Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan hirvittävä mies, käsittämätön avioliitto:

Vierailija
26.11.2021 |

Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja naimisissa lähes koko sen ajan.
Miehen paha nälviminen alkoi pikkuhiljaa noin 10 vuotta sitten lasten ollessa taaperoita. Huomioin kuulemma enemmän lapsia kuin häntä, seksiä ei ollut tarpeeksi (pitää kuulemma olla vähintään joka toinen päivä) ja en kuulemma osoittanut rakastavani miestä. Kun synnytysten jälkeen oli taukoa seksissä pari viikkoa niin se oli jo lähes avioeron paikka. Tämä nälviminen on vain kiihtynyt vuosi vuodelta ja nykyään se tarkoittaa ulkonäköni ja vaatetukseni haukkumista eli en kuulemma panosta tarpeeksi ulkonäkööni ja pukeudun vaatteisiin jotka eivät viettele. Mies ostelee minulle seksikaupoista todella rivoja vaatteita ja raivoaa jos en halua käyttää niitä (housuja missä on vaginan ja anaalin kohdalla reikä, rintaliiveissä nännien kohdalla reiät). Hän yrittää painostaa sellaiseen seksiin mistä en pidä ja jos en suostu niin alkaa mykkäkoulu ja erouhkailut.
Mies raivoaa kurkku suorana huutaen kuinka ei välitä minusta yhtään eikä rakasta. Häntä ei kuulemma edes kiinnosta paikkailla parisuhdettamme, koska parisuhde kanssani ei anna hänelle mitään. Erolla uhkailua hän on harrastanut ainakin 8 vuotta mutta ei ole tehnyt mitään konkreettista sen eteen.
Miehen mielestä tärkein syy parisuhteemme huonouteen on minun huonot seksitaidot. En kuulemma ole riittävän himokas, rohkea, viettelevä, eläimellinen ja kuulemma katseestani näkee että en himoitse miestä. Myöskään en kuulemma riittävän usein sano miehelle että rakastan häntä mikä on merkki että en rakasta. Samoin sain huudot kuinka en enää anna hänelle suuseksiä vaikka hän pitää siitä erityisesti, en ole pystynyt siihen miehen pettämisen jälkeen. Raivokohtaus tuli myös siitä kun kesken unieni mies pyysi seksiä ja haukottelin kerran, se on kuulemma anteeksiantamatonta koska haukottelu kesken rakastelun tarkoittaa kaikille maailman miehille että vaimo ei rakasta.
Olen helppo uhri koska olen liian kiltti ja ajattelen aina lapsiani ja heidän arjen vakautta. Olen yrittänyt ottaa miehestä kerran eron, mutta en onnistunut. Meillä on yhteinen tili mihin tulee molempien palkat. Mies on ison yrityksen johtaja ja suurella palkalla, minulla tavallinen palkka. Kun yritin erota miehestä viimeksi niin mies siirsi palkanmaksunsa muualle ja minun rahani eivät riittäneet autojen, talolainan, laskujen maksuun ja minun oli pakko perua ero, että saimme miehen palkan elämisemme maksuun (iso osa laskuista tulee minun nimellä). Minulla ei ole yhtään omia säästöjä, mutta mies sijoittaa omiin nimiinsä palkkaansa.
Nyt olemme taas siinä tilanteessa että mies raivostui muutama kuukausi sitten silmittömästi. Mies on raivonnut lasittunein silmin muutaman kuukauden ajan kuinka rakkaus on häneltä kuollut, minä en kiinnosta häntä, olen kuulemma vain sitä varten että saa minulta seksiä joka on hänelle tarve. Sanoi myös, että haluaa korostaa kuinka haluaa minulta seksiä vain fyysisen tarpeensa täyttämiseen ja hänellä ei ole tunteita minua kohtaan. No, en tarjoa tätä palvelua nyt hänelle. Olen pyytänyt miestä laittamaan erohakemuksen, mutta mies ei tee sitä. En uskalla itse laittaa hakemusta koska pelkään sitä mitä tapahtui viime kerralla ja olen pian taas rahaton. Enkä tiedä mihin muuttaisin tästä lasten kanssa. Meillä on miljoonatalo ja en usko että mies antaa hevillä laittaa sen myyntiin, ehkä jos osituspakko tulee oikeudelta. .Kukaan kodin ulkopuolinen ei tiedä tilannettamme, mies osaa esittää kaikkien kaveria ja ihanneisää kodin seinien ulkopuolella, joten ero laitetaan ihan varmasti minun syykseni.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lasten takia sun on pakko erota tuosta.

Vierailija
22/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole avioehtoa, niin rahan suhteen sinulla ei tule olemaan tiukkaa. Vaikka avioehto olisikin, niin älä ihmeessä jää enää pidemmäksi aikaa tuohon kammottavaan avioliittoon pilaamaan omaa ja lastesi elämää. Selvitä tilannettasi jonkun ulkopuolisen asiantuntijan avulla, jotta pääset asiassa eteenpäin. Miksi ihmeessä suuri osa laskuistanne tulee sinulle? Vaikuttaa siltä, että miehesi käyttää sinua törkeästi hyväksi ja kasvattaa omaisuuttaan, kun sinä huolehdit vain juoksevista kuluista.

Et tarvitse miljoonataloa ollaksesi onnellinen lastesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä laskut? Nyt irtisanot kaikki sopimukset, ettei eron hetkellä tule laskut sulle. Oikeesti olisit voinut kyllä viimeksin irtisanoa kaikki kiinteät sopimukset sähkö, vesi, lämmitys... samalla sekunnilla kun muutit pois.

Et kai vaan kuvittele, että voit eron jälkeen jäädä asumaan miljoonataloonne? Laita hakemusta kaupungin vuokrakämppään ja heti kun sen saat, niin voit pakata laukkusi ja häipyä.

Vierailija
24/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lakimieheen yhteyttä, jotta osaat toimia raha-asioissa ja muissakin eron järjesteyissä. Erotahan tuosta tietenkin pitää, mutta suunnittele käytännön asiat hyvin. Kuulostaa narsistiselta mieheltä. Onko sinulla myös ystäviä, jotka voisivat auttaa tuossa hankalassa tilanteessa?

Vierailija
25/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut koko ketjun ja aivan käsittämättömät kuvaukset miehestä siutä alkuperäisestä ketjusta ja on kyllä vaikea uskoa. Kaikki on aivan kuin jostain oppikirjasta persoonallisuushäiriöisedtä tyypistä.

En vaan ymmärrä että ap on ollut yhdessä 20v ja lapset ovat vasta noin pieniä. Miten joku on jatkanut tuon kanssa vuosia ja vasta sitten tehnyt lapsia?

Enkä ymmärtä miten ap näkee, että kaikessa katsoo lasten parasta ja tasapainoa!? Kun mies huutaa silmät lasittuneena mitä älyttömimmistä asioista? Siis mitä?

Vierailija
26/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosen kanssa sitten lisit. Taputukset 🤮

Vierailija
27/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://foorumi.narsisminuhrientuki.fi/viewtopic.php?t=1069

Alkuperäinen ketju. Aivan uskomatonta settiä kyllä.

Vierailija
28/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, narsismi, paha narsismi. Mitä jos ap laitat eron vireille. Vaikka laskut menisi sen jälk uottoon ja muuttaisit kerrostaloon- saat ladtesi kanssa valtiolta tukea, ja pystyisitte henkisesti asumaan rauhallisemmassa ympäristössä.

Vierailija
29/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap. Jos haluat että lapsesi on aikuisina elämässäsi mukana niin LÄHDE. Mun äiti ei lähtenyt vaan jäi, ja altisti meidät lapset isän riehumiselle ja väkivallalle ja pelon ilmapiirille. Välit äitiin ja isään on poikki. Äiti menetti minut kokonaan ja samalla lapsenlapset. Mulla on lapsia, vanhempieni ainoat lapsenlapset, en anna heidän tavata lapsiani lainkaan.

Nimittäin se isä yhä riehuu ja on vaarallinen ja yrittänyt mun aikuisiässä käydä käsiksi useampan kertaan. Lasteni takia katkoin välit.

Sulle käyt kuin äidilleni, sorry mutta jonkun pitää sanoa tää ääneen. Jos et tajua lähteä, menetät lapsesi aikuisina. He eivät tule pitämään mitään yhteyttä.

Raha ei ole ongelma, sossu maksaa, saat toimeentulotukea, sulle hommataan turvakodista käsin asunto. Ongelma olet sinä. Sun rohkeuden puute.

Mieti haluatko nähdä lapsiasi aikuisena vai haluatko menettää ne.

Vierailija
30/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ollut arvostava ja kunnioittava puoliso vai onko teilläkin tyypillinen suhde jossa edellä mainitut toimii ainoastaan sinua kohti?

Nainen nalkuttaa ja valittaa joka asiasta joka ei mene hänen ehdoilla ja sitten ihmettelee minkä takia mies menettää mielenkiinnon. Kannattaisiko naiset joskus katsoa peiliin ja etsiä vikaa sieltä ennemmin kuin kaikesta miehien syyttäminen?

Vierailija
31/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun se mies on muuten aivan ihana jne.

Älä missään tapauksessa luovu tuosta helmestä vaan pidä omasta onnestasi kiinni kynsin ja hampain. Mitä olisi elämä ilman miestä .... ?

Sehän ei ole sinun vikasi, jos mies ei osaa käsitellä naisia eikä saa sinua haluamaan seksiä. Usko pois, sellaisia miehiä voi olla vielä jossakin olemassa.

Vierailija
32/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, narsismi, paha narsismi. Mitä jos ap laitat eron vireille. Vaikka laskut menisi sen jälk uottoon ja muuttaisit kerrostaloon- saat ladtesi kanssa valtiolta tukea, ja pystyisitte henkisesti asumaan rauhallisemmassa ympäristössä.

Luepa se alkuperäinen ketju. Ero on panti vireille, eikä ukolla mene edes SE jakeluun, että ollaan siis erottu!

Vierailija
33/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuus käveltiin kanamunankuorilla ettei isä vaan suuti. No sehän toki suuttui täysin irrelevanteista asioista, joita lapsi ei voi aavistaa eikä ymmärtää. Älyttömiä sääntöjä, jotka toki naamioitiin ” kasvattamiseksi” ja ”käytöstavoiksi”.

Äiti vaan huokaili, sairasti migreenikohtauksia pimeässä huoneessa, haaveili ääneen että vaan lähtisi pois. Eikä tehnyt mitään.

Nyt sitten on uhrannut meidän takia, kärsinyt, ja odottaa, että me kiitollisina kiiteltäis ja arvistettais. Not.

Vierailija
34/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jollekkin vielä rikkaammalle kuin mies kenen orjana olet ja mene sen kanssa naimisiin niin se rikkaampi pistää ton nykyisen järjestykseen ja pääset eroon siitä.

Vierailija
35/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat erota muttei huvita laittaa papereita menemään, onnellista ja pitkää liittoa teille.

Vierailija
36/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Rahasta viis.

Vierailija
37/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla exänä vähän samantyyppinen, mutta lievempänä versiona. Kuulin 10v olevani riittämätön vaimo seksuaalisesti, se kyllä tappaa ihmisen sielun. Lopulta lähdin lasten takia. Jäin aivan tyhjän päälle taloudellisesti, mutta parissa vuodessa saanut oikea kodin ja elämän kuntoon.

Vierailija
38/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuttu teksti Narsistien uhrien tuki-sivuilta?

Vierailija
39/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu.

Vierailija
40/46 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitty juttu.

Samaa mieltä. Kertakaikkiaan.