Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista ansaita rahaa pelaamalla CandyCrushSagaa tai muuta samanlaista peliä?

CandyQueenSini
26.11.2021 |

Olen pelannut CandyCrushSagaa yli viisi vuotta 8-10 tuntia päivässä ja olen omasta mielestä tosi hyvä. Useimmiten saan kentän läpi 3-4 siirrolla ja joka kerta tulee kruunu ja sokeritähdet. Hahmotan aina kenttää eteenpäin ja osaan valita oikeat buusterit.
Miten voisin tienata suurella vaivalla hankkimallani taidolla osata tosi hyvin CandyCrushSagaa??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta Youtube-tili ja lataa sinne pelivideoitasi, voisit saada mainostuloja?

Vierailija
2/3 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki, jos olet nainen; panet vaikka twitchiin striimin, kilon meikkiä naamarille, seksikkäät hepenet päälle, ja esittelet pelatessa vähän pyllyä ja tisuja, niin eiköhän ne kuolaavat inselit ala antamaan tippejä. Tämä ei ole vitsi, ulkonäölläsi ei oikein ole väliä, kun peität sen kuitenkin sillä meikillä, paitsi että ylipaino kyllä verottaa tuloja roimasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit toki, jos olet nainen; panet vaikka twitchiin striimin, kilon meikkiä naamarille, seksikkäät hepenet päälle, ja esittelet pelatessa vähän pyllyä ja tisuja, niin eiköhän ne kuolaavat inselit ala antamaan tippejä. Tämä ei ole vitsi, ulkonäölläsi ei oikein ole väliä, kun peität sen kuitenkin sillä meikillä, paitsi että ylipaino kyllä verottaa tuloja roimasti.

No voi harmi. Olen vähän tuhdimpi muidu, niin ei taida oikein hepenet käydä mulle. Pelivideoita voisin kyllä tehdä. Oon tehnyt mm kissavideoita ja huussispesiaalin youtubeen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän