Äiti yritetään häätää talosta jossa on asunut yli 50vuotta
87vuotias äitini asuu kerrostalossa ja hän on asunut sielä jo 1970luvun alusta lähtien eli kasvattanut mut siinä ja äitini on aina ollut todella omissa oloissaan elelevä ja ei silloinkaan kun mä olin lapsi ollut yhteyksissä kehenkään naapuriin ja samalla linjalla jatkanut, mutta nyt hän on melkein päivittäin soitellut mulle että naapurit ovat kääntyneet häntä vastaan. Oli kuulemma jollekin naapurille puhunut huonolla tolalla olevista raha-asioistaan ja nyt taloyhtiö on alkanut puuhaamaan kaikkia katto, julkisivu, putki, sähkö ja kaikkia mahdollisia remontteja ja kuulemma vain äitini kiusaksi. Kaikki haluaa kuulemma yhtäkkiä remontteja joita ei ole ennen haaveiltu ja niille ei kuulemma ole tarvetta. Talo on kyllä liki satavuotias mutta silti kaikki toimii.
Pistää todella vihaksi että näin keplotellaan vanha viaton omissa oloissaan oleva ihminen pois talosta siksi ettei kykene maksamaan remontteja joille ei ole tarvetta!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Muutimme pois mummoyhtiöstä juuri tuon takia. Mitään remontteja ei saatu aikaan kun vanhukset hannasi.
Vanhukset tiedostaa, ettei taloa saa mukaan tuonpuoleiseen, joten remontteja ei kannata tehdä. Mutta eläville ei ole reilua, että mätä talo jää käsiin.
Älyttömiä remontteja tulee kritisoida.
Kattoakin voi paikata.
70- luvun taloa ei kannattaisi yrittää saada 2000-luvun asuun.
Kuulostaa ihan alkavalta alzheimerilta, vainoamista yms.
Kyllä, se on se Paula-mummu Helsingin Kontulasta. Muut ei jaksa kuunnella kun radio pauhaa yällä