Varastomiehen kk-palkka, ei vuorotyössä?
Väittelemme miehen kanssa palkkakehityksestä... googlaamalla löytää sekavaa tietoa...
Kommentit (19)
Mun miehellä 2300, ollut 10 vuotta. Siis ilman vuorolisiä. Yövuoroa painamalla pääsee yli 3000 euron, ja ahkerimmat pääsee vieläkin paremmille ansioille. Iso keskusvarasto.
Mulla peruspalkka 2015€/kk. Siihen erinäiset lisät päälle. Vuosiansio n.32tonnia brutto. Ei meinaa perheen elättämiseen.
*ei meinaa riittää perheen elättämiseen, piti olla.
Peruspalkat lähtee jostain 1600e paikkeilta. Riippuu paljon paikasta, mutta himpun vajaa 2000e on aika tavallinen peruspalkka varastoduunarille. Toki saman nimikkeen alla tehdään aika erilaisia hommia, joten palkoissakin on hajontaa. Ja nykyään taitaa olla usein nimikkeenä logistiikkatyöntekijä ja sen alta löytyykin sitten kaikenlaista porukkaa autokuskeista satamatyöntekijöihin ja hajonta palkoissakin sen mukainen.
Riippuu mitä työehtosopimusta noudatetaan.
Totta.. no esimerkkejä. Mies ollut yrittäjänä pitkään ja kadonnut reaaliteetit ihmisten palkkoihin..
Mitä miehesi sanoo palkan olevan? Entä sinä? Mä arvioisin, että siinä parin tonnin hujakoilla. Vähemmän jos ei kovin fyysistä työtä. Ilman lisiä siis. Yö- ja muut lisät kai siinä työssä palkan nostaa.
miehen veikkaus 1500 egeä, itse sanoisin, että yli 2000
Mulla oli palkka 1996e/kk viime syksynä.... Sain hieman enemmän kuin mitä PAMin TESsissä on....
Juu alta 2000 on varastomiehen palkka
Normaalin varastomiehen palkka on 1800-1950, eli todella alhainen työhön nähden.
Millä tapaa miehesi palkka kuuluu sinulle?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:29"]
Millä tapaa miehesi palkka kuuluu sinulle?
[/quote]
Hih, mitääh?! Ei varmaan millään tapaa ;)
ap
9 vuotta varastossa (myös logistiikan perustutkin opiskeltu samaan)
Palkka 2050 -verot ei kovin herkkua!
2000e/kk molemmilla puolilla noi yleisimmin liikkuu. Riippuu ihan onko tessin mukainen vai ei.
11€/h, eli kuukaudesta riippuen (tuntipalkkalainen) siinä keskimäärin vajaa 1900€ brutto. Raskasta ja yksitoikkoista, eli kaikki ihan peestä...
Vierailija kirjoitti:
Normaalin varastomiehen palkka on 1800-1950, eli todella alhainen työhön nähden.
Häh? Palkka on juuri se mihin se kysynnän ja tarjonnan perusteella markkinoille asettuu. Jos on liikaa tarjontaa varastomiehen tai varastonaisen kyvyt omaavista henkilöistä, niin onhan se selvää että palkkaus ei voi olla korkea.
9: Siirtelee tavaroita. Ei ole vastuussa ihmisten hengestä tai hyvinvoinnista.