Olen ihastunut mieheen, jonka olen tavannut pari kertaa
Nyt huomasin, että olen aina se, joka laittaa miehelle ensimmäisen viestin. Mut koen vain, että haluaisin sit vaikka tulla selvästi torjutuksi, jos miestä ei kiinnostakaan.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Äitini opetti aikoinaan älä tee mitään kolmea kertaa peräkkäin. Mies olettaa tästä, että haluat omia asian itsellesi.
Niin..mut sit taas olen miehestä kiinnostunut, joten en ehkä haluis tehdä niinkään, että en ota häneen nyt yhteyttä, se olisi väärin itseäni kohtaan kun haluaisin katsoa tätä juttua. ap
Ei tuosta tule mitään. Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mut hän aina vastaa mulle, jos laitan viestiä, hmm? Ja siis jää myös juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hän aina vastaa mulle, jos laitan viestiä, hmm? Ja siis jää myös juttelemaan.
Haluat siis saamattoman, passiivisen, flegmaattisen miehen? Selvä.
Ihastuminen on ihastumista, ei siitä tarvitse draamaa kehittää. Nauti tunteesta, älä odota liikoja.
Mulla oli sama. Päätin sitten antaa miehen välillä ottaa yhteyttä… pari viikkoa mennyt eikä kuulu mitään. Kyllä kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Jos ei ota niin ei ole kiinnostunut ja tuhlaat vain aikaasi
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama. Päätin sitten antaa miehen välillä ottaa yhteyttä… pari viikkoa mennyt eikä kuulu mitään. Kyllä kiinnostunut mies ottaa yhteyttä. Jos ei ota niin ei ole kiinnostunut ja tuhlaat vain aikaasi
Aloin jutella sattumoisin yhden toisen miehen kanssa, jota en ole vielä tavannut. Mutta koen vaan, että olen kiinnostunut tästä ekasta tyypistä. Sen takia asia vaivaa. Just se tunne, että kaikkea ei ole vielä katsottu jutussa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin jutella sattumoisin yhden toisen miehen kanssa, jota en ole vielä tavannut. Mutta koen vaan, että olen kiinnostunut tästä ekasta tyypistä. Sen takia asia vaivaa. Just se tunne, että kaikkea ei ole vielä katsottu jutussa. ap
Säälittävää suhdeshoppingia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole ollut tuollainen, sen takia olen ollutkin häneen ihastunut. Ennemmin, että arki puskee päälle. Kun olen laittanut viestiä, voi olla että menee tunteja, ennen kuin edes lukee koko viestin. ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset vaan pane hänen kanssaan?
No ei olla tavattu vasta kun se pari kertaa. Itseäni kiinnostaisi kyllä lähentyminen. ap
Ei tässä nyt mitään rationaalista mun puolelta olekaan. En ole ollut ihastunut moneen vuoteen, tuntuu, että jaksan tän tunteen voimalla vaikka mitä.
Mut ehkä tosiaan pitäisi vaan siirtyä ajattelemaan, miten tästä eteenpäin kun tää juttu hiipuu. ap
Kiinnostunut mies ottaa itse yhteyttä. Olen niin monta kertaa todennut tämän. Älä ota enää yhteyttä mieheen. Hän kyllä ottaa jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole ollut tuollainen, sen takia olen ollutkin häneen ihastunut. Ennemmin, että arki puskee päälle. Kun olen laittanut viestiä, voi olla että menee tunteja, ennen kuin edes lukee koko viestin. ap
Arki eli perhe puskee päälle?
On se kiinnostunut. Ehkä vain hitaammin laittaa viestiä tai tekee aloitetta. Jatka vain, kyllä se siitä etenee
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies ottaa itse yhteyttä. Olen niin monta kertaa todennut tämän. Älä ota enää yhteyttä mieheen. Hän kyllä ottaa jos haluaa.
Musta tuntuu et otan vielä, kysyn, tavataanko. Saan varmaan siitä selvyyden. Nyt kaipaisin eniten sitä, että saisin vaan jonkun "kiitti mut ei tässä taida nyt olla sitä kaivattua kipinää" -viestiä. Muuten selittelen itselleni asiaa sillei että ei viestitellä, koska mies on kiireinen tms. ap
Vierailija kirjoitti:
On se kiinnostunut. Ehkä vain hitaammin laittaa viestiä tai tekee aloitetta. Jatka vain, kyllä se siitä etenee
Miten nyt tätä perustelet kun kaikki muut tässä ketjussa ovat eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arki eli perhe puskee päälle?
Ei ole mikään lentäjä-kirurgi, tekee paljon töitä ja on töistä väsynyt. ap
Huono merkki. En jatkaisi. Kerran oli tuollainen äijä. Kavereiden kanssa biletys kiinnosti enemmän. Jätin ottamatta yhteyttä, parinkuukauden päästä äijä kehtasi soittaa ja kinuta tapaamista. En suostunut.
Äitini opetti aikoinaan älä tee mitään kolmea kertaa peräkkäin. Mies olettaa tästä, että haluat omia asian itsellesi.