Talvi tuli ja talvitakki ei mahdu päälle
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Osta siihen sellainen jatkopala, joita myydään raskaana oleville.
Niiden mukana pitää ostaa koko takki.
Sama juttu, raskauden takia piti ostaa semmonen äitiystakki. Mahtuu ensi vuonna vauva kantoliinassa takin alle ja tänä vuonna ei masu palele.
Helvetilliset huutikset jos totta. Mahtaa vituttaa, jos kallis ja mieleinen takki ja sitten syö itsensä niin valaaksi ettei mahdu siihen enää :D
Talvi tuli ja vihdoin mahtuu päälle takki joka ei mahtunut muutamaan vuoteen. kannatti paastota, säästi rahaa sekä ruuassa että takissa.
Just tän takia kannattaa seurailla painon kehitystä. Mullakin pari talvea kirrasi vanha hyvä takki, mutta ei onneksi enää sen jälkeen, olen pitänyt huolen asiasta. Eli huolen painostani, hyvinvoinnistani ja kukkarostani. En todellakaan haluaisi joutua uusimaan vaatekaappia, ja jos sille tielle lähtee, niin kuinkahan usein joutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Just tän takia kannattaa seurailla painon kehitystä. Mullakin pari talvea kirrasi vanha hyvä takki, mutta ei onneksi enää sen jälkeen, olen pitänyt huolen asiasta. Eli huolen painostani, hyvinvoinnistani ja kukkarostani. En todellakaan haluaisi joutua uusimaan vaatekaappia, ja jos sille tielle lähtee, niin kuinkahan usein joutuisi.
Siis juuri niin, kun seuraa aktiivisesti painon kehitystä ja tekee HETI asialle jotain, jos meinaa karata, niin säästyy myös isolta mieliharmilta.
Kyllä minunkin untsikka vähän liian tiukka oli.
Laihdutin ja laihdutan edelleen, oli senverran kallis, että haluan pitää sitä päällä.
Vetoketju menee jo kiinni👍
Mulla mahtui housut kiinni mutta ei niissä liikkua voi. Samassa veneessä ollaan ap!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitetaan niin ilkeästi kun ap on pahoillaan muutenkin?
Ilkeät ihmiset ei osaa muuta.
Saman huomasin eilen. Tosin takki oli mallia oversize joten kyllä se edelleen päälle meni, mutta ei enää ollut ihan niin mukavan väljä..
Mun talvitakki oli vähän tiukempi kuin viime talvena, meni onneksi edelleen hyvin päälle. Päätin kuitenkin tsempata ruokavalion kanssa, jotta takki mahtuu ensi vuonna taas paremmin. Talvitakki ei mielestäni saa kinnata mistään, vaan se päällä pitää pystyä liikkumaan rennosti.
Tervetuloa mun maailmaan, sama homma (taas)
-N35 100kg ja 5 vuotta yrittänyt laihduttaa -
Osta uusi. Problem solved.
(Et sä ehdi laihtua huomiseksi.)