Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sporttinen läski. Muita?

Vierailija
21.02.2015 |

En ymmärrä miks en koskaan hillitse itseäni?
Valehtelen itelleni koko ajan että voisin syödä enemmän. Ja sit ku oon taas vetäny jotain epäterveellistä ja mussuttanu sämpylää vatsa täynnä nii päätän että huomenna kasviksia jne eikä mitään muttia. Tää oravanpyörä vaan jatkuu! Mä kyllä tiedostan mitä on terveellinen syöminen ja ajoittain onnistun siinä.. Mutta nyt taas joku ihme aika et mikään ei onnistu. Oon siis nainen 21v ja työni on istumatyötä.

Mulla on kuitenkin liikunnan suhteen hyvä itsekuri, käyn 3-4 kertaa viikossa kuntosalilla tavoitteellisesti ja 2,5 vuoden aktiivisen salillakäynnin aikana lihasta on kertynyt mukavasti... Lepopäivinä teen tunnin mittaisia kävely/juoksulenkkejä. Mut en kestä tätä painon määrää. Kaikki läsä kertyy mahaan.

Miltä nää mitat kuulostaa? Oonko ihan valas? Tuntuu etten nää itteeni ees peilistä oikein!

163cm/71kg
Vy 79-81 cm
Navan alta 93cm (kamala)
Lantio 103 cm
rinnan ympärys 104 cm
Hartian ympärys 110cm

Onks ketää muuta urheilullista läskiä?
Tartten jotai vertaistukee.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun liikut ja pidät huolta itsestäsi. Elämässä on tärkeämpääkin kuin ainainen ulkonäkö. Tsemppiä! 

Vierailija
24/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kai olen periaatteessa urheilullinen läski. Oikeasti kyllä inhoan liikuntaa vaellusta ja vapaalaskettelua lukuunottamatta joten olen sitten aina ennen kesää lihonnut ja syksyllä pakotan itseni pelaamaan sulkapalloa työmatkapyöräilyn lisäksi sen verran että jaksaa kiipeillä sukset selässä vuorilla talvella. En oikeastaan himoitse tai syö mitään kummoisempia herkkuja mutta syömällä niin että ei kärsi nälän tunteesta minulla on koko ajan n. 7-12 kiloa ylipainoa.

Vierailija
25/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän noita kehonkoostumusmittauksia tehään ja onkohan kallista? Olisi kiva semmoinenkin käydä tekemässä ja selvittää että mitä se paino kokonaisuudessaan pitää sisällään. :)

Mulla olis tavoitepainona joku 60-65 välillä :)
Ehkä kesäksi jos oikeesti otan just nyt niskasta kii! (Otin kirjaimellisesti kans)
Nyt onnistuu.
Ap

Vierailija
26/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 20:45"]

163cm/71kg Vy 79-81 cm Navan alta 93cm (kamala) Lantio 103 cm rinnan ympärys 104 cm Hartian ympärys 110cm

Aika jykevä kieltämättä. Minä miehenä vyötäröltä 83 cm. rinnanympärys sentin ENEMMÄN kun sulla ja hartioista varmaan useamman sentin. Kannattaa tosiaan tehdä jotain, itsekuria likka!!

[/quote]

No itsekuria sulle erityisesti! Että viitsit itsekin vähän liikkua ja kasvattaa sitä hartianympärystääsi. Olet aika luikku mieheksi.

Vierailija
27/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo paha ollenkaan ap.

Mä olen paljon lyhyempi ja painan 67 kg. Liikun paljon, mutta niin myös syön.

Yritän myös saada painoa tiputettua kesään mennessä. Viisi kiloa ainakin pitäis saada pois

Tärkeintä kuitenkin että liikutaan ja huolehditaan hyvinvoinnista.

Vierailija
28/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep :) se hyvänolon tunne salin tai lenkin jälkeen. Mulla on taipumusta omenavartaloon, mutta kovatehoisen kuntosaliharrastuksen ja myös sen reilun syömisen ansiosta mulla on reiden ympärys kasvanut noin 5cm ja persus n. 10cm :) tasapainottaa kropan mallia ja tykkään pyöreämmästä pepusta.

Niin ja mulla siis toi alakroppa on lähes rasvaton kun ei saa otetta samalla tavoin kun sitten vyötäröstä ja mahasta kunnon läskit jää kouraan... Ongelmakohta mikä ongelmakoha
Ap

Vierailija
29/33 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
30/33 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sporttinen. Paljon juokset cooperin testissä? Voit tehdä itse itsellesi tämän testin ihan kuntosalin matolla. Yksi parhaimmista kunnon mittareista. 

Vierailija
31/33 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, päivittäin käyn reilun tunnin lenkillä ja jumppaan säännöllisesti. Mitat on muutaman sentin isommat 110/90/107 ja olen 161/81. Löllöä on ihan liikaa ja varsinkin just toi vyötärön/mahan alue järkyttää päivästä toiseen. Lisäksi käsivarret/hartiat on niin rasvan alla että t-paitakin näyttää kamalalta eikä yhtään sporttiselta mun päällä. Jotain treenitoppia en kehtaa edes laittaa ilman takkia.

Vierailija
32/33 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma, olin 178/86 ja urheilin vähintään 4krt viikossa kunnolla. Ei siinä muu auttanut kuin muuttaa ruokailutottumuksia. Oma ongelmani oli erityisesti kasvisten vähäisyys ruokavaliossa, mikä on aika hullua ottaen huomioon, että olen kuitenkin kasvissyöjä... Leipää lisukkeineen tuli vedettyä "kunnon" ruuan sijaan. Ruokaremontin jälkeen painan 70kg, urheilen kun huvittaa (nykyään kyllä hyötyliikun paljon enemmän kuin ennen, vähintään 1,5h tulee päivässä rentoa kävelyä koiran kanssa), yleensä 1-3krt viikossa hikiliikuntaa. Suosittelen ruokailujen fiksaamista, tosi hyvä fiilis tuli laihtumisesta ja siitä ettei tarvitse enää miettiä tyyliin "harrastan juoksua vaikken siltä näytäkään" :)

Vierailija
33/33 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, päivittäin käyn reilun tunnin lenkillä ja jumppaan säännöllisesti. Mitat on muutaman sentin isommat 110/90/107 ja olen 161/81. Löllöä on ihan liikaa ja varsinkin just toi vyötärön/mahan alue järkyttää päivästä toiseen. Lisäksi käsivarret/hartiat on niin rasvan alla että t-paitakin näyttää kamalalta eikä yhtään sporttiselta mun päällä. Jotain treenitoppia en kehtaa edes laittaa ilman takkia.

Vai ei ole sporttisen näköinen? Joku tunnin käveleskely ja parit vatsat ei tarkoita sitä että harrastaisi liikuntaa saati että olisi sporttinen.