Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38-vuotias nainen (olen myös äiti) ja löysin onnen hieman nuoremmasta miehestä

Vierailija
27.11.2021 |

Olen siis tällä hetkellä parisuhteessa, ollut jo onnellisesti puoli vuotta. Miesystäväni on minua 5 vuotta nuorempi. Hänellä ei ole lapsia. Sinkkuvuosinani tapailin paljon itseni ikäisiä tai vähän vanhempia miehiä, joilla suurimmalla osalla oli lapsia. Sain paljon huomiota kyllä myös nuoremmilta, mutta ajattelin silloin, että nuoremmat ovat vain sen yhden asian perässä ja siksi en antanut heille mahdollisuutta. Kaikilla noilla miehillä, joita tapailin, oli jotain tunnekäsittelyn ongelmia tai selvittämättömyyttä menneisyytensä, esim entisen parisuhteen, suhteen. Siksi nämä kaikki suhteet kariutuivat. Olin yksinkertaisesti heitä henkisesti pidemmällä ja minulla oli koko ajan tunne, että joudun olemaan heille jokin äitihahmo, joka opettaa ja ymmärtää. Onneksi annoin puoli vuotta sitten mahdollisuuden nuoremmalle miehelle. Voisi kuvitella, että koska hänellä ei ole kokemusta lapsista, eikä muutenkaan elämänäkokemusta, hänen kanssaan olisi jotenkin hankalampaa. Asia on kuitenkin ollut ihan päinvastoin: tuntuu, että hän on tasapainossa ja kykenee terveeseen tunneilmaisuun. Lisäksi alkaa näyttää myös siltä, että hän tulee lapseni kanssa hyvin toimeen.

Tämä kaikille niille sinkkuäideille tiedoksi siis – kannattaa katsella myös niitä nuorempia vaihtoehtoja. Voitte yllättyä <3

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta nuorempi ei ole edes paha ikäero.

Vierailija
2/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vanhojen ukkojen hourailuja hokea tuota, että nuorissa miehissä on kaikenlaista vikaa.

Olen tavannut jopa 18v pojan, joka oli todella vastuullinen, osasi käyttäytyä ja puhua.

Vanha mies tietää, että nuori mies on uhka, joten pitää jo valmiiksi hyväksi haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutan tätä miehenä jolla ei ole tuossa kuviossa kuin hävittävää tässä iässä. Naisilla on aika laajalti sellainen näkemys että miehen pitää olla itseä pari vuotta vanhempi, ja kyllähän se rajoittaa aikalailla vaihtoehtoja. Hienoa että löytyy avarakatseisiakin yksilöitä.

Vierailija
4/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua 26 vuotta nuorempi, naimisissa jo liki 10 vuotta.

5 vuotta on mitätön ikäero, varsinkin tuossa iässä.

Minulla on aikuiset lapset, miehelläni ei ole lapsia, emmekä halua. Ja hän saa vapautensa jos keksii haluta. Ei mitään ongelmaa, hyvin menee, rakkautta ja seksiä riittää.

💖

Vierailija
5/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vielä lapsia?

Vierailija
6/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minua 26 vuotta nuorempi, naimisissa jo liki 10 vuotta.

5 vuotta on mitätön ikäero, varsinkin tuossa iässä.

Minulla on aikuiset lapset, miehelläni ei ole lapsia, emmekä halua. Ja hän saa vapautensa jos keksii haluta. Ei mitään ongelmaa, hyvin menee, rakkautta ja seksiä riittää.

💖

Mieheni on minua 18 vuotta nuorempi. Hyvää jatkoa teille.

Vierailija
7/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus miten asenteellinen aloitus. Eli sinä olit aiemmin naivi ikärasisti, ja oletat nyt, että muut olisivat? Mutta kun SINÄ löysitkin itsellesi nuoremman, nyt haluat sanoa kaikille, että se on ok? Oletpa lapsellinen. Varmaan vain siksi, että nyt sinusta tuntuu epämukavalta, kun tiedät joidenkin aiemman sinun kaltaistesi ajattelevan, että suhteenne perustuu vain seksiin.

Mitä jos opettelisit vain yksinkertaisesti olemaan itsenäinen, etkä lähestyisi elämää niin paljon ennakkoluuloillasi? Ennakkoluulo nro 1: ”nuorilta miehiltä voi saada vain seksiä” Ennakkoluulo nro 2: ”kaikki ajattelevat näin”. Oi todellako? Itse en ole ainakaan ajatellut koskaan.

Vierailija
8/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo viisi vuotta vaikuttaa yhtään mihinkään? Samaa ikäluokkaahan olette. Mutta ymmärrän jos olet aina ollut jotenkin todella järkkymätön mahdollisen kumppanin iästä, kiva että löytyi.

Itse olen ollut yhdessä nyt pari vuotta itseäni 16 vuotta nuoremman miehen kanssa, eikä kumpikaan ole kokenut asiassa mitään ongelmaa alusta lähtien.

Kun joku toimii niin se vaan toimii.

Vierailija
9/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukutan tätä miehenä jolla ei ole tuossa kuviossa kuin hävittävää tässä iässä. Naisilla on aika laajalti sellainen näkemys että miehen pitää olla itseä pari vuotta vanhempi, ja kyllähän se rajoittaa aikalailla vaihtoehtoja. Hienoa että löytyy avarakatseisiakin yksilöitä.

Kuule, suurin osa naisista ottaisi ihan mielellään nuoremman miehen. En oikein tajua, mitä ap hourailee. Ehkä joskus 26:na on olevinaan tärkeää, ettei mies ole 21v. Mutta muutama vuosi sen jälkeen…? Mitä väliä?!

Vierailija
10/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Kukaan suomalainen mies ei katsoisi

loppuun asti  hakattua väsynyttä suomalaista naista.

Vierailija
11/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille, ap!

Vierailija
12/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vanhojen ukkojen hourailuja hokea tuota, että nuorissa miehissä on kaikenlaista vikaa.

Olen tavannut jopa 18v pojan, joka oli todella vastuullinen, osasi käyttäytyä ja puhua.

Vanha mies tietää, että nuori mies on uhka, joten pitää jo valmiiksi hyväksi haukkua.

Mikä ihmeen uhka? Koskaan ei ole nuori mies hyökännyt päälleni ja jos hyökkää, niin ei se ainakaan vastuullinen ja hyvätapainen sitten ole.

M40

Vierailija
13/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä spanieleja suomalaiset naiset hakevat.

Kotona jo kyykytettyjä, tasapäistettyjä yes yes miehiä

Vierailija
14/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette jo lähempänä keski-ikäisiä. 

Ihan yhdentekevää onko 35 vai 38 vai peräti 41.

Ette mitään teinejä ole.

Vierailija
15/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta nuorempi😂 Tuu sit kertoon kun 10v tai enempi. Tuo ole edes mikään merkittävä ikä ero.

Vierailija
16/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli 13 kun mimmi 18

yök, pedo

Vierailija
17/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vuotta nuorempi😂 Tuu sit kertoon kun 10v tai enempi. Tuo ole edes mikään merkittävä ikä ero.

yhdys sanat

Vierailija
18/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä eteen päin vain mies vanhenee,  kohta se ohittaa ja maljat onkin toisin  päin.

Vierailija
19/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä spanieleja suomalaiset naiset hakevat.

Kotona jo kyykytettyjä, tasapäistettyjä yes yes miehiä

Puudeli tekemään temppuja ja miellyttämään naista Sirkus Parisuhteessa

Vierailija
20/26 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä eteen päin vain mies vanhenee,  kohta se ohittaa ja maljat onkin toisin  päin.

miten joku voi kirjoittaa näin huonoa suomea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme