Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muija odottaa sängyssä. Minä runkkaan netissä.

Vierailija
21.02.2015 |

Muijani on laiha. Siis minun ennen niin rakas avovaimoni, nykyinen muija vaan.

Hän on melkein anorektisen luurangonlaiha. Koska muijalla on diabetes.

Silloin ei vielä ollut, kun muutettiin kimppaan, mutta nyt on.  Diabetes diagnosoitiin myöhemmin, ja ennen niin muodokas muija alkoi syödä sokeritautisille annettujen ohjeiden mukaan eli toisin sanoen siis anorektisesti.

Nyt ei muija enää kiihota. On pakko katsella netistä muodokkaampia naisia ja runkata tietokoneen ääressä. Meillä on ero edessä, jos ei muija ala lihoa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
2/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kyllä teillä on ero edessä, tämä selvä. Ei luurankoa voi nussia. Kyllä naisella pitää hersyviä muotoja olla.

Vierailija
4/14 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto yksi. Koska tärkeä aloitus! :)

Vierailija
5/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei diabetes aiheuta sairaallista laihtumista. Päinvastoin, etenkin nuoria naisia se saattaa pyöristää. Eukollasi on todennäköisesti sen lisäksi joko anoreksia tai jokin vakavampi elimellinen sairaus.

Vierailija
6/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 korjaa: sairaalloista

Vierailija
7/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:00"]Ei diabetes aiheuta sairaallista laihtumista. Päinvastoin, etenkin nuoria naisia se saattaa pyöristää. Eukollasi on todennäköisesti sen lisäksi joko anoreksia tai jokin vakavampi elimellinen sairaus.
[/quote]
Kyllä mä ainakin tiedän pari diabeetikkoa jotka laihtu reilusti. Osittain varmaan sen tarkan ruokavalion ansiosta. Ohis

Vierailija
8/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:47"]JÄTÄ SE SIKA!
[/quote]
Tarkotit varmaankin jätä se lehmä?

Vierailija
9/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:00"]Ei diabetes aiheuta sairaallista laihtumista. Päinvastoin, etenkin nuoria naisia se saattaa pyöristää. Eukollasi on todennäköisesti sen lisäksi joko anoreksia tai jokin vakavampi elimellinen sairaus. [/quote] Kyllä mä ainakin tiedän pari diabeetikkoa jotka laihtu reilusti. Osittain varmaan sen tarkan ruokavalion ansiosta. Ohis

[/quote]

Tuliko heistä sairaalloisen laihoja, vai olivatko lihavia jotka lihoivat normaalipainoisiksi?

Vierailija
10/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes ei kyllä aiheuta laihtumista! Normaalisti voi syödä niinkuin muutkin kunhan pitää sokeriarvot tasaisena. Sillä on anoreksia.

Vierailija
11/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:00"]Ei diabetes aiheuta sairaallista laihtumista. Päinvastoin, etenkin nuoria naisia se saattaa pyöristää. Eukollasi on todennäköisesti sen lisäksi joko anoreksia tai jokin vakavampi elimellinen sairaus. [/quote] Kyllä mä ainakin tiedän pari diabeetikkoa jotka laihtu reilusti. Osittain varmaan sen tarkan ruokavalion ansiosta. Ohis

[/quote]

Tuliko heistä sairaalloisen laihoja, vai olivatko lihavia jotka lihoivat normaalipainoisiksi?

[/quote]

Äsh, siis laihtuivat. Taitaa kohta olla uniaika... :D

Vierailija
12/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteetonta puhetta. Tulee surullinen olo tuollaisesta.

Vierailija
13/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaat ja luet av:ta?? Huhhuh mikä pervo.

Vierailija
14/14 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 00:03"]

[/quote]

[/quote]
Toista en oo nähny aikoihin joten en tän hetkisestä tiedä. Toinen on todella laiha. Oli normaalipainon sisällä aiemmin, siellä ylärajoilla. Ja mun isä kanssa muuten laihtui siinä vaiheessa kun diabetes tuli hänelle kuvioihin. Hän tosin laihtui normaalipainoon ylipainosta, vaikkei edes noudattanut niitä ruokavalioita.