Tre Sammonkatu S-Market JuoksutrikooNainen
Tänään näin todella seksikkään naisen kauppaostoksilla, kun kaupassa oli kaunis ja urheileva nuori nainen tiukoissa juoksutrikoissa....Nainen näki selvästi, kun katsoin naista kaupassa kun oli ostoksilla. Päällä naisella oli tiukat juoksutrikoot ja juoksutakki. Näki selvästi, että nainen on todella kunnossa, kun peppu oli todella kiinteä ja pieni ( )
Kommentit (30)
Kävin eilen kaupassa tiukoissa juoksutrikoissa, mutta kukaan mies ei mua huomannu :( N26
Ja kolmaskin urheiluvaatepervon ketju nousi! Mitähän kaikkea arkistojen kätköstä vielä löytyykään?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 09:00"]
Kävin eilen kaupassa tiukoissa juoksutrikoissa, mutta kukaan mies ei mua huomannu :( N26
[/quote]
Mä huomasin! Kivat oli näkymät ;)
Mä olin alasti siellä, ihme ettet kiinnittänyt huomiota, olen kaljamahainen 55v mies.
Sinä juoksutrikoonainen tänään klo 13.30-14.00. Sinulla oli tiukat juoksutrikoot (mustat) ja pinkki juoksutakki. Olit todella seksikäs niissä vaatteissa peppusi pääsi hyvin esille trikoissa....... M48v
Juoksutrikoot = trikoiden varastaminen kaupasta, vrt juoksukaljat
Vierailija kirjoitti:
Sinä juoksutrikoonainen tänään klo 13.30-14.00. Sinulla oli tiukat juoksutrikoot (mustat) ja pinkki juoksutakki. Olit todella seksikäs niissä vaatteissa peppusi pääsi hyvin esille trikoissa....... M48v
Ai kamala, olin just noihin aikoihin tänään kaupassa ja näin tämän kyseisen kommentin tytön. Kiinnitti vaan huomiota, kun satuttiin jokaiseen hyllyväliin yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin alasti siellä, ihme ettet kiinnittänyt huomiota, olen kaljamahainen 55v mies.
Älä valehtele. Olihan sulla kumisaappat jalassa.
Kyllä mää eilen Kalevassa kävin mutta en kaupassa..