Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan hirvittävä mies, käsittämätön avioliitto:

Vierailija
26.11.2021 |

Olemme olleet yhdessä 20 vuotta ja naimisissa lähes koko sen ajan.
Miehen paha nälviminen alkoi pikkuhiljaa noin 10 vuotta sitten lasten ollessa taaperoita. Huomioin kuulemma enemmän lapsia kuin häntä, seksiä ei ollut tarpeeksi (pitää kuulemma olla vähintään joka toinen päivä) ja en kuulemma osoittanut rakastavani miestä. Kun synnytysten jälkeen oli taukoa seksissä pari viikkoa niin se oli jo lähes avioeron paikka. Tämä nälviminen on vain kiihtynyt vuosi vuodelta ja nykyään se tarkoittaa ulkonäköni ja vaatetukseni haukkumista eli en kuulemma panosta tarpeeksi ulkonäkööni ja pukeudun vaatteisiin jotka eivät viettele. Mies ostelee minulle seksikaupoista todella rivoja vaatteita ja raivoaa jos en halua käyttää niitä (housuja missä on vaginan ja anaalin kohdalla reikä, rintaliiveissä nännien kohdalla reiät). Hän yrittää painostaa sellaiseen seksiin mistä en pidä ja jos en suostu niin alkaa mykkäkoulu ja erouhkailut.
Mies raivoaa kurkku suorana huutaen kuinka ei välitä minusta yhtään eikä rakasta. Häntä ei kuulemma edes kiinnosta paikkailla parisuhdettamme, koska parisuhde kanssani ei anna hänelle mitään. Erolla uhkailua hän on harrastanut ainakin 8 vuotta mutta ei ole tehnyt mitään konkreettista sen eteen.
Miehen mielestä tärkein syy parisuhteemme huonouteen on minun huonot seksitaidot. En kuulemma ole riittävän himokas, rohkea, viettelevä, eläimellinen ja kuulemma katseestani näkee että en himoitse miestä. Myöskään en kuulemma riittävän usein sano miehelle että rakastan häntä mikä on merkki että en rakasta. Samoin sain huudot kuinka en enää anna hänelle suuseksiä vaikka hän pitää siitä erityisesti, en ole pystynyt siihen miehen pettämisen jälkeen. Raivokohtaus tuli myös siitä kun kesken unieni mies pyysi seksiä ja haukottelin kerran, se on kuulemma anteeksiantamatonta koska haukottelu kesken rakastelun tarkoittaa kaikille maailman miehille että vaimo ei rakasta.
Olen helppo uhri koska olen liian kiltti ja ajattelen aina lapsiani ja heidän arjen vakautta. Olen yrittänyt ottaa miehestä kerran eron, mutta en onnistunut. Meillä on yhteinen tili mihin tulee molempien palkat. Mies on ison yrityksen johtaja ja suurella palkalla, minulla tavallinen palkka. Kun yritin erota miehestä viimeksi niin mies siirsi palkanmaksunsa muualle ja minun rahani eivät riittäneet autojen, talolainan, laskujen maksuun ja minun oli pakko perua ero, että saimme miehen palkan elämisemme maksuun (iso osa laskuista tulee minun nimellä). Minulla ei ole yhtään omia säästöjä, mutta mies sijoittaa omiin nimiinsä palkkaansa.
Nyt olemme taas siinä tilanteessa että mies raivostui muutama kuukausi sitten silmittömästi. Mies on raivonnut lasittunein silmin muutaman kuukauden ajan kuinka rakkaus on häneltä kuollut, minä en kiinnosta häntä, olen kuulemma vain sitä varten että saa minulta seksiä joka on hänelle tarve. Sanoi myös, että haluaa korostaa kuinka haluaa minulta seksiä vain fyysisen tarpeensa täyttämiseen ja hänellä ei ole tunteita minua kohtaan. No, en tarjoa tätä palvelua nyt hänelle. Olen pyytänyt miestä laittamaan erohakemuksen, mutta mies ei tee sitä. En uskalla itse laittaa hakemusta koska pelkään sitä mitä tapahtui viime kerralla ja olen pian taas rahaton. Enkä tiedä mihin muuttaisin tästä lasten kanssa. Meillä on miljoonatalo ja en usko että mies antaa hevillä laittaa sen myyntiin, ehkä jos osituspakko tulee oikeudelta. .Kukaan kodin ulkopuolinen ei tiedä tilannettamme, mies osaa esittää kaikkien kaveria ja ihanneisää kodin seinien ulkopuolella, joten ero laitetaan ihan varmasti minun syykseni.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh pitkä teksti.

Vierailija
2/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh pitkä teksti.

Niin on. Ja tämä on lyhennetty versio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas avautuminen.

Vierailija
4/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä avioehto?

Vierailija
5/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys Naisten linjalle. Soita ja kerro tuo, niin saat konkreettisia neuvoja eroon. Olet nyt pahassa, väkivaltaisessa suhteessa.

Vierailija
6/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti yli 40 vuotta antaa äidilleni anteeksi se, että hän jäi kusipäisen ja henkistä väkivaltaa käyttävän isäni luokse. Älä tee samaa virhettä, lapsesi voivat ehkä vielä kasvaa luottavaisiksi. Ehkä. Olet tosin jo hukannut ihan helvetisti aikaa.

Vierailija
7/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet saanut juuri sellaisen puolison ja avioliiton kuin haluat. :)

Jatka hyvien valintojen tekemistä.

Vierailija
8/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi paras mahdollinen lakimies, sellainen joka on erikoistunut avioeroihin. Keskustele hänen kanssaan asiat selviksi ennen kuin ilmoitat erosta miehelle.

Vierailija
9/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua. Eihän kukaan kestä kauan tuollaista selväjärkisenä. Toivottavasti sinulla on ystäviä ja sukulaisia jotka voisivat auttaa.

Vierailija
10/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöjuttuja taas, eipä yllätä.

Vierailija
11/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen teksti on toiselta keskustelupalstalta.

Vierailija
12/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa lukemaan narsismista kirjallisuutta, myös Youtubesta löytyy paljon videoita. Täytyyhän sinun erota tuosta. Siihen et tarvitse miehen lupaa, älä edes huomioi miehen mielipidettä. Tarvitset ehkä lakimiehen apua selvittämään taloudelliset oikeutesi avioeron suhteen. Mies joutuu maksamaan elatusmaksuja, saat lapsilisät, tarvittaessa asumistukea jne. Taloudellisesti pärjää kyllä aina. Meitä narsistista eronneita on paljon. Voimia! 

Vierailija
13/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi varmaan arvostavat valintojasi.

Vierailija
14/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi jutella jonkun ulkopuolisen kanssa, saisit selviteltyä ajatuksiasi ja tukea eropäätökseen. Miksi kulissit? Mitä haittaa, jos ihmiset ajattelevat eron olevan sinun syy? Voisitko laittaa osan omasta palkastasi sivuun ja pikkuhiljaa kerätä rahaa, jotta voisit vaikka vuokrata oman pienen asunnon?

Vierailija
15/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hommasit kaikki laskut omiin nimiisi?  Mitä tapahtuu jos jätät maksamatta? Mihin sopimukseen systeemi perustuu?  Ulosotto tai miehen on pakko maksaa jos haluaa säilyttää entisen. Sitten on vielä lasumahdollisuus jos mies raivoaa lasten nähden.  Ongelmasi on puhtaasti taloudellinen, keskustele vaikka pankkisi kanssa tai sosiaalineuvojan tai juristin.  Pane palkastasi sivuun omalle tilille vastaista varten.  Ei avioliitossakaan voi pitää väkisin eikä häiritä ositusta. Hyvällä suunnitelmalla selviät irti.   Mitä hel**tiä tuo rakkaushöpinä muuten on, kajahtanut tyyppi? Hanki vielä psykiatrin lausunto tuosta.

Vierailija
16/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti, otahan lääkkeesi 🥱👀👀

Vierailija
17/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempaa.....

Vierailija
18/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti etsit useamman tahon jonka kanssa voit puhua ja saada konkreettisia neuvoja. Miehesi on todella sairas! Ja nimenomaan lastesi vuoksi sinun on erottava! He kyllä tietävät mitä on tekeillä, ja kärsivät siitä koko ajan.

Vierailija
19/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkiskin on parempi puoliso. Tyydyttää mut aina, krapuloissaan ja iltaisin tyytyy juomaan keppana ja tuijottamaan tv:tä. Ei raivoo ja räyhää: meillä on ihana helppo elämä 🙂

Vierailija
20/46 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä ei ole avioehtoa, niin saat kaikesta puolet. toi tilanne on sellainen, että et sinä edes pystyisi seksiin. miehesi ei kuulosta hirveän tasapainoiselta, ennemmän jonkin sortin persoonallisuushäiriöiseltä. hän hallitsee varmaan pelolla siellä työpaikallakin. laita avioeropaperit pöytään ja kun mies alkaa riehuun, niin sano sanallisesti takaisin. jos riehuu enemmän, niin soita poliisit. nauhoita vaikka hänen raivoamistaan oikeuteen tueksi, että olet kokenut tuollaista henkistä väkivaltaa. dokumentoi päivämäärillä ja nauhoituksilla miehesi väkivalta ja sitten olet oikeudessa vahvoilla. kirjoita päiväkirjaa tapahtumista ja julkaise se sitten kirjana, kun olette eronneet. jos pystyt osoittamaan, että tuota on jatkunut vuosikausia, niin voit hakea mieheltäsi korvaukset. mutta vain jos olet dokumentoinut kaiken. jos teillä on yhteinen tili, niin nosta rahaa säätöön nyt käteisenä sen aikaa mitä kestät tuota miestä, sillä pienellä pääomalla joudut aloittamaan oman elämän, ilman tuota hirviötä.