Jussi, Olli vai Esa?
Kommentit (17)
Esa! Pitkä ja mukava miekkonen. Toivottavasti Esa ja Viola pysyvät yhdessä. Todella suloinen pari. :)
Kaikesta huolimatta vastaan että Olli!
Jussi. Ois hyvä kumppani, jos vaan kemiat natsaisi.
Olli. Tykkään harkitsevaisuudestaan, vaikka ymmärränkin, että siinä voi Miia hetken repiä pelihousujaan. Mun mies on nimittäin samanlainen :) Mutta siinä on se hyvä puoli, että hän on ehdottoman luotettava, koska ei tee hätiköiden päätöksiä tai mututuntumalla.
Mulla sopis luonteen ja ulkonäön puolesta Olli.
Esa ei ole yhtään minun tyyliseni, mutta hänet silti valitsisin. Olli on ärsyttävä mumisija, joka ei sano asioita suoraan. Jussi vaikuttaa ihan oudolta ja vähän pelottavalta. Esasta ei pahaa sanottavaa.
Esa :) Jotenkin niin hellyttävän oloinen mies, samoin kuin Olli. Jussi ei ole ihan minun makuuni, mutta on hänessäkin silti hyviä puolia, kuten kaikissa meissä.
No Esa. Mielummin olisin yksin kuin kahden muun kanssa. Jussi olisi ihan vihoviimenen vaihtoehto. Ruma sisältä ja ulkoa.
Esä tosi herttasen oloinen, mutta ei yhtään mun makua, joten tuskin meillä kemiat pelais. Olli kanssa vaikuttaa haahuilevan jossain ajatuksissaan koko ajan, alkaisi varmaan ärsyttämään. Täytyy sanoa Jussi. En ole kuin pari jaksoa katsonut, joten vastaankin sen perusteella. Ja telkkarihan ei anna oikeaa kuvaa heistä, toivottavasti ketään ei tosissaan täällä vastaa sen kuvan mukaan mikä televisiosta lähetetty ulos! :)
Mikä siinä Ollissa viehättää? täällä peukuteaan Olli vastauksia. Varmasti mukava jamppa ei siiinä mitään, mutta ohjelman perusteella ei mikään unelma poikaystävä ainesta. Ei kerro onko kiinnostunut, kiertelee ja kaartelee ja pelaa jotain peliä, kun ei ole varma tykkääkö toisesta vai nou..vastaan Esa, näyttää ja kertoo tunteensa, siinä on kunnon mies, ei pelaile mitään :) Ja mitä Jussi tehnyt kun saanut vihat päällensä? Mun mielestä mukavan oloinen, ei vaan kemiat kohdanneet sen valitun naisen kanssa (en nyt muista nimeä).
Esa. Ollin puheesta ei saa selvää ja en kestäisi "munatonta" miestä. Jussi taas perus player