Oon vahvasti sitä mieltä että eilen tapasin Hänet
Ja tämä ei nyt liity millään tapaa Jumalaan.
Hänellä tarkoitan Sitä Oikeaa. Voisin mennä Hänen kanssaan naimisiin vaikka ens viikonloppuna. Okei, tuo oli liioittelua. Mutta silti.
Puhelinnumero ja nimitiedot on vaihdettu ja kysymys kuuluukin, otanko yhteyttä:
A) soittamalla
B) viestillä...
-normiviesti?
-Whatsapp-viesti?
C) Facebookissa...
-kaveripyyntö?
-viesti?
Ja muistakaa että tässä on nainen jonka kanssa menen varmaan naimisiin joten valitkaa vastauksenne/muut neuvonne viisaasti!
Kommentit (96)
Mulle riittää ihan WhatsApp-viesti!:) "Hevosvideot" ei niinkään kiinnosta...
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:55"] [quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:52"]Älä huoli, kyllä tuo(kin) kohta ohi menee. [/quote] MIKSI PITÄÄ OLLA NOIN HELVETIN PESSIMISTINEN?! Antaa alottajan rauhassa nyt nauttia tuosta fiiliksestä! [/quote]Eihän sitä tiedä, voihan sitä rakkautta ensisilmäykselläkin olla. Olen silti itse todella skeptinen tällaisten "hurmostilojen" suhteen. Asiat menee yhtä nopeasti ohi kuin ne tulevatkin ja kohta ollaan taas valittamassa sitä miten miehet ovat saatanan sikoja, kun ei se vienytkään omia ongelmia pois. [/quote] Ap on mies. Joten onkos ne naiset sitten "saatanan sikoja"?
[/quote]
Vitun emakkoja?
Kannatan myös whatsappia! Sopivan rento :-)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:33"]
Oliko rikas mies, mitä töitä tekee?
[/quote]
Neljäntenä vastaajana on rahanahne lehmä, joka ajattelee että joku on saanut itselleen paksun lompakon , jolla loisia. Av-mammojen aatelia!
Laita viestiä että oli mukavaa hänen seurassaan ja haluaisit nähdä uudelleen. Sitten keksit jotain mukavaa tekemistä, esim kävelemään ensin jonnekin kauniiseen paikkaan ja sitten lämmintä juomaa tms. Jos sinulla on auto niin tarjoudu hakemaan ja tuomaan kotiin.
Minun aviomieheni kertoi jälkikäteen ajatelleensa ensitapaamisemme jälkeen noin, että "tuossa se nainen nyt on", ja minä en tuntenut samoin, hän oli mielessäni ihan ok ja mukava tyyppi.
Hän kuitenkin metsästi minut itselleen ja oli niin määrätietoinen että onnistui! Ekojen treffien jälkeen kävimme kävelemässä, heti samana iltana tuli viesti jossa ehdotettiin leffaa jne jne.
Määrätietoisuus ja aloitteellisuus palkitaan, kunhan se ei ole creepyä!! (Varo sitä, unohda nuo kihlat vielä toistaiseksi :))
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:07"]Mulle riittää ihan WhatsApp-viesti!:) "Hevosvideot" ei niinkään kiinnosta...
[/quote]
Nyt en tiedä vitsaileeko joku vai...
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:07"]Mulle riittää ihan WhatsApp-viesti!:) "Hevosvideot" ei niinkään kiinnosta...
[/quote]
[/quote]
Kuvittele ku "Hän" oikeesti lukis tätä :DD
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:36"]Juttelitteko eilen pitkään? Baarissa vai missä? Muistaako sut varmasti? [/quote] Pystärissä juteltiin eka parisen tuntia, sitten käveltiin ympäriinsä keskustaa parisen tuntia. Kuolen sisäisesti jos ei muista.
[/quote]
ihana olet! Takuulla muistaa. Onpa ihana alku.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:07"]Mulle riittää ihan WhatsApp-viesti!:) "Hevosvideot" ei niinkään kiinnosta...
[/quote]
[/quote]
Kuvittele ku "Hän" oikeesti lukis tätä :DD
[/quote]
En halua kuvitella.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:36"]Juttelitteko eilen pitkään? Baarissa vai missä? Muistaako sut varmasti? [/quote] Pystärissä juteltiin eka parisen tuntia, sitten käveltiin ympäriinsä keskustaa parisen tuntia. Kuolen sisäisesti jos ei muista.
[/quote]
ihana olet! Takuulla muistaa. Onpa ihana alku.
[/quote]
Aivovamman taso kannattaa tutkituttaa jos muisti ei pelaa tuonne saakka.
No mitä teit? Ihana fiilis sulla❤
Soita huomenna ja pyydä ensi viikonloppuna syömään. Tiedustele vähän minkälaisesta ruoasta pitää, varaa pöytä ja nouda hänet ennalta sovitusta paikasta. Vähintään kolme ruokalajia kiireettömästi, voisit antaa pienen, edullisen lahjankin huomionosoituksena. Se, mitä teette ja mihin menette ravintolan jälkeen, riippuu persoonistanne ja kiinnostuksenkohteistanne. Ole herrasmies ja hurmaa tuleva vaimosi ikimuistoisilla ensitreffeillä!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:22"]No mitä teit? Ihana fiilis sulla❤
[/quote]
En mitään kun ahistuin.
Mä olen vanha akka, mutta jos olisin tilanteessa, missä eilen olisin tavannut kivan ihmisen, haluaisin nyt lähteä iltapäiväkahville ja jatkaa eilistä jutustelua.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:27"]
Soita huomenna ja pyydä ensi viikonloppuna syömään. Tiedustele vähän minkälaisesta ruoasta pitää, varaa pöytä ja nouda hänet ennalta sovitusta paikasta. Vähintään kolme ruokalajia kiireettömästi, voisit antaa pienen, edullisen lahjankin huomionosoituksena. Se, mitä teette ja mihin menette ravintolan jälkeen, riippuu persoonistanne ja kiinnostuksenkohteistanne. Ole herrasmies ja hurmaa tuleva vaimosi ikimuistoisilla ensitreffeillä!
[/quote]
Ja jos/kun treffeistä jää onnistunut fiilis, lähetä kukkakimppu viikonlopun jälkeen naisen kotiin tai työpaikalle, kumman osoitteen tiedätkin. Pieneen korttiin saatesanat ja kiitokset viimeisestä.
ÄLÄ pilaa kaikkea kiirehtimisellä ja hätiköinnillä, vaan keskity tekemään vaikutus positiivisessa mielessä. Jotta saat hänet vietyä vihille, sinun täytyy saada aikaan wow-efekti! Eikä mitään whatsappeja tai 247 tekstailua, vaan SOITA huomenna.
Ensin tuumin tuosta ravintola-kutsusta ja soitosta whatsappin sijaan 'vittu miten teennäistä, ei kukaan tee noin nykyaikana, en lämpeis'. Mutta sitten mietin miten itsevarman ja jännittävän kuvan ja kokemuksen tuolla saisi aikaan! Naiset haluaa sitä itsevarmuutta! Ja erottuu takuulla joukosta! Kannatan.
N23
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:46"]
Ensin tuumin tuosta ravintola-kutsusta ja soitosta whatsappin sijaan 'vittu miten teennäistä, ei kukaan tee noin nykyaikana, en lämpeis'. Mutta sitten mietin miten itsevarman ja jännittävän kuvan ja kokemuksen tuolla saisi aikaan! Naiset haluaa sitä itsevarmuutta! Ja erottuu takuulla joukosta! Kannatan. N23
[/quote]
Vaikkei juttu myöhemmin toimisikaan, ainakin naiselle jää ihana muisto todennäköisesti elämänsä parhaista tai ainakin romanttisimmista treffeistä. Minulle on käynyt suunnilleen niin ja edelleen yli 10 vuoden jälkeen muistelen sitä miestä hymy huulilla, kuinka ihanat treffit ne olivatkaan, vaikka jäivät ainoiksi "oikeiksi" treffeiksi hänen kanssaan. Ystävätkin huokailevat tuollaisten kokemusten perään eivätkä taatusti asetu poikkiteloin naima-aikeille ;)
Suosittelen "vanhanaikaista" tekstaria, ja vielä tänään. Whatsapp on jees mutta saattaa luoda vastauspaineen, tekstari antaa vähän miettimisaikaa vastauksille.
Vaikka ois kuinka tulessa niin tälläset tunteet/ tilanteet voi olla pelottavia.
Tekstarista voi sit siirtyä whatsappiin kyllä nopeestikin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:00"]
Lähetä kännykälläsi videoklipin, jossa olet nelinkontin ja hirnut kuin ori ja heität käsiäsi ja päästäsi taaksepäin ja roikotat erektiossa olevaa kyrpääsi näkyvästi esillä. Naiset tykkäävät hevosista ja alastomista miehistä ja nämä kun yhdistät niin ei voi muuta kuin voittaa!
[/quote]
Kuningas(ravi)idea! Anaaliisi voisit vielä laittaa sellaisen hännän jatkeen ja huiskia sillä villisti. Hyvä tulee.