Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut mieheen, jonka olen tavannut pari kertaa

Vierailija
27.11.2021 |

Nyt huomasin, että olen aina se, joka laittaa miehelle ensimmäisen viestin. Mut koen vain, että haluaisin sit vaikka tulla selvästi torjutuksi, jos miestä ei kiinnostakaan.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole niin kiireinen ettei ehdi jollakin tavalla toista huomioimaan.

Vierailija
22/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on vanha kuin raamattu, nainen rakastuu ja olettaa että mies tekee kaiken työn että itse pääsee vain nauttimaan ja olemaan tavoittelun kohde. Tuo kertoo ainoastaan sen että sinä olet kärsimätön ja haluat enemmän tavoittelua kuin tavoitella ja sinä haluat määritellä yhteydenpito tason. Harvalle miehelle syntyy suuria tunteita parin tapaamisen jälkeen niin kuin naisille jonka jälkee aletaan pommittaa koko ajan viesteillä ja puheluilla. Ei nykyään miehen kannata elää pelkästään naisen huomioimista ja palvelua varten. Sillä ei saa kun muutaman vuoden suhteen aikaseksi jonka jälkee nainen vaihtaa miestä kun haluaa jatkuvaa alku huumaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono merkki. En jatkaisi. Kerran oli tuollainen äijä. Kavereiden kanssa biletys kiinnosti enemmän. Jätin ottamatta yhteyttä, parinkuukauden päästä äijä kehtasi soittaa ja kinuta tapaamista. En suostunut.

Tässä ei ole ollut kyse, että hän priorisoi aina omat menonsa, mullakin siis hankalat aikataulut. Tietysti jos haluaa nähdä, niin kyllähän sit laittaa sen ykköseksi, ja mun pitää ottaa se huomioon. ap

Vierailija
24/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap jo tajua, että koko juttu on tuhoon tuomittu. Ap puhuu tyypistä jossain vauvapalstalla!

Vierailija
25/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on vanha kuin raamattu, nainen rakastuu ja olettaa että mies tekee kaiken työn että itse pääsee vain nauttimaan ja olemaan tavoittelun kohde. Tuo kertoo ainoastaan sen että sinä olet kärsimätön ja haluat enemmän tavoittelua kuin tavoitella ja sinä haluat määritellä yhteydenpito tason. Harvalle miehelle syntyy suuria tunteita parin tapaamisen jälkeen niin kuin naisille jonka jälkee aletaan pommittaa koko ajan viesteillä ja puheluilla. Ei nykyään miehen kannata elää pelkästään naisen huomioimista ja palvelua varten. Sillä ei saa kun muutaman vuoden suhteen aikaseksi jonka jälkee nainen vaihtaa miestä kun haluaa jatkuvaa alku huumaa

Ei tää kyllä vastaa mun odotuksia. Oon itse just ehdottanut kaikkea, mitä mua kiinnostaisi vaikka treffeillä tehdä. Ihan vaan, koska haluisin tutustua häneen. En siis tosiaan oo odottanut, että mut hurmataan. Haluisin just itse kumppanuutta, jossa tehdään asioita yhdessä, sen takia oon jotain itsekin ehdotellut. Ja ymmärrän, että on niinkin, että ei niitä tunteita nyt välttämättä voi olla heti, ennemmin just se, että osaa sanoa, kiinnostaisko koko juttu. ap

Vierailija
26/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää kyllä vastaa mun odotuksia. Oon itse just ehdottanut kaikkea, mitä mua kiinnostaisi vaikka treffeillä tehdä. Ihan vaan, koska haluisin tutustua häneen. En siis tosiaan oo odottanut, että mut hurmataan. Haluisin just itse kumppanuutta, jossa tehdään asioita yhdessä, sen takia oon jotain itsekin ehdotellut. Ja ymmärrän, että on niinkin, että ei niitä tunteita nyt välttämättä voi olla heti, ennemmin just se, että osaa sanoa, kiinnostaisko koko juttu. ap

Ongelma on siinä että olette tavannut vain pari kertaa ja ei siinä ajassa kerkiä kunnolla edes muodostuu tunteita muille kuin salama rakastujille joiden kanssa suhde on muutenkin hankala kun hän rakastuu toiseen jolloin vaihdetaan uuteen suhteeseen ja alkuhuumaan

Vierailija
27/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä että olette tavannut vain pari kertaa ja ei siinä ajassa kerkiä kunnolla edes muodostuu tunteita muille kuin salama rakastujille joiden kanssa suhde on muutenkin hankala kun hän rakastuu toiseen jolloin vaihdetaan uuteen suhteeseen ja alkuhuumaan

Niin..tiedostan kyllä toisaalta että eihän me tunneta. Mutta sit taas jos joku on herättänyt mussa ihastuksen tunteen, niin on sellaisessa tyypissä aina sitä jotain. Viimeksi taas olin tapailusuhteessa miehen kanssa, johon en ollut missään vaiheessa ihastunut, mutta kyllä sit häntäkin kohtaan virisi tunteita kuukausien jälkeen. Sen takia tietysti haluisin lähtee tätä juttua kohti, kun näitä ihastuksen tunteita on edes virinnyt. ap

Vierailija
28/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta tule mitään. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä.

Mut hän aina vastaa mulle, jos laitan viestiä, hmm? Ja siis jää myös juttelemaan.

Haluat siis saamattoman, passiivisen, flegmaattisen miehen? Selvä.

vau, ihanaa miesv ihakiimaa taas.

Miehellä on käytöstavat ja hän jää ystävällisesti keskustelemaan. Palstanarttu leimaa välittömästi miehen saamatomaksi, passiiviseksi ja flegmaattiseksi. Naislauma tykkää tästä ihanasta kommentista.

Vierailija
29/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle tilaa tulla sinua kohden. Ei kukaan omanarvontunteva mies halua tulla naisen "nappaamaksi". Normaali yhteydenpito ok mutta anna miehelle mahdollisuus analysoida omia ajatuksiaan, että kiinnostaako häntä. Jos ei koskaan ole yhteydessä niin ei kiinnosta ja sinun yliaktiivisuutesi vaan tappaa mahdollisuutesi. 

Vierailija
30/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle tilaa tulla sinua kohden. Ei kukaan omanarvontunteva mies halua tulla naisen "nappaamaksi". Normaali yhteydenpito ok mutta anna miehelle mahdollisuus analysoida omia ajatuksiaan, että kiinnostaako häntä. Jos ei koskaan ole yhteydessä niin ei kiinnosta ja sinun yliaktiivisuutesi vaan tappaa mahdollisuutesi. 

Miksi miehen tulisi olla mitenkään kiinnostunut ap:sta?

Vierailija
31/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta tule mitään. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä.

Mut hän aina vastaa mulle, jos laitan viestiä, hmm? Ja siis jää myös juttelemaan.

Haluat siis saamattoman, passiivisen, flegmaattisen miehen? Selvä.

Miehen tulisi ilmaista kiinnostuksen puute samalla tavalla kuin naiset.

Nostaa meteli asiattomien viestien lähettelystä ja jos nainen lähestyy tai puhuttelee, hänen tulisi nakella niskojaan ja käskeä painumaan helvettiin.

Vierailija
32/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärrän. ap

Vierailija
33/45 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tulisi olla mitenkään kiinnostunut ap:sta?

Siis ei tarvitse, mut nyt ollaan siinä tilanteessa, että en ole varma, onko minulla toivoa. ap

Vierailija
34/45 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa oli muutaman päivän tauko viestittelyssä, laittelin miehelle viestiä. Hän laittoi, että on kiireistä töissä ja on töistä väsynyt. Kysyin sitten kuitenkin, olisko hänellä kiinnostusta tavata vielä ja laittoi että olis. ap

Vierailija
35/45 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut, pidä yhteyttä ja katso mihin homma etenee.

Vierailija
36/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään. Sanon ja teen noin aina kun ei kiinnosta.

Vierailija
37/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille puspic

Vierailija
38/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
39/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa oli muutaman päivän tauko viestittelyssä, laittelin miehelle viestiä. Hän laittoi, että on kiireistä töissä ja on töistä väsynyt. Kysyin sitten kuitenkin, olisko hänellä kiinnostusta tavata vielä ja laittoi että olis. ap

Eli häntä ei kiinnosta yhtään, mutta kun tyrkytät itseäsi tarjottimella niin hän ottaa hetkeksi paremman puutteessa  - ja arvostus sinua kohtaan on nolla.

Vierailija
40/45 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli häntä ei kiinnosta yhtään, mutta kun tyrkytät itseäsi tarjottimella niin hän ottaa hetkeksi paremman puutteessa  - ja arvostus sinua kohtaan on nolla.

Eli ihan perus mlkku. Mun arvostus tuollaisia miehiä kohtaan on nolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän