Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvi tuli ja talvitakki ei mahdu päälle

Vierailija
27.11.2021 |

Ääh!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki mahtuu - hain varastosta - mutta villahousut kiristää.

Vierailija
22/34 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, positiivista on kai että ei ole ainakaan tarvinnut nälkää nähdä ja rahaa ruokaan on ollut enemmänkin kuin riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastainen ongelma. Ostin viime talvena 2 takkia ja aika kalliita olivat. Nyt laihtunut 25 kg ja takit armottoman suuria. Olkapäät liian isot ja näyttävät saunatakeilta. En millään viitsi ostaa täksi talveksi uutta takkia, koska ensi talvena sekin on liian suuri. Yritän nyt mennä näillä takeilla tämän talven, ellei jostain osu jotain tosi edullista tähän välivaiheeseen. Tai sitten pitää ostaa nyt sellainen, joka ei vielä mahdu kiinni..

Vierailija
24/34 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetilliset huutikset jos totta. Mahtaa vituttaa, jos kallis ja mieleinen takki ja sitten syö itsensä niin valaaksi ettei mahdu siihen enää :D

Aina jaksan ihmetellä miten pahoja jotkut ihmiset ovat sielustaan. Oikein läpimätiä.

Vierailija
25/34 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kirpparilta uusi.

Vierailija
26/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto tälle vuodelle, sillä "kiva" yllätys että takki tuntuu ahtaalta tänä talvena.

Vierailija
27/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Viimeksi takki näytti pitkältä parkamalliselta rennolta roikkuvalta talvitakilta, nyt näyttää lyhyeltä pilotilta. Oon lihonu ainakin 30kg kahdessa vuodessa. Jo viime talvena oli jo pieni, ostin uuden, sitäkään ei kehtaa kiinni pitää..

Voi vttu. Eipä voi paljon ulos mennä. Liihottelen vähän väljemmässä ei-talvitakissa jota pakko pitöä kans auki, ja alle sitten monta paitaa, huivia jne.

T. Hengenvaarallisesti lihava

Vierailija
28/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mahtui housut kiinni mutta ei niissä liikkua voi. Samassa veneessä ollaan ap!

Minä oon siirtynyt jo 20 vuotta sitten kuminauhavyötäröisiin vetoketjullisten sijaan.

Vierailija
29/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noku ferritiini ja stressi, ja ruuhkavuodet..

Unohdit kilpirauhasen vajaatoiminnan.

Vierailija
30/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana mulla oli takkia auki, takin alla paksu villatakki ja peitin paidan isolla kaulahuiviryöpyllä. Yhtään raskausvaatetta en ostanut.

Vierailija
31/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran nuuka, etten viitsi lihoamisen takia ostaa uusia vaatteita. Siksi paino on aina samassa. No, makeakaan ei maistu.

Vierailija
32/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kannata ostaa uutta takkia. Valikoimat on surkeat tähän aikaan vuodessa. Pahin turvotus laskee viikossa.

Vierailija
33/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt ensin kirppikseltä ostamaan isomman takin. Ellet ole niin varoissasi että voit ostaa kaupasta uuden. Sitten kun on sopiva hetki, alat hitaasti pudottamaan painoa kiinnittämällä enemmän huomiota siihen mitä syöt. Liiku maltillisesti.

Vierailija
34/34 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Viimeksi takki näytti pitkältä parkamalliselta rennolta roikkuvalta talvitakilta, nyt näyttää lyhyeltä pilotilta. Oon lihonu ainakin 30kg kahdessa vuodessa. Jo viime talvena oli jo pieni, ostin uuden, sitäkään ei kehtaa kiinni pitää..

Voi vttu. Eipä voi paljon ulos mennä. Liihottelen vähän väljemmässä ei-talvitakissa jota pakko pitöä kans auki, ja alle sitten monta paitaa, huivia jne.

T. Hengenvaarallisesti lihava

No mikset laihduta ?