Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja nainen voivatkin olla pelkkiä ystäviä

Vierailija
21.02.2015 |

En ollut aiemmin tajunnut, mutta on se näköjään mahdollista. Minä ja tämä mies ollaan molemmat varattuja eikä entuudestaan tuttuja, mutta niin vaan on yhteinen mielenkiinnon kohde meidät yhdistänyt niin, että kaveruutemmme taitaa syventää suhteemme kaveruudesta ystävyydeksi. Tänäänkin meillä oli tosi hauskaa yhdessä. Myönnän, että olin aluksi hämmentynyt hänen signaaleista ja ihastunut, mutta nyt ymmärrän ja hyväksyn, että olemme "vain" ystäviä ja se on enemmän kuin tarpeeksi. Kiitos tälle ihanalle miehelle!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:16"]

no kun nainen kertoo etäältä rakastavansa, mutta toisaalta katsovansa muitakin. mitä mahtaa miettiä mies joka tuntee myös häntä kohtaan?

[/quote]

Mitä tarkoitat? Nainenko olet siinä? Vai mies? Vai onko tämä oma tilanteesi?

Vierailija
22/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naisvaltaisella alalla töissä ja kuunellut gynegologi juttuja, yn muuta. Tosi olin vain silloin 18.v ja viinuriharjoittelija ja naiset oli tarjoilija harjoittelijoita, mutta jokainen nainen käsitti ystävyyden väärin. Ei tämä olepaskaa, siellä oli vain pari tyttöä jotka tajus olla kavereita, muut piti itsestään selvänä, että sen kaveruuden olisi pitänyt päättyä muuhunkin. Aremijan jäkeen jakoin tarjoilijan hommia ja yhdessä kapakassa ravintola päällikkö (nainen) halusi munaa. Kieltäydyin ehdotuksesta ja hän loukkaantui. Sanoin,että olet kiva mutta ei, hän kysyi ? Olenko liian vanha ja viini paraneen vanhetessaan, johon oli pakko vastata: Avattu viinipullo muuttuu etikaksi kun korkki on avattu.

Keskustelu jäi meidän väliseksi ja jatkoin töitäni, tästä on aikaa jo 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itselläni on kaksi hyvin hyvin läheistä työkaveria, miehiä. Toinen on paras ystäväni. Ajattelemme samoin ja voimme puhua mistä vaan. Meillä on luontevaa maata sängyllä vierekkäin ilman että siinä on mitään seksuaalista. Täysin platoninen suhde siis. Kumpikin olemme parisuhteissa tahoillamme. Luulen, että meitä suojaa seksiltä ja ihastumiselta 20 vuoden ikäero. Voin sanoa rakastavani häntä ja molemat tietää, että rakastan kuin ystävät rakastavat.

Vierailija
24/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:20"]

Olen ollut naisvaltaisella alalla töissä ja kuunellut gynegologi juttuja, yn muuta. Tosi olin vain silloin 18.v ja viinuriharjoittelija ja naiset oli tarjoilija harjoittelijoita, mutta jokainen nainen käsitti ystävyyden väärin. Ei tämä olepaskaa, siellä oli vain pari tyttöä jotka tajus olla kavereita, muut piti itsestään selvänä, että sen kaveruuden olisi pitänyt päättyä muuhunkin. Aremijan jäkeen jakoin tarjoilijan hommia ja yhdessä kapakassa ravintola päällikkö (nainen) halusi munaa. Kieltäydyin ehdotuksesta ja hän loukkaantui. Sanoin,että olet kiva mutta ei, hän kysyi ? Olenko liian vanha ja viini paraneen vanhetessaan, johon oli pakko vastata: Avattu viinipullo muuttuu etikaksi kun korkki on avattu. Keskustelu jäi meidän väliseksi ja jatkoin töitäni, tästä on aikaa jo 30 vuotta.

[/quote]

Oliko pakko vastata noin ikävästi? En siis puolusta naisia, mutta ei toi nyt oikein kivastikaan ollut sanottu. Mietipä sitä paitsi ihan itse, millaisen signaalin olet antanut, jos vain pari naista ymmärsi olla kavereita, luulen, että he ovat olleet joko aseksuaaleja tai lesboja, jos kukaan muu eli valtaosa naisista EI ole ymmärtänyt.

Meinaan olin itse elämäni ekat 40 vuotta niin evvk seksistä, että mä olisin taatusti ollut se, joka ois "tajunnut" pysyä ystävänä, mutta se ei olisi johtunut ystävätaidoistasi, vaan että mua ei miehet kiinnostaneet. 

Vierailija
25/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:02"]Nainen ja mies eivät voi olla "vain" ystäviä, ellei toinen täytä jo sataa vuotta. Olemme eläimiä ! [/quote] Kyllä oikeesti voi! Emme ole keskustelleet asiasta, mutta tajusin tänään, että mies pitää minua "pelkkänä" kaverina mahdollisesti jopa ystävänä ja itsekin olen periaatteessa huojentunut ja tyytyväinen näin., vaikka aluksi kuvittelin, että olisi ollut jotain tunteita. Onhan meillä omat puolisot, joihin ne romanttiset tunteet voi suunnata. T:ap

[/quote]

Mistä sä sen tiedät? Jos se tietää sun olevan varattu ja se on ainoa syy, että pitää kaverina? Hienoa tietysti sekin, mutta mietin vain, että jos eroaisitte niin vieläkö pitäisi kaverina? Eli onko se tilanteen synnyttämää kaveruutta vai kemioidenne "laatu" oikeasti. Mietin vain. Koska aika tylsää jos se kuitenkin myöhemmin osoittautuukin olleen taas kerran ihastus, joka loppuu kun toiselle suhde ei sovi. Siis se ystävyys loppuu. 

Vaikka ei kai sen aina tarvitse siihenkään loppua.
[/quote]

Meidät on yhdistänyt yhteinen kiinnostus ja intohimo erääseen harrastukseen. Ystävyys toimii ja riittää...vaistoan sen. Jos puolisoita ei olisi en tiedä mikä olisi tilanne, mutta näin kun eletään, olen erittäin tyytyväinen ja niin on hänkin. T:ap

Vierailija
26/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimesi ap J:llä?

Vierailija
27/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:26"]

[/quote]

Joo alkaa, mä oon varmaan sun tuttusi!

ap

Vierailija
28/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:26"]

[/quote]

Joo alkaa, mä oon varmaan sun tuttusi!

ap
[/quote]

Ok, unohda

Vierailija
29/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:26"]Alkaako nimesi ap J:llä?

[/quote]

Ei. T:ap

Vierailija
30/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:59"]Mulla on suurin osa kavereista ollut aina miehiä. En oikein tunne oloani kotoisaksi naisten kanssa, johtuen ehkä siitä että opiskelin ja nyt työskentelen miesvaltaisella alalla. Miesten kanssa keskustelu on jollain tavall apaljon suorempaa ja "älyllisempää" kuin naisten kanssa, minua kun ei kiinnosta puhua meikeistä, lapsista, sisustuksesta tai muista naisellisista aiheista. 

Toki minulla on pari oikein ihanaa naispuolistakin ystävää, mutta he ovat myös "miehisissä" ammateissa joten juttujen tasokin on korkeammalla.

[/quote]

Tuleeko muillekin järjetön myötähäpeä tällaisesta?

Vierailija
31/31 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 22:59"]Mulla on suurin osa kavereista ollut aina miehiä. En oikein tunne oloani kotoisaksi naisten kanssa, johtuen ehkä siitä että opiskelin ja nyt työskentelen miesvaltaisella alalla. Miesten kanssa keskustelu on jollain tavall apaljon suorempaa ja "älyllisempää" kuin naisten kanssa, minua kun ei kiinnosta puhua meikeistä, lapsista, sisustuksesta tai muista naisellisista aiheista.  Toki minulla on pari oikein ihanaa naispuolistakin ystävää, mutta he ovat myös "miehisissä" ammateissa joten juttujen tasokin on korkeammalla.   [/quote] Tuleeko muillekin järjetön myötähäpeä tällaisesta?

[/quote]

No ei. Minusta saa olla sellainen kuin on. Jos hän kokee asian noin niin so? Reaktiosi kylläkin kertoo enemmän sinusta itsestäsi. Jos olisit oikeasti älyllinen nainen, ei kommentti hetkauttaisi sua yhtään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän