ja katsoa vähän että mistä päin tuulee. Ihan hyvinkin voi olla aidosti kiinnostunut, eikä tällainen paskaläjä kuten minä.
Onko kyseessä joku nuori yritysjohtaja? Miljardööri? Mene ihmessä streffeille!
Hmm no niin eli jotkut on täällä ainakin sitä mieltä, että miehessä on pakko olla vikaa, jos lähtee kaltaiseni ällötyksen kanssa treffeille? :( En itse usko, että mies on mitenkään hullu tai muuten viallinen... Hän on siis ihan normaali ja tullaan hyvin juttuun. Meillä on samankaltainen huumorintaju ja samanlaiset arvot ja odotukset elämältä. Siis ihan täydellinen... Mulla on rento olo hänen seurassa, tuntuu että ei tarvitse esittää mitään tai yrittää väkisin keksiä jotain kiinnostavia puheenaiheita. Kaikki on tosi luontevaa. Ja hän ei ole osoittanut mitään kusipään merkkejä. Stressaanko siis liikaa?? Niin ja olen 165 cm ja 68 kg... Ap
Et ole mikään läski. Ihan ok mittainen
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 17:11"]
Hmm no niin eli jotkut on täällä ainakin sitä mieltä, että miehessä on pakko olla vikaa, jos lähtee kaltaiseni ällötyksen kanssa treffeille? :( En itse usko, että mies on mitenkään hullu tai muuten viallinen... Hän on siis ihan normaali ja tullaan hyvin juttuun. Meillä on samankaltainen huumorintaju ja samanlaiset arvot ja odotukset elämältä. Siis ihan täydellinen... Mulla on rento olo hänen seurassa, tuntuu että ei tarvitse esittää mitään tai yrittää väkisin keksiä jotain kiinnostavia puheenaiheita. Kaikki on tosi luontevaa. Ja hän ei ole osoittanut mitään kusipään merkkejä. Stressaanko siis liikaa?? Niin ja olen 165 cm ja 68 kg... Ap
[/quote]
Stressaat =) Jos se on sua ulos pyytänyt, niin eikös se ole aika selvä kiinnostuksen merkki? =)
haluaa pimpulia treffien jälkeen.
Olet ihan normipainoinen, yks 5kg saa tarvittaessa nopsaan pois, mun en usko et tarvii. Onnea matkaan
Ehkä se mies on komea vain sinun mielestäsi..? :) Nyt rohkeutta!
Ei kai tuossa ylipainoa paljon ole. Oma nainen tosin on 166cm ja 50kg... Mäkki kuurille tota olen yrittänyt..
Ei kai tuossa ylipainoa paljon ole. Oma nainen tosin on 166cm ja 50kg... Mäkki kuurille tota olen yrittänyt..
Mies on oppinut sen, minkä minä olen oppinut kantapään kautta. Menin vonkaamaan yhteisasumineen hyvännäköisen naisen, entinen malli jne. Kyllä kohotti itsetuntoa tämä onnistuminen. Ajatusmaailmat sen sijaan eivät pahemmin kohtaa ja arki on kamalaa. Yritän keksiä, miten voisin mukavadti erota. Seuraavan naisen kohdalla en anna ulkonäön enää hämätä vasn keskityn henkisiin arvoihin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 16:18"]
Jos mies on selvästi oman "tasosi" yläpuolella, niin joku haisee. Mies voi etsiä helppoa pompotettavaa, tai sitten hän on huonoitsetuntoinen ja masentunut ihminen, joka alkaa sinulle itkeä päivittäin, että miksi olet minun kanssani, kun olen näin turha ihminen. Samalla hän miettii kuitenkin, että kyllä saisin fiksumman ja kauniimmankin, jos vaan uskaltaisin.
Toisaalta voi myös olla, ettet tiedä omaa todellista viehätysvoimaasi.
[/quote]
Hanki apua miesvihaasi, ok?