Tatuoinnin poisto. Hinta?
Minulla on se kuuluisa Tribaali alaselässäni.
Ja. Kyllä! Haluan sen pois. Missä tatuoinninpoistoja tehdään ja paljonko maksaa? Saako kelakorvausta?
Kommentit (7)
Aloitus on selkeä Provo! Kellään ei voi olla Tribaalia alaselässä!
Ei kertakaikkiaan voi! Ja jos olisikin niin ei varmasti halua sitä pois.
Tatuointiin liittyy aina niin henkilökohtaisia muistoja ja syvällisiä tarkoituksia että kukaan ei halua niitä pois. siksi ne on tehty ikuisiksi muistoiksi siitä kun olit nuori ja tyhmä...
Tätä on vähän noloa edes tunnustaa mutta otin nuorena ja vähän hunningolla ollesani Enkelin siivet lapaluiden päälle.
Muutama vuosi ja alkoi kaduttaa ja hävettää kävin poistattamassa ne.
Mutta ne näkyvät edelleen rumana "Arpena". Rahaa paloi poistoon reipas tonni!
Eli taskan himoajat miettikää hetki.
Mulla on kohtuullisen pieni tatuointi n. 3*5cm ja olen harkinnut sen poistattamista kirurgisesti. Onko kellään kokemuksia tai tietoa aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:03"]
Aloitus on selkeä Provo! Kellään ei voi olla Tribaalia alaselässä!
Ei kertakaikkiaan voi! Ja jos olisikin niin ei varmasti halua sitä pois.
Tatuointiin liittyy aina niin henkilökohtaisia muistoja ja syvällisiä tarkoituksia että kukaan ei halua niitä pois. siksi ne on tehty ikuisiksi muistoiksi siitä kun olit nuori ja tyhmä...
[/quote]
: DDDDD
Minä olen poistattanut nilkasta kirurgisesti n. 10x10 kuvan. Kahdessa osassa leikattiin. N 600€ yhteensä.
Kelakorvausta ei saa. Yksityisillä klinikoilla, lähinnä Helsingissä suoritetaan tatuointien poistoja. Myös joissain tatuointiliikkeiden ikkunoissa olen nähnyt, että tekevät myös laserpoistoja.
Hinta vaihtelee, suunnilleen 100-300 euroa per kerta tatuoinnin koosta ja väreistä riippuen. Kertoja tarvitaan varmaan kolmesta viiteen että lähtee. Tämäkin riippuen tatuoinnin koosta ja väreistä.