Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (27)
Valkosipulikermaperunoita täälläkin, mutta possun filettä. Kohta valmista :-) Tilkka viiniä kuuluu asiaan. Jälkkäriks muffinsseja ja hyvät tsufeet.
Ei ole vielä tiedossa, mutta me syödään aina alkuillasta illallista. Meinasin tehdä kaalilaatikkoa, mutten taida jaksaa vaivautua... Vois tehä lihapullia tai vaikka, hmm... Saas nähdä. :D
Avasimme grillisesongin ja grillasimme pihvin ja siihen uunijuurekset.
Paistoin pihvejä ja pistin ranskalaiset uuniin, ei ollu ihmeempää ruuanlaittofiilistä tänään kaiken menon jälkeen.
Meksikolainen liha-papupata. Olipa namia. Eka kerran tein. Resepti K-sermarketin sivuilta.
Vasikanpaistia tomaattivalkoviinikastikkeessa, keitettyjä perunoita ja salaattia.
Uunimakkaraa ja kasviksia!
Odottelen huomista hirvipataa.. :P
Meillä oli päivällä risotto milanese (ei pihviä) alkuruuaksi ja naudan ohuet pihvileikkeet salaatilla pääruuaksi. Jälkiruuaksi olis chiacchiereita (kaupasta, ei itse tehtyjä).
Illalla syödään jotain hyvin pientä ja simppeliä.
Täytettyjä lettuja (sisällä jotain jauhelihamössöä
Köyhänä opiskelijana olen onneni kukkuloilla, kun vanhempani kutsuivat minut tänään illalla syömään :) Luvassa ainakin lehtipihviä, äitini itsetekemää herkkupizzaa ja uuniperunoita. Arvatkaa kuinka iloinen olen, kun olen joutunut elämään nälkiintyneenä pääasiassa makaronilaatikolla ja nuudeleilla.
Eilistä lasagnea.
Huomenna kaalilaatikkoa.
Tänään syötiin uunilohta (mausteena Kalaharin suolaa, valkopippuria ja tilliä), jonka kaverina oli tuoretta paprikaa, tomaattia ja kurkkua sekä höyrytettyä kukkakaalia parmesan-juuston kera.
Päivällä kaali-jauheliha-koskenlaskijasörsseliä paistinpannulla. Illalla kanasalaattia.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4399400/ketju/av_n_virallinen_eduskuntavaalit_2015_gallup
Käykää äänestämässä.
Syötiin jo. Paistettuja broilerin fileitä ja vihreä salaatti.
Valkosipuliperunoita ja naudan ulkofileetä. Liha meni kuivaksi, kenkuttaa.. :/