Oon vahvasti sitä mieltä että eilen tapasin Hänet
Ja tämä ei nyt liity millään tapaa Jumalaan.
Hänellä tarkoitan Sitä Oikeaa. Voisin mennä Hänen kanssaan naimisiin vaikka ens viikonloppuna. Okei, tuo oli liioittelua. Mutta silti.
Puhelinnumero ja nimitiedot on vaihdettu ja kysymys kuuluukin, otanko yhteyttä:
A) soittamalla
B) viestillä...
-normiviesti?
-Whatsapp-viesti?
C) Facebookissa...
-kaveripyyntö?
-viesti?
Ja muistakaa että tässä on nainen jonka kanssa menen varmaan naimisiin joten valitkaa vastauksenne/muut neuvonne viisaasti!
Kommentit (96)
Älä huoli, kyllä tuo(kin) kohta ohi menee.
Älä soita. Laita whatsapissa viestiä. Vaikka heti tai viimeistään parin tunnin sisällä kuitenkin. Ja kerro sitten täällä miten meni :)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:52"]Älä huoli, kyllä tuo(kin) kohta ohi menee.
[/quote]
MIKSI PITÄÄ OLLA NOIN HELVETIN PESSIMISTINEN?! Antaa alottajan rauhassa nyt nauttia tuosta fiiliksestä!
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:41"]Muistan tuon tunteen. Sen ainoan kerran kun tunsin sen, ajattelin että voisin mennä naimisiin siltä seisomalta miehen kanssa. Nyt kolme vuotta myöhemmin en menisi enää rahastakaan. Ehkä pitäisi odottaa kolme päivää ja järkeillä.
[/quote]
No en minä heti aio kosia. Vähintään kolme päivää lupaan odottaa (kosimista)
[/quote]
et voi kyllä neljän päivän päästä kosia...
Whatsapp viesti! Ei missään nimessä ainakaan ensikontakti Facen kautta.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:41"]Muistan tuon tunteen. Sen ainoan kerran kun tunsin sen, ajattelin että voisin mennä naimisiin siltä seisomalta miehen kanssa. Nyt kolme vuotta myöhemmin en menisi enää rahastakaan. Ehkä pitäisi odottaa kolme päivää ja järkeillä.
[/quote]
No en minä heti aio kosia. Vähintään kolme päivää lupaan odottaa (kosimista)
[/quote]
et voi kyllä neljän päivän päästä kosia...
[/quote]
Jollaki meni sarkasmi ohitte niin että viuhahti.
Olen niin vanhanaikainen,että odotan kukkia oveni taakse. Mies teki näin ja olin myyty.
Lähetä kännykälläsi videoklipin, jossa olet nelinkontin ja hirnut kuin ori ja heität käsiäsi ja päästäsi taaksepäin ja roikotat erektiossa olevaa kyrpääsi näkyvästi esillä.
Naiset tykkäävät hevosista ja alastomista miehistä ja nämä kun yhdistät niin ei voi muuta kuin voittaa!
No ei todellakaan mitään typepriä pelejä, että odotellaan kolme päivää jonka jälkeen "saa" ottaa yhteyttä. Heti vaan yhteyttä kun siltä tuntuu, jos tunne on molemminpuolinen niin kaikki etenee luontevasti.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:59"]Entä jos se nainen on avlla? :D
[/quote]
En ajatellu asiaa loppuun asti. Tämä ei tullu mieleenkään. Oh no.
Nuku pääsi selväksi ja mieti sitten uudestaan sitä naimisiinmenoa.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:01"]Nuku pääsi selväksi ja mieti sitten uudestaan sitä naimisiinmenoa.
[/quote]
lue keskustelu, ap ei ollu humalassa vaan kuskina.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:52"]Älä huoli, kyllä tuo(kin) kohta ohi menee. [/quote] MIKSI PITÄÄ OLLA NOIN HELVETIN PESSIMISTINEN?! Antaa alottajan rauhassa nyt nauttia tuosta fiiliksestä!
[/quote]Eihän sitä tiedä, voihan sitä rakkautta ensisilmäykselläkin olla. Olen silti itse todella skeptinen tällaisten "hurmostilojen" suhteen. Asiat menee yhtä nopeasti ohi kuin ne tulevatkin ja kohta ollaan taas valittamassa sitä miten miehet ovat saatanan sikoja, kun ei se vienytkään omia ongelmia pois.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:52"]Älä huoli, kyllä tuo(kin) kohta ohi menee. [/quote] MIKSI PITÄÄ OLLA NOIN HELVETIN PESSIMISTINEN?! Antaa alottajan rauhassa nyt nauttia tuosta fiiliksestä!
[/quote]Eihän sitä tiedä, voihan sitä rakkautta ensisilmäykselläkin olla. Olen silti itse todella skeptinen tällaisten "hurmostilojen" suhteen. Asiat menee yhtä nopeasti ohi kuin ne tulevatkin ja kohta ollaan taas valittamassa sitä miten miehet ovat saatanan sikoja, kun ei se vienytkään omia ongelmia pois.
[/quote]
Ap on mies. Joten onkos ne naiset sitten "saatanan sikoja"?
Minulla on tunne etta olen tavannut jo aiemmin.
Hami4
Tekstiviesti. Ei ainakaan face/whatsapp. Liian teiniä ikäisillenne. Pyydä syömään tms. , heti vaikka tänään jos olette vapaapäivällä molemmat.
Ap on seksuaalisen innostuksen vallassa, johon yhdistyy viihdeteollisuuden luoma romanttinen harha siitä yhdestä ainoasta oikeasta. Oikeasti lisääntymisvietti jyllää. Ap ei voi lyhyen tuttavuuden jälkeen tietää tytöstä varsinaisesti yhtään mitään, mutta vietti laittaa mutkat suoriksi.
Lähetä kuva erektiossa olevasta munastasi ja kirjoita viesti " sinut minä haluan xoxoxox!!!"
Tällä sinetöit liiton.