Talvi tuli ja talvitakki ei mahdu päälle
Kommentit (34)
No, positiivista on kai että ei ole ainakaan tarvinnut nälkää nähdä ja rahaa ruokaan on ollut enemmänkin kuin riittävästi.
Päinvastainen ongelma. Ostin viime talvena 2 takkia ja aika kalliita olivat. Nyt laihtunut 25 kg ja takit armottoman suuria. Olkapäät liian isot ja näyttävät saunatakeilta. En millään viitsi ostaa täksi talveksi uutta takkia, koska ensi talvena sekin on liian suuri. Yritän nyt mennä näillä takeilla tämän talven, ellei jostain osu jotain tosi edullista tähän välivaiheeseen. Tai sitten pitää ostaa nyt sellainen, joka ei vielä mahdu kiinni..
Vierailija kirjoitti:
Helvetilliset huutikset jos totta. Mahtaa vituttaa, jos kallis ja mieleinen takki ja sitten syö itsensä niin valaaksi ettei mahdu siihen enää :D
Aina jaksan ihmetellä miten pahoja jotkut ihmiset ovat sielustaan. Oikein läpimätiä.
Nosto tälle vuodelle, sillä "kiva" yllätys että takki tuntuu ahtaalta tänä talvena.
Sama vika. Viimeksi takki näytti pitkältä parkamalliselta rennolta roikkuvalta talvitakilta, nyt näyttää lyhyeltä pilotilta. Oon lihonu ainakin 30kg kahdessa vuodessa. Jo viime talvena oli jo pieni, ostin uuden, sitäkään ei kehtaa kiinni pitää..
Voi vttu. Eipä voi paljon ulos mennä. Liihottelen vähän väljemmässä ei-talvitakissa jota pakko pitöä kans auki, ja alle sitten monta paitaa, huivia jne.
T. Hengenvaarallisesti lihava
Vierailija kirjoitti:
Mulla mahtui housut kiinni mutta ei niissä liikkua voi. Samassa veneessä ollaan ap!
Minä oon siirtynyt jo 20 vuotta sitten kuminauhavyötäröisiin vetoketjullisten sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Noku ferritiini ja stressi, ja ruuhkavuodet..
Unohdit kilpirauhasen vajaatoiminnan.
Raskaana mulla oli takkia auki, takin alla paksu villatakki ja peitin paidan isolla kaulahuiviryöpyllä. Yhtään raskausvaatetta en ostanut.
Mä olen sen verran nuuka, etten viitsi lihoamisen takia ostaa uusia vaatteita. Siksi paino on aina samassa. No, makeakaan ei maistu.
Nyt ei kannata ostaa uutta takkia. Valikoimat on surkeat tähän aikaan vuodessa. Pahin turvotus laskee viikossa.
Menet nyt ensin kirppikseltä ostamaan isomman takin. Ellet ole niin varoissasi että voit ostaa kaupasta uuden. Sitten kun on sopiva hetki, alat hitaasti pudottamaan painoa kiinnittämällä enemmän huomiota siihen mitä syöt. Liiku maltillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Viimeksi takki näytti pitkältä parkamalliselta rennolta roikkuvalta talvitakilta, nyt näyttää lyhyeltä pilotilta. Oon lihonu ainakin 30kg kahdessa vuodessa. Jo viime talvena oli jo pieni, ostin uuden, sitäkään ei kehtaa kiinni pitää..
Voi vttu. Eipä voi paljon ulos mennä. Liihottelen vähän väljemmässä ei-talvitakissa jota pakko pitöä kans auki, ja alle sitten monta paitaa, huivia jne.
T. Hengenvaarallisesti lihava
No mikset laihduta ?
Takki mahtuu - hain varastosta - mutta villahousut kiristää.