Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaduttaa!!!

Vierailija
22.02.2015 |

Olin eilen baarissa ystäväni kanssa. Lähdimme jo hyvissä ajoin pois sieltä (ennen klo 12) Noh, sitten meidät pysäytti kaksi vanhaa miestä ja juttelimme heidän kanssa, olivat siis todella mukavia. Poltimme tupakat siinä ja se toinen n.60v mies alkoi suutelemaan mua ja olin niin päissään jo että suutelin vain takaisin. Nyt mua ällöttää tämä asia kun meillä tätä ikäeroo on varmaan 40 vuotta. Kertokaa teidän kännisekoiluja etten yksin ole tän asian kanssa! Pitäs oikeesti kyllä yrittää juoda sen verran että osaa ajatella..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta.

Vierailija
22/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vattu sentään! Louskuiko tekarit mukavasti sen vanhan paltun suussa? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä luultavasti pelastit sen miehen koko vuoden, tällä se jaksaa taas eteenpäin :) Vanhemmat herrasmiehet on ihania, ei kannata ottaa sitä noin vakavasti!

Vierailija
24/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:49"]Sä luultavasti pelastit sen miehen koko vuoden, tällä se jaksaa taas eteenpäin :) Vanhemmat herrasmiehet on ihania, ei kannata ottaa sitä noin vakavasti!
[/quote] Näinköhän.. :D kamalaa kun en saa asiaa pois mielestä, puhumattakaan siitä, jos kaikki työkaverini saa tietää tästä. Täytyy mennä varmaan hermosavuille. Ap

Vierailija
25/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi melkein samalla tavalla, kun olin 21 v. Paitsi että aloitteen tekijä olin minä. Nappasin ukkelin vaan kadulta syleilyyni ja suutelin. Kyllähän se seuraavana päivänä hävetti, mutta nykyisin lähinnä vaan huvittaa. On siinä ollut ukolla ihmettelemistä! Mutta ei se ole loppujen lopuksi niin vakavaa.

Vierailija
26/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vähän samanlainen kertomus. 

Kun olin jotain 19v, suutelin ~50v muijaa ja annoin sen ottaa suihin baarin wc-tiloissa. Olin siis ihan helvetin kännissä niin kuin nyt tuon ikäisenä ollaan. 

NO, tuli hiukan sama reaktio kuin sinulla ja pakottava tarve huuhdella suu jollain. Otin pöydältä kaljatuopin, tarkoituksenani siis purskuttaa suu kaljalla. Ajattelin että vittu kun maistuu oudolta ja heti perään kyökkäysreaktio. Tuoppiin oli tumpattu röökit (silloin sai vielä polttaa baarissa)! Ei muuta kuin juosten vessaan. Suurin osa meni pyttyyn, mutta mustaa paskaa oli vanallinen kopin ulkopuolellakin :DD

Ei tosta mitään traumoja jäänyt, mutta muistan kyllä varmasti lopun ikääni. Vielä aamulla kämpiltä herätessä kaveri repesi ensitöikseen nauramaan kun mulla oli hampaat ja suupielet ihan mustat :D

Vierailija
27/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistänne 26 ja 27! Tuo piristi kummasti. Toivottavasti osaan tällekin asialle nauraa lopulta. :D Ap

Vierailija
28/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:11"]Kiitos viesteistänne 26 ja 27! Tuo piristi kummasti. Toivottavasti osaan tällekin asialle nauraa lopulta. :D Ap
[/quote] Ei kannata välittää nuoruuden sekoiluista. Anna vain olla!:)

Vierailija
29/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teinit teinit... On teillä vielä pienet murheet.

Vierailija
30/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 13:26"]Voi teinit teinit... On teillä vielä pienet murheet.
[/quote] Toivottavasti ovatkin pienet. Itseäni vaan ahistaa ihan jumalattomasti. Ap

Vierailija
31/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin elämäni ensimmäistä kertaa baarissa 15-vuotiaana Englannissa, vuosia sitten. Tanssin ja pussailin jonkun mielestäni ihan ok näköisen miehen kanssa, mutta kun pilkku tuli ja valot syttyivät... Mies oli n. 50-vuotias. Lähdin sitten lätkimään niin nopeasti kuin suinkin voin, mutta mies lähti seuraamaan minua ja ystäviäni kun kävelimme baarista kotiin. Onneksi sitten luovutti jossain vaiheessa ja katosi. Kyllä äklötti ihan helvetisti seuraavana aamuna :D

Vierailija
32/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
33/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pussailusta kannata yöunia menettää. Olen itsekin aikoinani pussaillut humalassa joitain randomeita. Joo ehkä ällöä jne, mutta elämä jatkuu ja kaikki ok, et sentään pannut sitä. Ja en sanoisi "ystäväksi" sellaista, joka levittelee asioitasi, vaikka pyytäisit, että ei tee niin.

Vierailija
35/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 15:17"]Ei pussailusta kannata yöunia menettää. Olen itsekin aikoinani pussaillut humalassa joitain randomeita. Joo ehkä ällöä jne, mutta elämä jatkuu ja kaikki ok, et sentään pannut sitä. Ja en sanoisi "ystäväksi" sellaista, joka levittelee asioitasi, vaikka pyytäisit, että ei tee niin.
[/quote] Tämä on kyllä totta. En tiedä muistaako ystäväni koko tilannetta kun suutelin ukkoa, joten en todellakaan haluaisi häntä siitä muistuttaa. Vihaan kuunnella vittuilua koska en osaa takaisin laittaa! Ap

Vierailija
36/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pahempiakin sekoiluja nähty. Kokemusta on..

Vierailija
37/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/38 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi nyt kun vielä muistelen niin ukko käytti kieltä ihan kunnolla hyi saatana! Kamala olo.. Ap