Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut mieheen, jonka olen tavannut pari kertaa

Vierailija
27.11.2021 |

Nyt huomasin, että olen aina se, joka laittaa miehelle ensimmäisen viestin. Mut koen vain, että haluaisin sit vaikka tulla selvästi torjutuksi, jos miestä ei kiinnostakaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viive tällä hetkellä?

T: poika 13v

Vierailija
42/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järki käteen. Suhteet ei toimi niin, et toinen vetää perässään. Selitykset on selityksiä, kohteliaisuutta, teot ratkaisee. Mitä mies TEIOLLAAN (ei sanoilla) viestittää. 

Karu totuus: Harva mies sanoo suoraan ei, jos nainen vonkaa. Pillu yleensä kelpaa, jos sen eteen ei tarvi mitään tehä. Muu ei sit kiinnostakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna lapselle päihteetön Joulu".

Syy: Kaikki päihteettömään jouluun liittyvät aloitukset poistetaan.

Kopioi tämä ja liitä eri ketjuihin. Näytetään, että meissä on voimaa!

Vierailija
44/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa oli muutaman päivän tauko viestittelyssä, laittelin miehelle viestiä. Hän laittoi, että on kiireistä töissä ja on töistä väsynyt. Kysyin sitten kuitenkin, olisko hänellä kiinnostusta tavata vielä ja laittoi että olis. ap

Eli häntä ei kiinnosta yhtään, mutta kun tyrkytät itseäsi tarjottimella niin hän ottaa hetkeksi paremman puutteessa  - ja arvostus sinua kohtaan on nolla.

Näinhän se taitaa olla.

Harmi, kun en ole pitkiin aikoihin ollut näin ihastunut ja kiinnostunut jostakusta.

Tiedän, että mies on myös kiireinen oikeastikin kun olemme tarkemmin siitä asiasta jutelleet. Mutta olen myös huomannut, että kyllä väsyneenä/kiireisenäkin jaksaa pitää yhteyttä, jos toinen oikeasti kiinnostaa. Jätän tän nyt niin, että mies voi sit palata asiaan, jos häntä vielä kiinnostaa. ap

Vierailija
45/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut vähän yhteen julkkikseen. Ei laulaja eikä näyttelijä. Ihan teinimeiminki joo. Enpäs kerro kuka on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan