Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle käy sääliksi Sanna Kiiskeä

Vierailija
27.11.2021 |

Älkää lyökö jo lyötyä. Sanna on saanut hankittua itselleen ongelmia ja vaikeuksia olan takaa. Viimeisimpänä hirveät velat ja petos syytös. Mutta silti minulla käy häntä sääliksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
2/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit haistaa säälin ja kiltit ihmisen kilometrin päästä. Samoinhan tuossa haettiin Kiisken toimesta uhrit, ne jotka häntä sääli. Sovit hyvin narsistin uhriksi itsekkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla!

Vierailija
4/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on narsisti vaan kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Tuon maanisilla vaiheilla tehdään velkaa,talokauppoja,mennään naimisiin sun muuta. Sitten masennutaan eikä nousta sängystä.

Vierailija
5/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuntelee hänen kirjoittamat tinder-päiväkirjat vuoden parin takaa, niin huomaa kuinka hyvin Sanna profiloi ihmisiä. Hänellä on luultavimmin narsistinen persoonallisuushäiriö ja uhrin esittäminen on vain näytelmää. Tällä tavoin narsisti saa instaan sen 10 000 häntä säälivää ihmistä kannustamaan häntä ja tukemaan häntä somessa, mitä rikoksia hän sitten koskaan tekeekään. Ne keneltä hän varasti ovat uhreja, ei somenassu.

Vierailija
6/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannalla on kyllä ollut vähän tavallista rankempi elämä. Jollen väärin muista lapsella joku vakava sairaus ja omiakin terveysongelmia tms?

Vierailija
7/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei käy pisaraakaan sääliksi.

Miksi tyttö astuu miesten saappaisiin kun ei ole rahkeita siihen? Jos hän ei tätä itse ymmärrä niin ei ole myöskään mitään syytä sääliä häntä.

Vierailija
8/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipuu "Kiiseä"

Vierailija
9/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannalla on kyllä ollut vähän tavallista rankempi elämä. Jollen väärin muista lapsella joku vakava sairaus ja omiakin terveysongelmia tms?

Joo lapsellaoli syöpä josta on parantunut, mutta rankat hoidot jättivät pysyviä haittoja. Ei ihme jos siinä sairastuu itsekin varsinkin jos on sukurasitetta jolle ei mitään mahda...

Vierailija
10/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkäämme huijaavaa julkkua, sniif.

Vierailija
11/11 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Kiiski vastuuseen teoista.