Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38-vuotias nainen (olen myös äiti) ja löysin onnen hieman nuoremmasta miehestä

Vierailija
27.11.2021 |

Olen siis tällä hetkellä parisuhteessa, ollut jo onnellisesti puoli vuotta. Miesystäväni on minua 5 vuotta nuorempi. Hänellä ei ole lapsia. Sinkkuvuosinani tapailin paljon itseni ikäisiä tai vähän vanhempia miehiä, joilla suurimmalla osalla oli lapsia. Sain paljon huomiota kyllä myös nuoremmilta, mutta ajattelin silloin, että nuoremmat ovat vain sen yhden asian perässä ja siksi en antanut heille mahdollisuutta. Kaikilla noilla miehillä, joita tapailin, oli jotain tunnekäsittelyn ongelmia tai selvittämättömyyttä menneisyytensä, esim entisen parisuhteen, suhteen. Siksi nämä kaikki suhteet kariutuivat. Olin yksinkertaisesti heitä henkisesti pidemmällä ja minulla oli koko ajan tunne, että joudun olemaan heille jokin äitihahmo, joka opettaa ja ymmärtää. Onneksi annoin puoli vuotta sitten mahdollisuuden nuoremmalle miehelle. Voisi kuvitella, että koska hänellä ei ole kokemusta lapsista, eikä muutenkaan elämänäkokemusta, hänen kanssaan olisi jotenkin hankalampaa. Asia on kuitenkin ollut ihan päinvastoin: tuntuu, että hän on tasapainossa ja kykenee terveeseen tunneilmaisuun. Lisäksi alkaa näyttää myös siltä, että hän tulee lapseni kanssa hyvin toimeen.

Tämä kaikille niille sinkkuäideille tiedoksi siis – kannattaa katsella myös niitä nuorempia vaihtoehtoja. Voitte yllättyä <3

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Ja tiedoksi miehille, pätee myös toisinpäin.

Vierailija
22/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhojen ukkojen hourailuja hokea tuota, että nuorissa miehissä on kaikenlaista vikaa.

Olen tavannut jopa 18v pojan, joka oli todella vastuullinen, osasi käyttäytyä ja puhua.

Vanha mies tietää, että nuori mies on uhka, joten pitää jo valmiiksi hyväksi haukkua.

Jos nuoret miehet vievät vanhat naiset, niin sittenhän vanhoille miehille jäävät nuoret naiset. Jos tämä on uhka, niin otan sen avosylin vastaan.

- Vanha mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhojen ukkojen hourailuja hokea tuota, että nuorissa miehissä on kaikenlaista vikaa.

Olen tavannut jopa 18v pojan, joka oli todella vastuullinen, osasi käyttäytyä ja puhua.

Vanha mies tietää, että nuori mies on uhka, joten pitää jo valmiiksi hyväksi haukkua.

Ja jokainen älykäs mies ymmärtää, että vain vanhat koppelot jäkättävät, miten nuori nainen on ihan lapsi ja sen aivotkaan eivät ole kehittyneet vielä kokonana alle kolmikymppisenä. Vanha koppelo pitää sekä nuoria, että kauniita naisia uhkana, joten kaikki pitää haukkua, miehetkin.

Miesten maailmassa se menee niinpäin, että nuori mies voi kokea vanhan ja kokeneen miehen uhaksi itselleen mikä laittaa outoon valoon näiden suhteet naisiinsa. Minäkin olen ollut useasti kiusallisessa tilanteessa, kun nuoren miehen tyttis onkin iseknyt silmänsä minuun ja haluaisi illan päätteeksi avata terälehtensä minulle.

Vierailija
24/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jo 8 vuotta nuorempi mies on liian nuori. Meillä on työpaikalla noita sinkkumiehiä.

Vierailija
25/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurpat höpisee niin että huulet pärisee.

Vierailija
26/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vanhempia miehiä sääliksi kun saa maksella kaikenmaailman kommareiden lapsitukia. Järkevämpi olisi ajaa rekan alle ja haistattaa vitut kommunisti suomen poliitikoille,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan