Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko Robin Williams hyvä näyttelijä?

Vierailija
11.02.2015 |

Varmaan pidätte mua ihan idioottina ku kysyn tällästä mutta kysytään nyt kuitenkin :D Oon melko nuori, enkä elokuvia ole hirveesti katsonut. Williamsin elokuvat, jotka oon nähnyt ovat Good will hunting ja jumanji... en muista oliko muitakin. Tykkäsin hänestä tosi paljon Good will huntingissa, jumanji nyt ei ollut ihmeellinen elokuvana eikä näyttelysuorituksia siitä mieleen jäänyt.

Anyway seuraan animaatio sarjaa nimeltä Family guy, ja siinä on useanpaan otteeseen dissattu Robin Williamsia ja hänen roolihahmojaan. Ymmärrän että ohjelma on satiiria, mutta hänestä on tehty "pilaa" paljon enemmän kuin monista muista näyttelijöistä. Siispä kysynkin, oliko hän loppujen lopuksi hyvä näyttelijä? Saa suositella myös hänen tähdittämiään elokuvia, ehkä kun olen nähnyt niitä enemmän tajuan paremmin häneen kohdistuneen pilan Family Guyssa :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

good morning vietnam

birdcage

mrs doubtfire

kuolleiden runoilijoiden seura

+ aika lailla muitakin

Paikoitellen williams oli aika rasittava, toisaalta halutessaan myös hyvä. Noissa ilta tv-showssa (conan o'brien etc) williams tuppasi olemaan rasittavuuteen asti vitsikäs. Se jatkuva vitseily kuullosti pakotetulta. Jälkikäteen ajatellen sillä varmaan koitettiin peittää jotain epävarmuutta tai masennusta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The bicentellian man oli tosi hyvä. :)

Vierailija
4/4 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up